Forum

Topic: Trophy Leaderboard PS3-Sense

Anoniem's avatar

Trophyhunters.nl is terug !!!

STUUR JE TROPHYCARD NAAR MIJ IN EEN PERSOONLIJK BERICHT EN IK PLAATS HEM HIER !

1.

2.

3.

4.

5.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

494 reacties

  1. 790 XP
    Robbert's avatar

    Is er eigenlijk kans dat Sony hiervoor gaat bannen? Of echt 0%? Ik bedoel, als je al zoveel trophies hebt als Killermen, zou ik het niet durven om voor 30 trophies m’n account in de waagschaal te stellen.

  2. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Waar maken jullie je druk om he?:$ kom op zeg;)

  3. 790 XP
    Robbert's avatar

    Waar maken jullie je druk om he?:$ kom op zeg;)

    Ik maak me nergens druk om hoor, begrijp me niet verkeerd. Enne @Killermen, je moet natuurlijk doen wat jij graag wilt hè 😉 Wie ben ik om jou te vertellen dat dat slecht is.
    Sluit het zelfs niet uit dat ik in de toekomst ook van dit trucje gebruik ga maken xD Want eigenlijk benadeel je niemand ermee, behalve diegene die voor zichzelf waarde aan trophies toekennen. Ik bedoel, heb tot nu toe alles eerlijk gehaald, zo ook MW2, maar nu blijkt dat best wel veel mensen ermee cheaten, zou ik het zelf stiekem ook best gaaf vinden om een leveltje hoger te komen. Bij welke games kan dit eigenlijk allemaal? CoD MW2, Fuel, maar ook nog anderen?

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Socom xDxDxD

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    inFamous, BioShock, Dead Space, Terminator, Fallout 3.

  6. 790 XP
    Robbert's avatar

    Hmm… dat zijn er best nog wel veel! Vroeger op de pc was ik ook een hacker, maar had besloten daarmee te stoppen en toen een Ps3 gehaald… Maar nu begint het toch weer te kriebelen xD Toen werd ik overigens regelmatig gebanned, maar wil niet gebanned worden op de Ps3, dat zou flink klote zijn o.O
    Maarja, van die games heb ik enkel Dead Space.

  7. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik mag weer wat plekjes omhoog.. 😀

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Hackers uit de leaderboards of niet? Laten we het daar over hebben.

  9. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    wie gaat ze controleren dan?

  10. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Hackers uit de leaderboards of niet? Laten we het daar over hebben.

    voor mij hoeft het niet.
    als er inderdaad wat te winnen valt is het een ander verhaal, maar laat maar lekker staan.

  11. 564 XP
    Rox92's avatar

    Hackers uit de leaderboards of niet? Laten we het daar over hebben.

    Van mij mogen ze ook lekker blijven 😉

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hackers uit de leaderboards of niet? Laten we het daar over hebben.

    Ik weet het niet, maar laten we geen ruzie of onrust trappen. Laat maar lekker ondanks dat het nut van een leaderboard weggaat. Je kan achter de naam van een hacker “Hacker” zetten. 😛

  13. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ik weet het niet, maar laten we geen ruzie of onrust trappen. Laat maar lekker ondanks dat het nut van een leaderboard weggaat. Je kan achter de naam van een hacker “Hacker” zetten. 😛

    euuh hacker het word op youtube dan wel benoemd als hacks
    maar eigenlijks is het gewoon een weg in het spel op welke manier je trophies kan halen hadden ze de savegame maar moeten beveiligen zo simpel werk maar goed

    je kan het niet echt hacks noemen gewoon een weg om je trophies te halen

  14. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    euuh hacker het word op youtube dan wel benoemd als hacks
    maar eigenlijks is het gewoon een weg in het spel op welke manier je trophies kan halen hadden ze de savegame maar moeten beveiligen zo simpel werk maar goed

    je kan het niet echt hacks noemen gewoon een weg om je trophies te halen

    ja idd, hadden ze savegames maar moeten beveiligen. Nfs: shift heeft namelijk wel beveiligde savegame.

