hoi
wat vinden jullie van 3d game?
welke technik gaan ze gebruiken voor 3d game? rood/blauw/groen brilletje of schutter of met polarisatie
en welke tv heb je daar voor nodig?
hoi
wat vinden jullie van 3d game?
welke technik gaan ze gebruiken voor 3d game? rood/blauw/groen brilletje of schutter of met polarisatie
en welke tv heb je daar voor nodig?
sony bravia tv, de brillen weet ik niet
Een tv met 200Hz zodat flikkering het beste tegen gaat. En voor de rest hoop ik dat ze een techniek gebruiken wat er voor zorgt dat je na een uur geen koppijn krijgt. Ik ben erg benieuwd wanneer de eerste echte 3D game op de markt komt.
Mhhh G-Force is toch al 3D game daar krijg je ook zo’n brilletje bij.
je krijgt straks ook brilletjes, alleen dan niet met 2 kleuren ‘ glazen’ maar een zogenaamde polarisatie bril…
Je kan het met 200HZ tv’s. En je hebt er Nvidia-monitoren voor. En het is gewoon een stevig, doorzichtig brilletje.
dus ik moet voor een nieuwe tv sparen want heb nu de le32a330 dus ik moet sparen voor de lg 32sl8000 en zin polarisatie bril duur
Wie wilt er nu met een brilletje game zeg ? :p ik niet hoor, geen 3D voor mij
ook geen 3d game’s voor mij, haat die brillen en je ziet haast geen verschil.
Nooit SpyKids 3D gezien? Zoiets moet je je voorstellen alleen dan veel beter. En het is gewoon hetzelfde soort bril als een zonnebril maar dan met andere glazen, zie het probleem niet hoor…….
ik vind het kei vet allen je moet er dus eeen 200hz tv voor hebben dus ik moet gaan sparen
het lijkt me wel grappig maar ik heb een tv met 50 Hz :$
en ga ook niet voor een nieuwe sparen omdat je er alleen maar 3D mee kan kijke
dus ook geen 3D voor mij 🙁
is deze lg 32sl8000 goed
[quote]Nooit SpyKids 3D gezien? Zoiets moet je je voorstellen alleen dan veel beter. En het is gewoon hetzelfde soort bril als een zonnebril maar dan met andere glazen, zie het probleem niet hoor…….[/quote]
weet je dat zeker want ik denk dat het gewoon dezelfde 3d aspecten heeft als de film avatar in 3d.
het is dan meer dat je scherm dieper word door een onscherpe achtergrond dan dat het naar je toe komt
Ik heb me de laatste tijd flink ingelezen over de ontwikkeling van de 3D TV’s. Er zullen dus voor de duidelijkheid 2 soorten 3D tv’s verschijnen. 3D TV’s met zogenaamde polarisatie brillen en stereoscopische tv’s. Bij de eerste ben je verplicht om een (dure) bril voor te kopen (kosten liggen rond de 200 euro per bril). De 40 inch variant zal ongeveer €1399,- gaan kosten wat toch nog wel mee valt. Of dit inclusief met bril is weet ik niet zeker.
De stereoscopische tv’s zullen een stuk duurder zijn en zullen ook later verschijnen. Een groot nadeel waar men nog aan werkt is de berperkte kijkhoek.