Topic: GTA IV Luck of the Irish

22 september 2009om 19:06

Hi allemaal,

na 100000000000000000000000 x hetzelfde level geprobeerd te hebben en het nog altijd niet gelukt is, wil ik het hier vragen…
Ik ben bij de missie ‘Luck of the Irish’
je moet naar het dak van een gebouw en daar een sniper rifle oppakken, nou, die heb ik, vervolgens ga ik naar het punt op het dak vanwaar je moet schieten,
dan gaan die 2 mannetjes een deal afhandelen, dan beginnen die dealers te schieten, nou ik schiet dus terug, maar dan komt er opeens een melding van:

Packie is in trouble, find him and help him.

ik weet nou niet wat er nou dan aan de hand is en wat ik dan moet doen, want als ik iets wil proberen, naar beneden van dat trappetje ofzo,, of via de trap binnen het gebouw naar beneden krijg ik al een melding:

Packie was injured. You failed to protect him.

Ik snap er geen ene flikker van..
Wie heeft deze missie voltooid en dus de juiste oplossing?

marcovk

6 reacties

1. User  avatar
    1214 XP

Pakkie wordt van dichtbij aangevallen en raakt in een gevecht. Dat kun je door je ‘scope’ zien. Schiet die bitch die vecht met Packie dood en richt je vizier daarna weer op de rest;). Je doet dus al je handelingen vanaf de postitie op het dak.

0
  2. User  avatar
    420 XP

Je moet daar boven blijven en vanaf daar heb je de ideale positie om iedereen te knalle. Packie zal nadat zijn eerste directe tegenstander gedood is zelf ook cover nemen..

is goed te doen 🙂

// Dawes

0
  3. User  avatar
    232 XP

Bedankt jongens, ga het morgen gelijk proberen 😉

0
  4. User  avatar
    3343 XP

Ja, hij staat aan het begin van de steeg (Packie) die zie je inderdaad niet, als je je op de vijanden fixeert. Mij is dit ook ruim 5x niet gelukt (de eerste keren).

0
  5. User  avatar
    2036 XP

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=riS9VFpN5Ps[/ame]
    10 tekens…

0
  6. User  avatar
    1390 XP

als je voortaan nog ergens weer vastzit kun je net zoals wouter nu heeft gedaan, gewoon ff de missie op youtube zoeken

0