  15. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ik vind, in persoonlijke mening, dat als er een hack is, die gebruikt mag worden, Sony is ook van die mening. De makers van die game(s) moeten de game maar beter beveiligen!

  16. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik vind, in persoonlijke mening, dat als er een hack is, die gebruikt mag worden, Sony is ook van die mening. De makers van die game(s) moeten de game maar beter beveiligen!

    Maar volgensmij ligt dit aan Sony want als het bij zoveel games is kan dat toch geen toeval zijn xD?

  17. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Vergelijk save Mw2 en Cod 5 is 🙂

    Zie je dat het zeker toeval is xD

    Mw2 is easy te hacken xD

    Cod 5 is onmogelijk :|!

  18. 656 XP
    Killermen's avatar

    Maar volgensmij ligt dit aan Sony want als het bij zoveel games is kan dat toch geen toeval zijn xD?

    Waarom gebeurt het dan bij sommige games niet?

  19. 14 XP
    FunkeyMonkey's avatar

    Ag ik vind dit neit zo erg… Hacks zullen er altijd zijn, ook al is het wel een erg domme fout van de ontwikkelaars..

  20. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ok voor geenen die denken dat dit aan sony ligt:
    (sony heeft al offcieel uitgepsroken niet te zullen bannen)
    single/multi player file van:
    CoD4(mp file, niet beveiligd):

    set playlist “0”.set clanName “U!F”.set ps3_voiceSpeakerGain “5”.set motd “Checkout the new Modern Warfare 2 gameplay trailer at www.modernwarfare2.com.”.set customclass1 “”.set customclass2 “”.set customclass3 “”.set customclass4 “”.set customclass5 “”.

    CoD4(cm file, niet beveiligd dit is btw eentje met een god mode hack):

    set gpad_buttonsConfig “button_default”.set gpad_button_lstick_deflect_max “1”.set gpad_button_rstick_deflect_max “1”.set r_gamma “1”.set snd_volume “0.8”.set input_invertPitch “0”.set input_viewSensitivity “2”.set input_autoAim “1”.set gpad_sticksConfig “thumbstick_default”.

    CoD5 (mp file, onkraakbaar):

    r·Ü.;+D0Hó#”nܵ.æ·é.žD>ën¦í.%ÅM¶Ñ)šÔÑ?ö5)..J.0ÄQWŽâ¡ÙªVõSÂ݃Vl¹’ñ³ñ.t¿VGO›%×.½œ×ÙL!6„ì—€ÉD7Xy.·K.1kŠºKŠÂ£e_..Ù..&BÅÂú&Vƒ.Ã*].’Ð._º)®ÂÎPPz˜AO.{;.5H·.m€ÃŽŸØX{þº..MJ.·±£Ê0x Ñ.§ÝÙ°L/’.R.v..ðΧ;f‚.W¡L`Iá.~²nu.e.I0.Á.‹ÇϱMv.œ6BCi>..£âN¹ÍPU”ñï¸ï.b= û§á˜.¨ÄÚp¹L£¹$—..…MÛ3Ï./¾ªr¿7ü0¹`í‚É%‰../?>3.”CD.ê¡ç8gM<—Oœ´„.‚ed….Ö.T.umºJ½ÅVhÄx»84d”™ÃSDâžnpIá.â9A??.ÎsyyÈ¢ŒÇ]7f¦3wyóÑ.!í§gæ_OI;YŽDÝ™u©.GèX9¬$çŠF¸.C6.ú/1ue.G2eÂ.Eš"HaÔ&ÑÈê—

    CoD5 (sp file, onkraakbaar):

