heey luitjes :happy:,
Ik wou binnenkort een nieuwe mobiel gaan kopen, maar weet niet echt wat voor 1 ik moet kiezen..
en ik dacht eerst aan de sony aicho.. maar die is ***** duur
het moet wel een mobiel van deze tijd zijn, touch screen enz. 😀
alvast bedankt

mischien Sumsung Star ? hier een site:
[url]http://www.zibb.nl/app/6485162-6485165/zibb4/pg/iprod/paginfo/specificaties/iu/AB13B401-DBC2-4020-990D-15EF0CD2132E/pi/3503269/in/S5230_Star_info.html[/url]
Wat zijn je eisen ?
Bijvoorbeeld een telefoon als de Iphone
Een Omnia/HTC touch diamond 2
of telefoons als de Pixcel ?
En in welke prijs categorie ?
En wat wil je er minimaal mee kunnen doen ?
een iphone!
het is eigenlijk de bedoeling om er eentje te kopen met een abonnement, maar dan kom ik erg duur uit met een iphone.. en mijn vriend heeft al een samsung star 😛 dus ik wil niet naäperig gaan doen..
In welke richting wil je dan wel ?
ik zou geen samsung nemen want ik had een samsung touchwizz (je raad het al met touchscreen) en dat bedienen was K*T
De Nokia N97, die ga ik binnenkort kopen, je kan hem op internet al los kopen vanaf €454,-.
[quote]De Nokia N97, die ga ik binnenkort kopen, je kan hem op internet al los kopen vanaf €454,-.[/quote]
Zeker een aanrader. Heb hem nu sinds 2 maanden echt een lekker toestel en zeker als de nieuwe firmware er is.
Als je een goedkoop touchscreen apparaat zoekt dan kan je idd de samsung star nemen of de LG cookie 😉 Als je een abbo vorm wilt had ik toch echt voor iets gegaan met een uitschuifbaar toetstenbrod, dat is veel sneller typen dan een touchscreen 😉 Iphone is wel een goede optie alles werkt lekker goede kwaliteit alleen is de prijs echt idioot duur! :O Ik moet in december ook een nieuwe hebben maar ik denk dat ik de Samsung Star haalt 😉 Goed toestel en egt heeeeeeel veel mensen hebben hem, dat zegt ook wel weer wat
[quote]ik zou geen samsung nemen want ik had een samsung touchwizz (je raad het al met touchscreen) en dat bedienen was K*T[/quote]
Ik heb de OMNIA en geen last vaan 🙂
Lg cookie ziet er ook wel mooi uit, en met met zoon stokje erbij is altijd handig 😛
[quote]Lg cookie ziet er ook wel mooi uit, en met met zoon stokje erbij is altijd handig :P[/quote]
Cookie is kut xD
veel te licht 😉
[quote]De Nokia N97, die ga ik binnenkort kopen, je kan hem op internet al los kopen vanaf €454,-.[/quote]
Deze is echt onwijs goed!!!!!!
Hij is stevig,handig en hij kan heel veel(Wifi etc)
[quote]Deze is echt onwijs goed!!!!!!
Hij is stevig,handig en hij kan heel veel(Wifi etc)[/quote]
Ja, dat is de reden, waarom ik hem ga kopen. xD Hij is echt nice! ^^
ik heb zelf de htc touch diamond voor maar 315( toestel was €0 en abbo was totaal €315), echt een relaxt toestel, vooral als je ff op xda-developers een goeie rom pakt
een LG Cookie kost maar 110 en heeft een touchscreen?:P
Neem de Samsung Jét S8000, mn pa heeft die ook en hij is echt supergoed, het is zeg maar het oudere broertje van de Samsung Star, hij heeft touchscreen, een hele goeie camera, wifi, etc etc. en hij is met abonnement.
[quote]een LG Cookie kost maar 110 en heeft een touchscreen?:P[/quote]
Jah 😉 Samsung Star kost 100 en heeft touchscreen :yay:
Maar heeft geen wifi of 3g en is geen smartphone(Je kan er zelf geen software voor schijven of ander besturingssysteem op zetten) dit heeft de nokia n97 wel……….
gewoon iphone:$
bedankt voor alle tips 😛
zo kan het eeuwig doorgaan welke ik wel en niet moet kopen xD
ik weet in iedergeval een paar en zoek er wel eentje uit
[quote]Maar heeft geen wifi of 3g en is geen smartphone(Je kan er zelf geen software voor schijven of ander besturingssysteem op zetten) dit heeft de nokia n97 wel……….[/quote]
Daarin zit ook het prijsverschil 😉 N97 zal wel iets van 600 euro kosten en de Samsung Star maar 100. Dus je betaald 500 euro voor:
– Alles zelf aanpassen
– TomTom
– Wifi
And That’s it? Ik zal het er niet voor over hebben. Als je wilt internetten neem je gewoon Web’n Walk of Vodafone Blox of iets dergelijks voor een 10tje per maand. TomTom hoe vaak gebruik je dat nou? En meestal werken telefoon GPS niet altijd optimaal :disgust1: Alleen het zelf aanpassen van alles mis je dan echt :rofl:
[quote]gewoon iphone:$[/quote]
’t moet wel betaalbaar blijve he xD
Wil ook een nieuwe phone, maar er is zoveel keus. Die iphone heeft wel heel veel app’s maar is ook vrij prijzig.. Misschien nog ff wachten..?
