{vraag1}Nou als ik inlog op het ps3 network dan kome al me vriende er te staan ik heb 100 vriende maar dan komen er in het begin maar 50 ofsow met wanneer zij voor het laatst online zijn geweest en de avatar van ze 1 minuutje later krijg ik de andere 50 mensen maar dan zonder avatar en zonder datum van wanneer online
{vraag2}Ik heb geshard maar die mensen heb ik niet meer in mijn lijst maar staat wel geactiveerd op mijn accoant hoe kan ik dat verhelpen ?

1: Sneller internet kopen xD. Neej heb ik ook gewoon ff tijdje wachten 😛
2: Doen de spellen het dan niet meer ?
Maar in het verleden heb ik dat nooit gehad dat heb ik net 2 dagen en weet jij een oplossing van dat sharen ?
[quote]Maar in het verleden heb ik dat nooit gehad dat heb ik net 2 dagen en weet jij een oplossing van dat sharen ?[/quote]
Ik snap je vraag dus niet.
Doen je spellen het niet of wat ? Je hebt wel geactiveerd maar niet als vriend jha oke en dan ?
Delete mensen en voeg die weer toe als je ze wil hebben 😐
Nou las ik dus met andere wil sharen kan dat niet omdat het al 5 mense bij mij geactiveerd staat maar ik ga nu mijn profieel verwijden en dan weer nieuwe maken en dan weer inloggen kijken of dat verschil maakt want het aanmelde duurt ook heel lang en op andere accoants niet dar heb ik dat niet
{vraag2}Ik heb geshard maar die mensen heb ik niet meer in mijn lijst maar staat wel geactiveerd op mijn accoant hoe kan ik dat verhelpen ?
Misschien het email adres van je account veranderen.
Ik snapte je eerste vraag eerst neit goed bedenkt ik me nu.
Want ik heb nu zelfde word er gek van 😐
-1 Staat je mediaserver aan, zou niet, zou ik gewoon afwachten
-2 Je bedoelt denk ik dat je jou account hebt geshared met andere mensen en dat je account op 5 ps3’s geactiveerd is. Zo ja, dan kan je alleen vragen aan deze mensen om in te loggen in je account en zo je ps3 te deactiveren