    “Ì×g¹xns‚†Î¦ã£q.°.QwZœ´0¦Ž4Ò$±ª.Œù×íÒøoò×I)ï.ºYž;Là_¦x.”íÌTûkvBb ^†G=б@Ê^y§.f¦!Dبµ¥MÚ‚Ÿ.4.ÑÔ4—œc.§ä&Oiˆˆô4ÊgºLrÎÜ.=.ÖȬªGµµA.yí5..•?««‰2‚õpþ©..2n²[®ºÊ¹….·½‡©× ÔÊp¸é.¾q.³.¶B“ó¹E.jŠä›¼ú‰·v.^æ!üƒB¸šè.Û1T..„’.jYÉ.¢“..çÌÂ}W¶ñC.Œ‹.Óø.ö³¹&/.YwˆÕgöÐW3§ÿkSô.r4é.éqXÌÅ\¬•êˆËzyK±Àû.!ð.ûØœñ¬².£Øq_p.Ì1Ìé¾..¼ôçþF{08G.âÎnt$.Jë.£É.™ÿ[.óà%}.›-ü6..X¥ÆjýÝý..q,‹..©.ñ:.·Ž;çÑÁ;Î.CëD¢.c@’˜ 8\à˜ç+NI妃_dk[;äîA»§õòt¼!dòwŽ^Ð.1♕Pœ.8 šØŠg¨…å®.à.»kLð¬·.5°:.”.öî˜ÙÑëW¶5.A2*¢‡K/.ÏK´»Ê…—xÅ..`ª@S.EtÊ=KØk.ÿ.ŸáÔK¢.ûf·°=äŽ*®~dËùÆh.Êk.â‹ÆK6″”.W>”ÑÈ.£v.N*.B.qŸM€4‡.(¢–à7k.zO#.e‡á.d.P~ﶧ¯`.ÿj”ð.íFk\ø.³i\šÛÿ.Þë.7″Œ.!U–{Uð.NæIèxís¡¥*àCe.„##Õ¸ÏÐÌ.Jð=.;.ZœÙh£

    CoD5 (cm file, onkraakbaar):

    ž.Sz.öºÂì.®•\.}ì.šK,šÙ)Ð(óñXÊè¨g³@’Ôu.È[GĆ.Jîˆ.ý..íÙ.Å>i.òš—Ù.ÊÆlЀ—¨).´§£Šhï³îžÍr‰»^.õ2J˜Jàƒ“X¼âR$¢—.=±„õfe7Ê‘§ú%§.ôÙgµVpë.›n..HõÓ6æ<*..׫ÆI{‹H¥.C!¤rÉ.!žmÙâ¢2¾´a'ѵÔ.d¿ÚfÄå._ˆzf:6ËÑßÿ”ª;¨r.íPµ:.÷d,Ü1/“Î6Üfqu..Ük§.lØ5³oŽûf®î2¶ºÅdêÆèŽyK3(©òª‚ˆ.÷‚ºÈ.§ÿ³.²kÂñ¦Ý.y]Œô%A¬rƒ.›.NgœP3.…ç%à“+Öã.`7êθ-Öÿ.äâòj¬.êÝ$Ž=¢+‘rXß.BÞ.½˜Ü¬ðšÜÛeÿÖA·9¿$æáYP.oœ@t¸&ëeŽÝðhÇ‚-Úùÿ.°_ÍÇ&”}ɱæX.EŽZŒ,/ýOÏ‚œH»4ܾaÔá]Á`–Giò«šu¡N6>d‹£.ËO5í뇥.ƒ*‚ÓŠ+Ð<€2¥..qëÅDŽL‹f.Wí.^ñP.6.À¯Ó.wÕC.vÂŒ“¤c2ø`.L.§j¢˜œ8!KÄêX0.‰j

    MW2 (mp file, een beetje beveiligd, wijst door naar een file die wel goed beveilgid is):

    SEMV................@€........................................................Welcome to Modern Warfare 2!.......U!F.

