Topic: Forza motorsport 3

01 oktober 2009om 13:11

Hij gaat er aan komen! Ben echt mega siked!!

Las trouwens dat veronica er zelfs 4 afleveringen van Forza driving school aan gaat wijden!

[url]http://www.veronicatv.nl/web/show/id=588629/langid=43/dbid=351/typeofpage=78964[/url]

12 reacties

1. User  avatar
    1214 XP

Tof dat veronica tijd gaat besteden aan (race)games(A) alleen Forza he.. Dat is net zoiets als PES. Leuk, maar de concurrent is toch beter…;)

0
  2. User  avatar
    9 XP

Haha die is ook zeker goed te doen, maar blijf toch bij dat Forza de race hit van het jaar gaat worden:)!

0
  3. User  avatar
    1536 XP

Niet mee eens. Ik vind dat DiRT 2.

0
  4. User  avatar
    3388 XP

Forza nog niet gespeeld bij vrienden 😉 IK heb van de racegames die uitgekomen zijn allen NFS gespeelt en die beviel me wel 😀

0
  5. User  avatar
    1512 XP

[quote]Haha die is ook zeker goed te doen, maar blijf toch bij dat Forza de race hit van het jaar gaat worden:)![/quote]ja in het jaar 2009 maar in 2010 word Forza de grond in geboord door GT5 !!!! 😛

0
  6. User  avatar
    1100 XP

[quote]Tof dat veronica tijd gaat besteden aan (race)games(A) alleen Forza he.. Dat is net zoiets als PES. Leuk, maar de concurrent is toch beter…;)[/quote]

helemaal gelijk:D

0
  7. User  avatar
    4682 XP

[quote]Haha die is ook zeker goed te doen, maar blijf toch bij dat Forza de race hit van het jaar gaat worden:)![/quote]

Voel eens aan je hoofd, heb je de demo ervan al :joystick: Forza draait alleen maar om de skin’s van de auto’s :boredom:

0
  8. User  avatar
    114 XP

blijft leuk al die ps3 fanaten die allemaal gt5 aanbidden…. maar hoelang zijn ze nou al bezig met gt5 ? en hoelang zijn ze bezig geweest met forza ? als gt niet beter word als forza doen die lui echt iets goed miss dus neem aan dat ie beter word maja forza 2 heb ik helemaaal grijs gespeeld ! echt een geweldige race game ! en forza 3 heb ik ook echt zin om mee bezig te gaan 😀 en dirt 2 ? vind ik echt een bout game…. deel 1 is vele malen realistischer + daar had je teminste nog het echte rally rijden 🙂 deel 2 draait alleen om ken block en zen homies…

0
  9. User  avatar
    31 XP

[quote]ja in het jaar 2009 maar in 2010 word Forza de grond in geboord door GT5 !!!! [/quote]
    Behalve dan dat ik GT5 niet op mn xbox kan spelen.

0
  10. User  avatar
    166 XP

heb de demo en bevalt me wel ga deze zkkr halen !!

0
  11. User  avatar
    114 XP

Forza is ubervet !!!! 😀

0
  12. User  avatar
    1100 XP

[quote]Tof dat veronica tijd gaat besteden aan (race)games(A) alleen Forza he.. Dat is net zoiets als PES. Leuk, maar de concurrent is toch beter…;)[/quote]

Forza en PES betalen gewoon meer waardoor ze op tv komen.

0