Heb vraagje guys als ik bvb een BR film heb gedownload en los heb uit gepakt
en wil hem dan via netwerk op mijn harde schijf van mijn psx3 ga zetten dan heb ik vaak wel 3 bestanden of 5 of 6 heb ik dat gedaan dat werkt wel prima
maar ga ik dan kijken op mijn psx3 hd dan zie ik dat hij wel verschillende bestanden neer zet lijkt wel steeds de zelfde files van films . dan kan ik er zo een paar deleten om een file over te houden .. heeft dit te maken met de instelling van de media server . ben vaak wel 1 1/2 uur bezig om dan die files over te zetten naar mijn psx3 terwijl ik gewoon maar 1 file gebruik en de anderen wer verwijder .hoop dat een van jullie mij verder kan helpen :dizzy:
marabunta

Het bestand gewoon op een usb stick of extern HDD zetten en dan op je ps3 aan sluiten werkt veel beter.
kun je hem dan via die HD ook met media server af spelen ??
welke hd kan ik dan het beste kopen ??
bedankt voor alle geweldige reakties guys . heb er hoop aan gehad lol:wacko2::yay:
Als je nou je vraag stelt in normaal Nederlands, misschien kan ik je dan wel helpen.
Help me ff op weg snap niet wat je bedoelt ?
[quote]Help me ff op weg snap niet wat je bedoelt ?[/quote]
Het is een onsamenhangend verhaal.. ik snap er ook geen bal van :wacko:
Hoe moet ik het dan vertellen in STRAATTAAL ? of zitten hier alleen maar skoolkids .lol
maare ben er al achter . heb het zelf al opgelost .. moest ff wat dingen uitvinken in media server werkt nu geweldig,dee het sreamen via de pc dat werkt niet lekker heb nu een simpler manier ondekt
[quote]Hoe moet ik het dan vertellen in STRAATTAAL ? of zitten hier alleen maar skoolkids .lol[/quote]
Interpunctie en ABN zou helpen.
Dus toch in straattaal
Hij zegt toch ABN, baksteen.
dus toch straattaal