    MW2 (sp file, onbeveilgid):

    SEMV............................................................................................................................................................................................... .....!.....Connect to the PlayStation®Network to get Modern Warfare 2 news and updates."....@10000000000000000000000000000000000000000000000000.#..@.@00000000000000000000000000000000000000000000000000.$..€. savegame.svg.

    MW2 (cm file, beveiligd):

    SEMV................?€....?€....?€....

    dus ik denk dat je het nu wel snapt
    en btw de mp file van mw2 is nu wel goed(onkraakbaar) beveiligd

  21. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Wat is dat voor geheimschrift nis-gens 😛

    Is er trouwens geen hack van MK vs. DCUniverse?
    In 1 van die trophy’s zit namelijk een flinke bug!

  22. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Respect voor Treyarch* buigt*

  23. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    1000 trophies 😀
    En eindelijk platina Infamous :D!

  24. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb bijna platinum Borderlands. Vind wel dat er veel mensen zijn met veel trophies maar weinig platina’s. Sommige onder ons. 😉 1000 Trophies en 10 platina’s? xD

  25. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Hoeveel van die platina’s heb jij eerlijk gehaald zonder enige hack? 😛

  26. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hoeveel van die platina’s heb jij eerlijk gehaald zonder enige hack? 😛

    Alle. xD

    10 tkns.

  27. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik heb 11 platina’s he 😀

    Ik heb Mw2 alleen niet helemaal eerlijk gehaald :$

    En bij Infamous eix wel xD
    Had zelf 349 brokstukken gevonden, maar kon laatste niet vinden. Dus andere save. Waar ook 349 brok stukken zaten. En daar stond bij waar laatste zat. En Tadaaa Platina :D!

  28. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Heb bijna platinum Borderlands. Vind wel dat er veel mensen zijn met veel trophies maar weinig platina’s. Sommige onder ons. 😉 1000 Trophies en 10 platina’s? xD

    ik heb 810 trophies en 10 platina’s bijna 11:$ is dat ook weinig dan?:$

  29. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ik heb 810 trophies en 10 platina’s bijna 11:$ is dat ook weinig dan?:$

    Nee, dat is goed. Ik heb 1024 trophies en bijna 15de platinum!

  30. 98 XP
    deddentje's avatar

    ik heb mij aangemeld maar nogsteeds sta ik er niet tussen

  31. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik vind trophies nu egt niks meer waard 😐
    Je krijgt nu ook voor films kijken kom op zeg 😐

  32. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    2 plats 😀
    en niet van plan de mw2 trophie plat te halen tot dat ik de spec ops echt op mezelf heb gedaan dan wel ;p

  33. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ik heb al 16 platinums :p

  34. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    En de SOCOM platinum heb je helemaal zelf gehaald zonder hacks?

  35. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    En de SOCOM platinum heb je helemaal zelf gehaald zonder hacks?

    heeft ie niet look at the dates hij heeft de eerste gehaald om 12:47:22 en de laatste om 12:50:06
    en daartussen alle andere

  36. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    heeft ie niet look at the dates hij heeft de eerste gehaald om 12:47:22 en de laatste om 12:50:06
    en daartussen alle andere

    Ja, zie je… Dik hacken ouwe. Er is geen flikker meer aan op die manier. 🙁

  37. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ja, zie je… Dik hacken ouwe. Er is geen flikker meer aan op die manier. 🙁

    jij hebt ze eerlijk
    teminste volgens mij xD

    das why care about killermen

  38. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Volgens mij wordt het zeldzaam, eerlijke trophyhunters:(

  39. 564 XP
    Rox92's avatar

    Volgens mij wordt het zeldzaam, eerlijke trophyhunters:(

    Lol je doet alsof iedereen alleen maar hacked maar tot nu toe is alleen killermen een “grote” hacker………

  40. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja, maar het is wel irritant!

