Topic: PSN kaarten

01 oktober 2009om 15:42

Vandaag zijn als het goed is de PSN kaarten uit in de EU, heeft iemand ze al? Ik heb bij mij in de stad gekeken en nog niks gezien, ook niet van de PSPGo! Trouwens:P Als ik ze zie koop ik gelijk 20 euro maar wat zijn nou een beetje leuke PSN games om te kopen?^^ Ik wil mischien wat LBP DLC gaan kopen en Burn Zombie burn verder zie ik niet echt iets wat me aanspreekt:$

28 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

BF1943. 10 tkns.

0
  2. User  avatar
    1536 XP

Battlefield 1943! Just awesome =D

0
  3. User  avatar
    1299 XP

Volgens mij komen ze pas morgen hoor 😛

0
  4. User  avatar
    6621 XP

Nee ze zijn er al vandaag zoals de pspgo die sommige al gistere hadden.

0
  5. User  avatar
    1390 XP

sommige winkels had ze vandaag al, maar morgen komen de pspGO en de psn kaarten in alle winkels die games verkopen.

0
  6. User  avatar
    3388 XP

Thnx! 😉 BF 1943 heb ik al jongens 😉

0
  7. User  avatar
    1536 XP

Fat Princess schijnt heel tof te zijn.

0
  8. User  avatar
    6621 XP

[quote]Fat Princess schijnt heel tof te zijn.[/quote]

Speel de demo zou ik zeggen.

0
  9. User  avatar
    764 XP

net PSN kaart gehaald, Battlefield gedownload, wat een dope spel zeg damn, begin is wel wennen. Iemand anders nog tips voor een game?

0
  10. User  avatar
    232 XP

Eens kijken, ik woon in Veenendaal, ik ben vanmiddag naar de Bart Smit, en naar de Free Record Shop geweest, en bij deze 2 winkels hadden ze géén PSN kaartjes, of hebben ze ze soms achter de kassa hangen ofzo?

0
  11. User  avatar
    3388 XP

Ik had hetzelfde man :$ Maar is burn zomie burn wat?

Die is namelijk 8 euro + RE5 versus mode (5euro)= 13 euro 😉 Houd er nog 7 over dus:P Iemand nog iets leuks voor 7 euro?

0
  12. User  avatar
    3343 XP

[quote]Ik had hetzelfde man :$ Maar is burn zomie burn wat?

Die is namelijk 8 euro + RE5 versus mode (5euro)= 13 euro 😉 Houd er nog 7 over dus:P Iemand nog iets leuks voor 7 euro?[/quote]

Flower. Of houden en bij je volgende set kaarten heb je dan €27,-. 😛

0
  13. User  avatar
    3388 XP

Hahahaa kan ook 😉 Ik haal denk ik alleen RE5 versus mode en dan voor de rest LBP add-on 😉

0
  14. User  avatar
    2449 XP

Trine lijkt mij vet maar kost wel 20 euro’s

0
  15. User  avatar
    420 XP

Ik ga de uitbreidingspackskopen voor burnout (tenminste, het land, niet al die auto’s :P)

En LBP (MGS4 pack)

en Superrubberduck kopen 😛

iemand een winkel waar je met korting kan kopen? (FRS met een speciale kaart dacht ik?)

// Dawes

0
  16. User  avatar
    1377 XP

[quote]Ik ga de uitbreidingspackskopen voor burnout (tenminste, het land, niet al die auto’s :P)

En LBP (MGS4 pack)

en Superrubberduck kopen 😛

iemand een winkel waar je met korting kan kopen? (FRS met een speciale kaart dacht ik?)

// Dawes[/quote]
    Mooie dingen die je gaat kopen!

Lijkt me niet dat je ze onder de €20,- kan kopen…
    Check hier anders: [url]http://www.gamecard.nu/products/49/playstation_network_card_nl_euro_20.html[/url]

0
  17. User  avatar
    420 XP

[quote]Mooie dingen die je gaat kopen!

Lijkt me niet dat je ze onder de €20,- kan kopen…
    Check hier anders: [url]http://www.gamecard.nu/products/49/playstation_network_card_nl_euro_20.html[/url][/quote]

TIP.. kijk eens op de nieuwe webshop van freerecordshop 🙂

ik heb ze al goedkoper. … 😀

// Dawes

0
  18. User  avatar
    3388 XP

Ik ga morgen ochtend 1tje halen:P En ja dawes jij bent aan appart figuur xD Jij kan alles cheaper krijgen met je MM korting xD

0
  19. User  avatar
    558 XP

Vergeet Wipeout HD niet mensen, bruut spel 😉

0
  20. User  avatar
    3388 XP

Die heb ik lekker al 😀 Ooit een keer van iemand gekregen me eerste PSN game xD Aghja alle leuke dingen heb ik allemaal al :S Echt raar eigenlijk, LBP DLC kan nooit geen kwaad 😀

0
  21. User  avatar
    420 XP

[quote]Ik ga morgen ochtend 1tje halen:P En ja dawes jij bent aan appart figuur xD Jij kan alles cheaper krijgen met je MM korting xD[/quote]

Helaas heeft de MM geen PSN-cards :wacko2: wordt geblokkeerd door de Holding. Ook geen PSPGO geloof ik..

// Dawes

0
  22. User  avatar
    764 XP

^ told ya.

weet iemand nog een leuke game voor 7.- ? Vanmiddag BF 1943 gehaald wat een hard spel damn

0
  23. User  avatar
    3388 XP

BF 1943 is echt heeeeel leuk 😀 Ik heb er vandaag niet 1tje kunnen halen omdat het regende en ik ben van half 2 tot 5 uur weg en dan zijn de winkels dicht 🙁

0
  24. User  avatar
    1512 XP

ik ga vanmiddag 1 van 50 euro en 1 van 20 euro en dan ga ik een MCLA DLC, Wat PSP games en geinige dingen voor in home 😀

0
  25. User  avatar
    3388 XP

Net ff burn zombie burn gekocht + RE5 Versus mode + LBP MGS add-on 😀

0
  26. User  avatar
    38 XP

Dit werd nou eens tijd. Moet ook eens BF 1943 halen. Dat gedoe met die creditkaart was niets, iig voor mij niet. Zijn er goedkopere dan die van 20,-?

0
  27. User  avatar
    3343 XP

[quote]Dit werd nou eens tijd. Moet ook eens BF 1943 halen. Dat gedoe met die creditkaart was niets, iig voor mij niet. Zijn er goedkopere dan die van 20,-?[/quote]

Nee, €20,- en €50,-.

0
  28. User  avatar
    420 XP

Whoops..

Ik bij de FRS vandaag. Aangegeven dat ze op internet voor goedkoper aangeboden werden (FRS-site) dan in de winkel. En dat ze in een vestiging in Utrecht deze kaarten voor die prijs meegaven. Dus hij bellen met de ‘boss’.. , bleek niet te mogen.

Daarna uitgelegd dat ik dan net zo goed de kaarten via internet kan bestellen en dan ophalen in de winkel. Maar dat moet als het goed is nu verholpen zijn … want dat was een foutje..

heb toen maar alsnog de kaart gekocht 😛

// Dawes

0