Forum

Topic: werk

Anoniem's avatar

hey, ik ben 15 en ben op zoek naar werk. Ik heb al een folderwijk. Weten jullie iets wat ongeveer 50 euro in de maand oplevert en wat nog een beetje leuk is?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

Plaatselijke AH?

2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

Je kan niet echt veel doen als je 15 bent supermarkt kan wel maar mag je weer niet te zwaar tillen en max tot 7 uur s’avonds staan 😉 Ik verdien 170 per maand met de ochtendkrant moet je trouwens 16 voor zijn 😉

3. 1268 XP
    luctheman's avatar

kwekerij,

of je gaat bij Selektmail werken. Als je een oudere broer of zus hebt, of gewoon je ouders, dan laat je het op hun naam zetten en jouw rekeningnummer voeg je toe, want je moet 16 zijn. Ben je 10 uur per week bezig en je hebt zon 200-300 euro per maand

4. 956 XP
    Patrick.G's avatar

je kunt ook gaan werken bij een snackbar?

5. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

kwekerij,

of je gaat bij Selektmail werken. Als je een oudere broer of zus hebt, of gewoon je ouders, dan laat je het op hun naam zetten en jouw rekeningnummer voeg je toe, want je moet 16 zijn. Ben je 10 uur per week bezig en je hebt zon 200-300 euro per maand

selektmail wat is dat?
    de inkomsten zijn wel aardig:P

6. 3842 XP
    vinnie1234's avatar

Ik ben ook 15 is idd moeilijk 😉

Ik heb maandag sollicitatie gesprek bij de bartsmit xD

dus try by jou ook is 😉

7. 580 XP
    GVeyron's avatar

Toen ik 14 was ben ik gaan schoonmaken bij een restaurant in de weekenden en ben nu 17 en ik doe het nog steeds. Daarnaast heb ik zo’n 3 zomervakantie bij van Dijk Educatie gewerkt vanaf mijn 15e. En in de avonduren (donderdag, vrijdag en zaterdag) ben ik vakkenvuller bij de AH en bij ons werken ook gewoon 15 jarigen.