  41. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Lol je doet alsof iedereen alleen maar hacked maar tot nu toe is alleen killermen een “grote” hacker………

    Ja, maar als crewmember van een ps3-site wordt er wel van je verwacht dat je eerlijk speelt.

  42. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ja, maar als crewmember van een ps3-site wordt er wel van je verwacht dat je eerlijk speelt.

    euh waarvoor kan me nog herineren dat er bij hem stond CHEATmanager

  43. 656 XP
    Killermen's avatar

    euh waarvoor kan me nog herineren dat er bij hem stond CHEATmanager

    http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_48c04b667ea21.jpeg

    xD

  44. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ja, maar als crewmember van een ps3-site wordt er wel van je verwacht dat je eerlijk speelt.

    Hoezo dat?
    heeft hij dan een voorbeeld functie ?
    Ik kijk niet tegen hem op ofzo 😛 jij wel ??

    Kijk als hij de regels van ps3-sense zelf brak dan heb je gelijk maar dat doetie niet (voor zover ik weet) 😉

    http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_48c04b667ea21.jpeg

    xD

    Haha voor eeuwig aan de schandpaal genageld 😛

  45. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik sta boven sjoerd (H) :$

  46. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik sta boven sjoerd (H) :$

    Vind van niet, niet met hacken. Ik vind het niet eerlijk als je inhaalt omdat je hackt!

  47. 564 XP
    Rox92's avatar

    Vind van niet, niet met hacken. Ik vind het niet eerlijk als je inhaalt omdat je hackt!

    Iemand kan hier niet tegen zijn verlies volgens mij 😛

  48. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Iemand kan hier niet tegen zijn verlies volgens mij 😛

    Nou ja, verlies…. Verliezen kan je het niet noemen, maar inderdaad wat luctheman zegt, als iedereen gaat hacken, is het geen leaderboard meer en dat maakt het er niet leuker op. Ik ben er voor om een apart leaderboard ernaast te maken voor de hackers!

  49. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Heb jij al je platina’s eerlijk gehaald ?
    Zonder maar te gebruiken vanm een glitch ?
    Dus bijv bij PoP egt die niet 100 keer gedeonert zijn trophie ook egt geen 100 keer gedondert zijn?
    eix is dat ook niet eerlijk he 😉

  50. 564 XP
    Rox92's avatar

    Nou ja, verlies…. Verliezen kan je het niet noemen, maar inderdaad wat luctheman zegt, als iedereen gaat hacken, is het geen leaderboard meer en dat maakt het er niet leuker op. Ik ben er voor om een apart leaderboard ernaast te maken voor de hackers!

    Je hebt het nou wel over als iedereen gaat…… maar zover is het nog niet de enige echte hacker is killerman dus waar maak je je dan druk om als het maar 1 persoon is.
    En Vinnie is niet echt een hacker omdat hij het maar 1 keer gebruikt had voor MW 2

  51. 137 XP
    steef29's avatar

    nee behalve nij nog 3 spellen, he vinnie?

  52. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb jij al je platina’s eerlijk gehaald ?
    Zonder maar te gebruiken vanm een glitch ?
    Dus bijv bij PoP egt die niet 100 keer gedeonert zijn trophie ook egt geen 100 keer gedondert zijn?
    eix is dat ook niet eerlijk he 😉

    PoP zit een bug in de trophies, je kan 1.000.000 x vallen, je unlockt de trophy toch als je hen uitspeelt. Dat is een fout in de game

    Je hebt het nou wel over als iedereen gaat…… maar zover is het nog niet de enige echte hacker is killerman dus waar maak je je dan druk om als het maar 1 persoon is.
    En Vinnie is niet echt een hacker omdat hij het maar 1 keer gebruikt had voor MW 2

    Hij heeft SOCOM platinum hack gedaan!

  53. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    PoP zit een bug in de trophies, je kan 1.000.000 x vallen, je unlockt de trophy toch als je hen uitspeelt. Dat is een fout in de game

    Hij heeft SOCOM platinum hack gedaan!

