Topic: werk

22 september 2009om 22:56

hey, ik ben 15 en ben op zoek naar werk. Ik heb al een folderwijk. Weten jullie iets wat ongeveer 50 euro in de maand oplevert en wat nog een beetje leuk is?

7 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Plaatselijke AH?

0
  2. User  avatar
    3388 XP

Je kan niet echt veel doen als je 15 bent supermarkt kan wel maar mag je weer niet te zwaar tillen en max tot 7 uur s’avonds staan 😉 Ik verdien 170 per maand met de ochtendkrant moet je trouwens 16 voor zijn 😉

0
  3. User  avatar
    1191 XP

kwekerij,

of je gaat bij Selektmail werken. Als je een oudere broer of zus hebt, of gewoon je ouders, dan laat je het op hun naam zetten en jouw rekeningnummer voeg je toe, want je moet 16 zijn. Ben je 10 uur per week bezig en je hebt zon 200-300 euro per maand

0
  4. User  avatar
    1390 XP

je kunt ook gaan werken bij een snackbar?

0
  5. User  avatar
    1100 XP

[quote]kwekerij,

of je gaat bij Selektmail werken. Als je een oudere broer of zus hebt, of gewoon je ouders, dan laat je het op hun naam zetten en jouw rekeningnummer voeg je toe, want je moet 16 zijn. Ben je 10 uur per week bezig en je hebt zon 200-300 euro per maand[/quote]

selektmail wat is dat?
    de inkomsten zijn wel aardig:P

0
  6. User  avatar
    3650 XP

Ik ben ook 15 is idd moeilijk 😉

Ik heb maandag sollicitatie gesprek bij de bartsmit xD

dus try by jou ook is 😉

0
  7. User  avatar
    571 XP

Toen ik 14 was ben ik gaan schoonmaken bij een restaurant in de weekenden en ben nu 17 en ik doe het nog steeds. Daarnaast heb ik zo’n 3 zomervakantie bij van Dijk Educatie gewerkt vanaf mijn 15e. En in de avonduren (donderdag, vrijdag en zaterdag) ben ik vakkenvuller bij de AH en bij ons werken ook gewoon 15 jarigen.

0