Topic: Gamen met toetsenbord en muis?

30 september 2009om 13:06

Even voor de duidelijkheid..
Ik weet dat je allerlei toetsenborden en muizen kan aansluiten op je ps3 en dat dat werkt, echter is mijn vraag: in hoeverre werkt dit met games?
Met andere worden kan ik Killzone2 spelen met toetsenbord en muis en heb ik hier dan persé een adapter voor nodig? Zo ja, is er nog een andere adapter dan de XFPS en wat zijn de ervaringen daarmee?
Thanks! 😉

19 reacties

1. User  avatar
    718 XP

waarom zo je op een ps3 met toetsenbord en muis spelen,? 😛

0
  2. User  avatar
    456 XP

wellicht omdat een FPS een stuk beter te spelen is met toetsenbord en muis, en zo frustraties voorkomt bij het elite moeilijkheidsniveau in Killzone 2..? 😉

0
  3. User  avatar
    3388 XP

Kan lekker niet 😉

0
  4. User  avatar
    718 XP

Bij unreal tournament 3 kan het wel op de ps3

0
  5. User  avatar
    2449 XP

Het kan wel, dat weet ik wel.. want ik herinner me nog een filmpje op youtube waarin iemand KZ2 zat te spelen met een toetsenbord en muis, al was dat wel een speciale set herinner ik me.. wat voor set weet ik helaas niet meer maar ik weet wel dat t mogelijk is 😉

0
  6. User  avatar
    1983 XP

[quote]Het kan wel, dat weet ik wel.. want ik herinner me nog een filmpje op youtube waarin iemand KZ2 zat te spelen met een toetsenbord en muis, al was dat wel een speciale set herinner ik me.. wat voor set weet ik helaas niet meer maar ik weet wel dat t mogelijk is ;)[/quote]

Volgensmij heb je dit nodig, er staan ook de knoppen op zoals X [] en O en meer.

[url=http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/3616&cl=be,nl]http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/3616&cl=be,nl[/url]

0
  7. User  avatar
    2449 XP

Nee dat is dacht ik alleen om als je je ps3 wil gebruiken als pc.. bijv voor het internetten, en t is wel handig als je er linux op heb:P
    het was een ander soort toetsenbord xD kzal t is ff opzoeken:P
    EDIT:
    [b]ahja heb t gevonden, dit bedoelde ik[/b]
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=WgIFo3wp0T4&feature=related[/ame]

0
  8. User  avatar
    38 XP

Dit is toch niet leuk voor je tegenstanders. Dan heb je imo altijd voordeel als je online speelt. Beetje oneerlijk zeg ik zelf….

Maarja als jij het leuk vind, moet je zelf weten of je het koopt.

0
  9. User  avatar
    3650 XP

Lijkt mij juist irri 😛

gaat ook net iets langzamer he:P

0
  10. User  avatar
    3388 XP

Met Toetsenbord ken ik echt niet gamen 😛 Moet echt een controller hebben

0
  11. User  avatar
    778 XP

met de FragFx en de FragNStein ofzoiets kan dat inderdaad, spelen op de ps3 met muis. Persoonlijk vind ik het een vorm van cheaten, het geeft je namelijk een voorsprong t.o.v. de spelers met een controller.

0
  12. User  avatar
    3388 XP

[quote]met de FragFx en de FragNStein ofzoiets kan dat inderdaad, spelen op de ps3 met muis. Persoonlijk vind ik het een vorm van cheaten, het geeft je namelijk een voorsprong t.o.v. de spelers met een controller.[/quote]

Dan is dat hetzelfde het geval als jij raced met een controller en de ander met een stuurtje. :sorry: Dat zou dan ook cheaten zijn. Ik vindt het geen cheaten hoor

0
  13. User  avatar
    135 XP

met unreal tournament 3 kan je met toetsenbord en muis spele

0
  14. User  avatar
    135 XP

o srry stond er alxD

0
  15. User  avatar
    531 XP

als ik met toetsenbord game raar ik mijn vingers daarop kwijt

0
  16. User  avatar
    278 XP

XCM Adapter is wat je zoekt 😉 Die kan je ook op de XboX aansluiten of een xbox controller op je PS3 gebruiken.

0
  17. User  avatar
    653 XP

omg dit vind ik egt dom als je met muis en toetsenbord wilt spelen speel dan games op pc en vekracht de ps3 nie:p

0
  18. User  avatar
    30 XP

zoek op google splitfish fragfx

0
  19. User  avatar
    114 XP

[quote]omg dit vind ik egt dom als je met muis en toetsenbord wilt spelen speel dan games op pc en vekracht de ps3 nie:p[/quote]
    [u]
    offtopic[/u]
    sorry hoor, ben zelf een controller gewend en zal niet snel met de combo muis en toetsenbord gebruiken. Maar ik vind niet dat hij de ps3 verkracht.
    tenslotte is en blijft de ps3 een soort van computer met speciale software erop
    en ik kan er wel begrijpen waarom hij de toetsenbord en muis aan zijn ps3 wil hangen om te gamen.
    (ik weet dat op een console games gemaakt zijn voor de controller maar als het goed werkt met een muis en toetsenbord waarom niet
    Een pc die aan de ultieme eisen van cod mw2 doet is niet goedkoop en met een toetsenbord en muis speel je op de hoogste resolutie zonder lag op een ps3
    [u]
    ontopic[/u]
    ik heb even voor je rondgekeken maar ik kon alleen de xfps vinden

0