    Jha nou en heb je de trophie dan eerlijk zoals die bedoeld is ?
    Neej

    Ik zet andere save in. En krijg de trophie 🙂

    Jha dat is een FOUT in de game 😛

  54. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Jha nou en heb je de trophie dan eerlijk zoals die bedoeld is ?
    Neej

    Ik zet andere save in. En krijg de trophie 🙂

    Jha dat is een FOUT in de game 😛

    xD je hebt wel een punt.:$

  55. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    xD je hebt wel een punt.:$

    Hehe iemand die het inziet 😛

  56. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dat van PoP dat unlockt, jij doet het doelbewust, ik speel en na het uitspelen krijg je die trophy automatisch. Ik kan er niks aan doen, maar jij bent doel bewust op zoek naar een hack enzo. Ik ben voor een leaderboard ernaast met de hackers.

  57. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik ga niet op zoek. Ik zie ze op internet 😛
    En socom is onmogelijk anders 😐
    Mw2 was gewoon leuk om te proberen

    En in famous was eix niet egt vals spelen 😐 Had 349 sukken gevonden, en met die hack lagen er ook 349. Alleen stond er bij waar laatste was :)!

  58. 137 XP
    steef29's avatar

    da was egt wel een hack mafkees

  59. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Vinnie je snapt er duidelijk helemaal niks van…

    Een gehackte save game heet niet voor niets een HACK. Een bug in de trophies heet niet voor niets een BUG.

    Jij bent actief bezig met save game hacks “tegenkomen” op het internet. Jij bent NIET actief bezig met het creëren van bugs in games.

    De bug in PoP geld voor iedereen, de save game hacks gelden alleen voor de gene die ze uitvoert.
    Je hebt hier door een oneerlijke voorsprong gekregen, die alleen sommige mensen kunnen bemachtigen.

    Laat even duidelijk zijn dat het niet mogelijk is om je hacks recht te lullen.

  60. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik ga niet op zoek. Ik zie ze op internet 😛
    En socom is onmogelijk anders 😐
    Mw2 was gewoon leuk om te proberen

    En in famous was eix niet egt vals spelen 😐 Had 349 sukken gevonden, en met die hack lagen er ook 349. Alleen stond er bij waar laatste was :)!

    Dus omdat hij onmogelijk is ga je hem maar hacken?

  61. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dus omdat hij onmogelijk is ga je hem maar hacken?

    Tijd om te schrappen, vind ik dan!

  62. 266 XP
    Yorz's avatar

    OMG

    als je hacked ben je gewoon fail 😛 kom op gaste, je krijgt egt geen respect door hacken

    en nee, is geen fout in spel, een fout in een spel is wat sjoerd had en ja das handig. Hacken is iets totaal anders en ik vind t pussy, totaal respectloos vind ik

    hacken = fail 😉

    vooral als je dn ook nog trots bnt als je voorstaat op iemand :rofl:

  63. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Vinnie je snapt er duidelijk helemaal niks van…

    Een gehackte save game heet niet voor niets een HACK. Een bug in de trophies heet niet voor niets een BUG.

    Jij bent actief bezig met save game hacks “tegenkomen” op het internet. Jij bent NIET actief bezig met het creëren van bugs in games.

    De bug in PoP geld voor iedereen, de save game hacks gelden alleen voor de gene die ze uitvoert.
    Je hebt hier door een oneerlijke voorsprong gekregen, die alleen sommige mensen kunnen bemachtigen.

    Laat even duidelijk zijn dat het niet mogelijk is om je hacks recht te lullen.

    Voor sommige games heb je tog niet egt een hack nodig 😐
    Alleen een save van iemand anders :|?

