Topic: Brommer rijbewijs

22 september 2009om 07:40

Hallo,

Ik kan pas in eind Juni mijn Brommer rijbewijs halen, maar wie weet hoe duur het precies wordt, en of ik moet afrijden ja of te nee?

Graag zoveel mogelijk info,

Robin

20 reacties

1. User  avatar
    6621 XP

Het heet een certificaat en je moet rond de 400 euro betalen dacht ik en ja je moet dan rijden.

0
  2. User  avatar
    1191 XP

Ik moet morgen voor mijn brommercertificaat:D.

0
  3. User  avatar
    1214 XP

Tot oktober kan je je certificaat omzetten naar een rijbewijs. Doe je dat niet, is hij niet meer geldig. En het kost idd tussen 300 en 400 euro dan.

0
  4. User  avatar
    1100 XP

:$€450,- had ik volgens mij gehoord.

0
  5. User  avatar
    1040 XP

[quote]Het heet een certificaat en je moet rond de 400 euro betalen dacht ik en ja je moet dan rijden.[/quote]

Het ehet na 1 januarie een brommerrijbewijs

0
  6. User  avatar
    3388 XP

ff heel off-topic nu ik dit lees 😉 Ik wordt pas in mei 18 maar ik had gehoord dat je vanaf januarie al kan beginnen met autorijlessen…… Klopt dat? En hoe duur is autorijbewijs halen in totaal? (A) Als je het goed doet 😉

Een vriend van mij zei dat brommer certificaat 30 euro was ofzo :O Hij probeerde mij nog over te halen om er ook 1 te halen

0
  7. User  avatar
    670 XP

[quote]ff heel off-topic nu ik dit lees 😉 Ik wordt pas in mei 18 maar ik had gehoord dat je vanaf januarie al kan beginnen met autorijlessen…… Klopt dat? En hoe duur is autorijbewijs halen in totaal? (A) Als je het goed doet 😉

Een vriend van mij zei dat brommer certificaat 30 euro was ofzo :O Hij probeerde mij nog over te halen om er ook 1 te halen[/quote]

theorie is als goed is voor auto 45 euro ongeveer moet even kijken
    want ik heb al afspraak gemaakt
    en lessen ja dat is verschilend
    en niet voor brommer gaan is niet handig dan kan je eerst voor je auto en dan kan je voor je brommer je rijbewijs kopen:P

0
  8. User  avatar
    1755 XP

Lol Nederland is ook een duur land precies :p hier in Belgie is dat niet zo duur theorie voor auto is maar 15 euro dacht ik en @ bard hier in belgie kan je al van je 17 om je rijbewijs ( voorlopig ) kan je al oefenen en dan als je 18 bent om je echt gaan.

0
  9. User  avatar
    1381 XP

Over brommers gesproken… Ik werd vandaag door de politie brabant gebeld (ik woon in NH ;)) dat ze mijn scooter gevonden hebben, die in de zomer van 2004 gestolen is. Haha ^_^

Ontopic: Volgens mij kan je in nederland niet meer voor je 18e beginnen met lessen? Dat dacht ik in ieder geval..

0
  10. User  avatar
    1191 XP

[quote]Over brommers gesproken… Ik werd vandaag door de politie brabant gebeld (ik woon in NH ;)) dat ze mijn scooter gevonden hebben, die in de zomer van 2004 gestolen is. Haha ^_^

Ontopic: Volgens mij kan je in nederland niet meer voor je 18e beginnen met lessen? Dat dacht ik in ieder geval..[/quote]

Haha, jij hebt mazzel:D

On: Ik heb vandaag mijn cerfitifcaat gehaald met 5 fou~!:yahoo:

en verder: ik zag vandaag een rijschool langs komen en daar stond op:
    Bij ons al vanaf je 17 en een halve levensjaar rijlessen nemen, waarschijnlijk is dat dan in zon simulator en niet op de weg

0
  11. User  avatar
    1381 XP

Simulator is lame, leer je niks in. Echte auto, dat werkt.

Ik heb altijd gereden in centrum van amsterdam met lessen, geloof me, daar leer je pas echt rijden. 😀

0
  12. User  avatar
    3388 XP

xD Maar chill dat je scooter is gevonden 😉 Maar wel 5 jaar later :O Beter laat dan nooit zeg ik maar he xD

0
  13. User  avatar
    3650 XP

Hoelang van te voren kan je eigenlijk beginnen met lessen :$?

En.

Iemand tips voor een goede scooter? maar niet zo duur xD

0
  14. User  avatar
    533 XP

[quote]Hoelang van te voren kan je eigenlijk beginnen met lessen :$?

En.

Iemand tips voor een goede scooter? maar niet zo duur xD[/quote]

koop een tweede hands… altijd goedkoper

0
  15. User  avatar
    1040 XP

yamaha tzr:p Wel prijzig, maar dat wordt sowieso de mijne:P

0
  16. User  avatar
    4682 XP

[quote]Hoelang van te voren kan je eigenlijk beginnen met lessen :$?
    En. Iemand tips voor een goede scooter? maar niet zo duur xD[/quote]

Een DJ Kymco!!!!!!!! geintje,
    was razend populair in mijn tijd.

0
  17. User  avatar
    3650 XP

[quote]koop een tweede hands… altijd goedkoper[/quote]

alsnog welke zijn goed en welke niet:$

0
  18. User  avatar
    1536 XP

De Speedfighter 2 en 3, prachtige dingen (L). En de Aurerax <3 <3 (L) (L). Schrijf die laatste wel finaal fout.

0
  19. User  avatar
    3650 XP

[quote]De Speedfighter 2 en 3, prachtige dingen (L). En de Aurerax <3 <3 (L) (L). Schrijf die laatste wel finaal fout.[/quote]

BETAAL BAAR!!

1400 voor 2e hand is te duur!

0
  20. User  avatar
    3343 XP

Voor auto rijbewijs zal ik ANWB spoedcursus doen, heeft me broer ook gedaan, binnen twee weken je rijbewijs. xD

0