Krijgen we nieuwe ps3 hoesjes?? ik zie nu steeds meer van zulke hoesjes op site’s zoals bol. en vroeg me af of er nieuwe hoesjes komen vind ze persoonlijk erg lelijke in vergelijking met de huidige hoesjes..
hieronder een paar voorbeelden:
[img]http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2009/08/alternate-eye-pet-boxart.jpg[/img]
[img]http://www.gamed.nl/messages/118751.jpg[/img]
[img]http://ps3clan.nl/wp-content/uploads/2009/08/pes10.jpg[/img]
Topic: Nieuwe Hoesje voor ps3
25 september 2009om 21:22

Jeps, dat zijn de nieuwe 🙂
waarom:( die platina’s zijn ook al zo lelijk… Sony moet gewoon deze en de speciale steelcases houden!
@ Tommy
idd:)
ik vond de vorige gewoon het niceste.. maar die platina’s zijn NOG lelijker dusja.. xD maar ik hoop dat ze de steelcases niet gaan verneuke:(
komt omdat het PS3 logo is veranderd, nou moet per se overal dus het SLIM logo op staan
Dat slim loge is inderdaad super lelijk. Beetje jammer maarja, het gaat erom wat erin zit he 😉
ik vind het persoonlijk heel erg jammer. ik vind de nieuwe stijl van sony niks.
nieuwe logo is lelijk nieuwe firmware met de glittertjes en die rare balkjes is lelijk, de nieuwe hoesjes lelijk xD en zo kan ik nog wel doorgaan wat was er miss met het vorige logo en hoesjes ?? alleen de platina hoesjes waren lelijk maar de gewone waren wel chill
[quote]ik vind het persoonlijk heel erg jammer. ik vind de nieuwe stijl van sony niks.
nieuwe logo is lelijk nieuwe firmware met de glittertjes en die rare balkjes is lelijk, de nieuwe hoesjes lelijk xD en zo kan ik nog wel doorgaan wat was er miss met het vorige logo en hoesjes ?? alleen de platina hoesjes waren lelijk maar de gewone waren wel chill[/quote]
ja idd, alleen die glittertjes zijn wel vet, die grijze balken uber lelijk:(
[quote]ja idd, alleen die glittertjes zijn wel vet, die grijze balken uber lelijk:([/quote]
Die vindt ik nu ook wel wat hebben 😉 Maar je hebt idd gelijk dat sony alles zit te verkrachten
Die grijze balken vond ik lelijk nu mooi 😉
Maar dat PS3 logo is LELIJK!!!!!!!
Bovensta hoesje vind wel mooi 😉
Als ze dat PS3 maar weg laten xD
Vind het mr niks hoe het er nu uitziet, ze mochten wat mij betreft gewoon zo laten.
ja ik vind het echt jammer dat ze het veranderen.
vind het oude logo echt gruwelijk 😛 en passen bij de ps3 dat nieuwe logo echt totaal niet 😛 ik vind eigenlijk dat ze je de keus moeten geven qua hoesje en de firmware en zo bevoorbeeld met die glittertjes, het logo in het begin die grijze balken dat je het kan aanpassen aan hoe jij wil 😛
mensen maak jullie niet zo druk… weet je wat pas vervelend is, dat het xmb menu minder overzichtelijk is geworde.
met firmware 3.00 zijn de logo’s en de tekst groter geworden.
daar kan ik niet aan wennen
[quote]mensen maak jullie niet zo druk… weet je wat pas vervelend is, dat het xmb menu minder overzichtelijk is geworde.
met firmware 3.00 zijn de logo’s en de tekst groter geworden.
daar kan ik niet aan wennen[/quote]
Moet je hem via HDMI kabel aan sluiten 😉
naja ik maak me niet echt druk ik vind het alleen jammer vond de hoesjes nu wel chill als ze veranderen hoop is dat het hoesje van eyepet word.
Ben ik dan de enige die ze dan wel mooi vind ? :p
[quote]Ben ik dan de enige die ze dan wel mooi vind ? :p[/quote]
Belg?
Neej grapje 😛
Jha volgens mij wel jha :rofl1:
ik vind de oude wel goed zo..
Zijn deze nu al uit? 😮
Ik vind de vorige ook best. Maak mij eigenlijk weinig uit, je gaat voor de inhoud :D.