    FIFA bijvoorbeeld 😐
    Kan gewoon iemand anders zijn save gebruiken. En je krijgt de torphies 😐

    En als mensen er moeilijk over doen. Delete dan ALLE hackers ALLE<<<

  64. 266 XP
    Yorz's avatar

    lijkt me idd wel nicer ja 😉 dat je t zelf toegeeft haha

    gewoon niet doen! 😀 nog makkelijker!

  65. 63 XP
  66. 53 XP
    the-bad-bom's avatar

    Voor sommige games heb je tog niet egt een hack nodig 😐
    Alleen een save van iemand anders :|?

    FIFA bijvoorbeeld 😐
    Kan gewoon iemand anders zijn save gebruiken. En je krijgt de torphies 😐

    En als mensen er moeilijk over doen. Delete dan ALLE hackers ALLE<<<

    vinnie jij snapt het echt niet hé
    het gaat erom dat er mensen zijn die 10 tallen uren spelen om een platinum trophy te halen. en dat jij gewoon expres een savefile gebruikt om alle trophy's tegelijk te halen(of een hack of bug misbruikt)

  67. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik ben voor een leaderboard ernaast met de hackers.

    Das wel goed idee 😉 Alleen warneer word je dan benoemd tot hacker zeg maar 😛
    Als je meer dan 50 trophies gehaald hebt met hack ofzo??

  68. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Das wel goed idee 😉 Alleen warneer word je dan benoemd tot hacker zeg maar 😛
    Als je meer dan 50 trophies gehaald hebt met hack ofzo??

    Nou, als je gewoon hackt, ja…. Na twee hacks!

  69. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Nou, als je gewoon hackt, ja…. Na twee hacks!

    jippie ik niet 😀 xD

    moet toch echt me spec ops eens eerlijk halen want dit voelt gewoon niet goed als ik eerlijk ben :$

  70. 564 XP
    Rox92's avatar

    maakt grote van de hacks uit ? Want bij sommige game’s kan je heel de game hacke en bij andere maar 1 trophy of is het gewoon als je minstens 2 hacks hebt gebruikt en maakt niet uit hoe groot?

  71. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    maakt grote van de hacks uit ? Want bij sommige game’s kan je heel de game hacke en bij andere maar 1 trophy of is het gewoon als je minstens 2 hacks hebt gebruikt en maakt niet uit hoe groot?

    Gewoon twee hacks gebruikt heb.

  72. 564 XP
    Rox92's avatar

    oke klinkt wel redelijk 😉

  73. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    oke klinkt wel redelijk 😉

    Ja, toch???

  74. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ja, toch???

    Ja aangezien je het maar 1 keer gedaan heb dan heb je het gewoon om te proberen gedaan.
    En als je dan nog een keer doet doe je het waarschijnlijk nog wel vaker 😉

  75. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja aangezien je het maar 1 keer gedaan heb dan heb je het gewoon om te proberen gedaan.
    En als je dan nog een keer doet doe je het waarschijnlijk nog wel vaker 😉

    Precies, maar ze worden wel uit het echte leaderboard verwijderd. Ze gaan naar rechts en daar staan dan Killermen, Vinnie1234 en de opkomende…

  76. 137 XP
    steef29's avatar

    lekker voor ze :p, ik haat trophy hackersxD

  77. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    haha als ik eerlijk ben heb ik zelfs al spijt van me spec ops hack xD

  78. 137 XP
    steef29's avatar

    dan maakt het weer een beetje goed xD

  79. 564 XP
    Rox92's avatar

    haha als ik eerlijk ben heb ik zelfs al spijt van me spec ops hack xD

    haha heel goed 😛

  80. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    maar sjoerd wil niet veel zeggen hoor maar jij hebt buzz quiz tv ook gehacked dus heb je vast wel meer dan 2x gedaan:$

  81. 1268 XP
    luctheman's avatar

    maar sjoerd wil niet veel zeggen hoor maar jij hebt buzz quiz tv ook gehacked dus heb je vast wel meer dan 2x gedaan:$

    nee he? Sjoerd nou ook al?

