Topic: Killzone 2 Multiplayer discussie

28 september 2009om 18:58

Heej mensen.
Ik wou eens even lekker een positieve en gezellige discussie beginnen over de leuke en minder leuke dingen aan de multiplayer.
Zelf heb ik geen plus of min punten maar goed. Iemand anders misschien?

7 reacties

1. User  avatar
    778 XP

Sommige wapens zijn echt niet cool. Zoals die Rocketlaunchers. Spawnkillen is ook irritant. Had een mooie K/D rate van 2, totdat die rocket launchers beschikbaar waren. En ja, ik weet dat je het uit kan zetten bij het zoeken naar games, maar dat doe ik niet altijd…
    Verder is het wel gaaf. Toch denk ik dat ik games als CoD beter vind spelen. Maar grafisch is het echt heel sexy en de stijl is ook gaaf 🙂

0
  2. User  avatar
    59 XP

CoD is ook mijn favoriet maar het is nog even wachten op Modern Warfare 2.
    Zelf heb ik niet veel last van de rocketlaunchers. Ik zit ook op dat niveau. Op 1 of andere manier vind ik die chaos wel cool vooral omdat ik met de helghast standaard machinegun gewoon de groep gasten in ren en het nog win ook. Noujah vaak.
    Owned echt om 50 kogels te hebben en sneller te schieten dat die isa guns… 🙂

0
  3. User  avatar
    3650 XP

Killzone geweldig spel 😀

Alleen Rockerlauncher en granaat zijn kut 🙁

Voor de rest (L)

0
  4. User  avatar
    1040 XP

[quote]Killzone geweldig spel 😀

Alleen Rockerlauncher en granaat zijn kut 🙁

Voor de rest (L)[/quote]

Granaat vind ik dan wel weer leuk, rocktet niet:P

0
  5. User  avatar
    59 XP

Ik denk dat hij die grenade launcher bedoelt. die piepjes zijn handig maar bij grote hoeveelheden irritant xD

0
  6. User  avatar
    3650 XP

[quote]Ik denk dat hij die grenade launcher bedoelt. die piepjes zijn handig maar bij grote hoeveelheden irritant xD[/quote]

Idd bedoel ik 😉

0
  7. User  avatar
    59 XP

wist ik wel.
    De normale grenades zijn super vet vooral als je de vijand ergens op een kluitje weet te drijven dan blaas je er een hele hoop in 1 keer op. 🙂 en dan doe ik uiteraard altijd een suicide run waarbij ik er weer een stuk of 3 4 pak. 😛

0