[quote]Ben ik dan de enige die ze dan wel mooi vind ? :p[/quote]
Nee, ik vind ze ook wel nice! 😀
Nu moet je ff veel PSN kaarten kopen 😛 Krijg je nog het oude hoesje kun je daar je games indoen xD
waarom veranderen ze da logo ook da vorige was vet vond ik toch en nu zijn die doosjes die in mijn kast staan niet meer hetzelfde 🙁
getverdarrie!!! heb liever de oude! nu heb ik 3 verschillende hoesjes thuisliggen dalijk….platinum, de oude en nu de nieuwe :S
Beetje jammer…heel erg jammer… maarja wat doe je er aan…nothing…
Op een plaatje ziet het er vaak lelijker uit dan in het echt. Ik wacht wel af en anders ga ik mooi voor elk spel dat ik koop met dat nieuwe hoesje, scannen, wat photoshoppen, uitprinten op fotopapier en voïla je hebt het oude hoesje 😛
Ben van plan om vandaag of morgen een nieuwe printer aan te schaffen en nee niet speciaal daarvoor, de vorige is namelijk kapot gegaan 😛
wanneer liggen de nieuwe in de winkels?
22 oktober zoiezo pes10 😀 en veder weet ik niet waarneer de rest de hoesjes krijgt 😀
miss mogen de developers zelf kiezen ofzo want cod MW2 komt later uit en heeft nog wel orginele hoesje dus…..
[quote]wanneer liggen de nieuwe in de winkels?[/quote]
Ik denk gewoon als de oude die er nu liggen op zijn.
ik hoop dat ze deze uit brengen in nederland.
zag ze in Amerika heel veel vind ze mooier dan ons platina hoesjes 😛
http://scrawlfx.com/wp-content/uploads/2008/07/resistance-greatest.jpg
Zoveel beter dan die grijze plantinum-hoesjes bij ons. De nieuwe PS3 hoesjes vind ik opzich niet lelijk, alleen jammer dat er nu allemaal verschillende stijlen zijn, ziet er niet echt mooi als je al je games op een rij hebt.
nee inderdaad jammer voor de verzamelaar 😛
[quote]
Bovensta hoesje vind wel mooi 😉
[/quote]
Die is zeer mooi, naar mijn smaak:yahoo:
Die rode is lelijk, doe mij dan maar die grijze.
[quote]Die is zeer mooi, naar mijn smaak:yahoo:[/quote]
de bovenste vind ik ook het mooist.
ik vind namelijk het nieuwe ps3 logo niets 😛
EyePet zal toch ook dat nieuwe hoesje krijgen en het spel is al een tijdje uit. Heeft iemand dat spel al en hoe is ie btw, want wil hem misschien ook aanschaffen (voor de trophies en de cam).
Ik vond de hoesjes eerst niet zo mooi, dacht dikke fail.
Maar mijn tekken 6 exemplaar ziet er echt goed uit!
Well done Sony!
Ik ben echt de enige die het nieuwe logo wel mooi vind…
Wanneer liggen die nieuwe in de winkel? Zit ie ook bij MW2? Of bij AC2?
[quote]Ik ben echt de enige die het nieuwe logo wel mooi vind…
Wanneer liggen die nieuwe in de winkel? Zit ie ook bij MW2? Of bij AC2?[/quote]
ik heb al zon een game in zon hoesje zien liggen bij de saturn weet niet meer welke game
Vind het nog wel steeds vreemd dat Sony de logo niet eerder in heeft gevoerd, want de PSP had ook zo’n soortgelijke logo en die was eerder dan de PS3 :huh:
Ik heb em tot nu toe alleen maar gezien voor EyePet, voorderest nog nergens?
Bordeland xD
pes xD
En alle andere games die deze week en vorige week binnen kwamen en nieuw zijn xD
xD oke xD
xD leuk teken he xD
lol? 😛 xD
[quote]xD oke xD
xD leuk teken he xD
lol? 😛 xD[/quote]
Jha egt leukxD:$
Maar opzich zijn ze niet super lelijk. Ouder toch wel mooier!
Vind zo ook niet zo tegenvallen. Het is wat aanpassen, maar afschuwelijk zijn ze toch niet?
Als je bij play.com ff de coming soon lijsten bekijkt zie je nog veel meer games met de nieuwe hoesjes.
heb fifa 10 in nieuw en oud hoesje gezien in winkel net als fallout 3 GoTY:mellow:
Assassins Creed 2, Eyepet heb ik hier thuis met de nieuwe hoes.
Het gaat toch om het spel…
Ookal zijn die dingen roze, boeiend! :yay:
Ja idd 😛 ik vind ze allebei wel mooi :$
het maakt niet uit het gaat om de game niet om die stomme hoesje