  82. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    nee he? Sjoerd nou ook al?

    Dat waren 2 trophies, de rest had ik al. :rofl: Maar goed dat je het zegt Jordy, al helemaal vergeten. xD Maar als je terug leest, na twee hacks en dat is 1 keer geweest. 😉

  83. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Dat waren 2 trophies, de rest had ik al. :rofl: Maar goed dat je het zegt Jordy, al helemaal vergeten. xD Maar als je terug leest, na twee hacks en dat is 1 keer geweest. 😉

    Net hetzelfde dan, je zit te wenen over de hackers en jij hackt zelf al is het nu voor 2 trophies, als zij eruit moeten jij dan ook 😉

  84. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Neej sjoerd, hacken is HACKEN. Dus jij er ook uit ;)!

  85. 564 XP
    Rox92's avatar

    Dat waren 2 trophies, de rest had ik al. :rofl: Maar goed dat je het zegt Jordy, al helemaal vergeten. xD Maar als je terug leest, na twee hacks en dat is 1 keer geweest. 😉

    Haha de grootste voorvechter van dat hacken slecht is heeftie zelf ook gehacked :rofl1: hoe hilarisch 😛

  86. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik zei na twee hacks, maar oké… Na 1 hack? Ok! Pussyhunter, er ook uit! 😉 Ook Buzz Quiz TV.

  87. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Jha en socom xD

  88. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Jha en socom xD

    Ik heb geen SOCOM hack hoor? Ik heb die game nog nooit gespeeld. xD

  89. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Jezus man waar gaat die geneuzelf over
    Doe het zo laat het zo staan als het nu is maar zodra iemand weer hackt er direct uit

  90. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Komt er een aparte leaderboard voor de hackers?

  91. 656 XP
    Killermen's avatar

    Sjoerd is eigenlijk geen hacker hoor, want de zogenaamde hack dat sjoerd gebruikt heeft is eigenlijk een glitch ;), maar toch blijft het ook niet fair hé, voorvechter van eerlijke trophy hunters xD

  92. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Sjoerd is eigenlijk geen hacker hoor, want de zogenaamde hack dat sjoerd gebruikt heeft is eigenlijk een glitch ;), maar toch blijft het ook niet fair hé, voorvechter van eerlijke trophy hunters xD

    Inderdaad, het is een glitch maar ik zei na twee hacks mag je in het andere leaderboard… Maar, ik was hem straal vergeten. xD

  93. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Inderdaad, het is een glitch maar ik zei na twee hacks mag je in het andere leaderboard… Maar, ik was hem straal vergeten. xD

    Ofcourse…

  94. 656 XP
    Killermen's avatar

    Inderdaad, het is een glitch maar ik zei na twee hacks mag je in het andere leaderboard… Maar, ik was hem straal vergeten. xD

    Ho, ik ben ook straal vergeten dat ik hacks heb gebruikt, mag ik dan ook nog op die leaderboard staan? xD

  95. 137 XP
    steef29's avatar

    Vast wel killermen xD

  96. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    jezus man waar gaat die geneuzelf over
    doe het zo laat het zo staan als het nu is maar zodra iemand weer hackt er direct uit

    > ??

  97. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ofcourse…

    Nee, die glitch is lang terug hoor. Dat meen ik echt.

  98. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Nee, die glitch is lang terug hoor. Dat meen ik echt.

    Jha en ?

    Daarom is it not eerlijk 🙂
    Dus dat word ook deleten van leaderbord 😛

    Of je er nou 1 of 10000000 doet. mag geen verschil in zitten !

    Zelfde is als je 1 iemand killt of 10. Alle 2 moet gewoon levenslang zijn(jha en in NL krijg je dat tog niet xD)

  99. 137 XP
    steef29's avatar

    vinnie heeft gelijk:p