[quote]Daarin zit ook het prijsverschil 😉 N97 zal wel iets van 600 euro kosten en de Samsung Star maar 100. Dus je betaald 500 euro voor:
– Alles zelf aanpassen
– TomTom
– Wifi
And That’s it? Ik zal het er niet voor over hebben. Als je wilt internetten neem je gewoon Web’n Walk of Vodafone Blox of iets dergelijks voor een 10tje per maand. TomTom hoe vaak gebruik je dat nou? En meestal werken telefoon GPS niet altijd optimaal :disgust1: Alleen het zelf aanpassen van alles mis je dan echt :rofl:[/quote]
1. als je een abo neemt kan je net zo goed meteen de nokia nemen.
2. de star heeft geen 3g dus zelf gewoon internetten met web n walk gaat oer langzaam!!!
3. als je web n walk neemt kan je net zogoed de nokia nemen voor een kleine meer prijs
4. de samsung star zie je nu heeeel veel en de nokia kan meer en je hebt wat anders(beters) en je aapt andere niet na.
5. de touchscreen van de star is slecht te noemen(Moet nogal hard drukken vergeleken met de nokia)
[quote]’t moet wel betaalbaar blijve he xD[/quote]
hahaha oja
[quote]1. als je een abo neemt kan je net zo goed meteen de nokia nemen.
2. de star heeft geen 3g dus zelf gewoon internetten met web n walk gaat oer langzaam!!!
3. als je web n walk neemt kan je net zogoed de nokia nemen voor een kleine meer prijs
4. de samsung star zie je nu heeeel veel en de nokia kan meer en je hebt wat anders(beters) en je aapt andere niet na.
5. de touchscreen van de star is slecht te noemen(Moet nogal hard drukken vergeleken met de nokia)[/quote]
Bij punt 5 ben ik het niet met je eens. Het touch screen van de Star schijnt goed te werken, je hoeft niet hard te drukken. Bij de andere punten heb je wel gelijk, alhoewel het de vraag is of de nokia de meerprijs waard is, ook met een abonnement.
[quote]Bij punt 5 ben ik het niet met je eens. Het touch screen van de Star schijnt goed te werken, je hoeft niet hard te drukken. Bij de andere punten heb je wel gelijk, alhoewel het de vraag is of de nokia de meerprijs waard is, ook met een abonnement.[/quote]
Ik kan de Nokia N97 al voor €454,- fixen hoor. 😛
[quote]Ik kan de Nokia N97 al voor €454,- fixen hoor. :P[/quote]
Ja dus? 454 is nou niet bepaald een koopje…
[quote]Ja dus? 454 is nou niet bepaald een koopje…[/quote]
Ik wou net zeggen, mensen zitten te zijken dat de playstation duur is maar kopen een telefoon van 454 euro :wacko2: Volgens mij kan je dat geld veel beter ergens anders voor gebruiken lijkt mij
[quote]Ja dus? 454 is nou niet bepaald een koopje…[/quote]
Ja oké, maar je hebt dan wel dingen die handig zijn. Ik wil wel een mooie telefoon, maar mening is mening hè. 😉
[quote]Bij punt 5 ben ik het niet met je eens. Het touch screen van de Star schijnt goed te werken, je hoeft niet hard te drukken. Bij de andere punten heb je wel gelijk, alhoewel het de vraag is of de nokia de meerprijs waard is, ook met een abonnement.[/quote]
Op eigen ervaring kan ik zeggen dat de touchscreen van de star wel goed is maar lang niet zo goed als de nokia n97 of de samsung jet ofso.
P.s. als je een abo neemt scheelt het niet zo heel veel misschien €5 tot €10 per maand maar dan heb je ook meer minuten dus dat maakt niet zo heel veel uit.
Ik ben er mee eens dat het duur is(Voor prepaid) maar als je toch van plan bent om een abo te nemen neem dan meteen een goeie met een goed toestel(Die meer kan en betrouwbaarder is)
ik vind de n97 het mooiste ^^
ik heb besloten toch maar voor de Sony Anio te gaan!
remote play is awesome 😀
bij mobile cowboys moet je een foto van jezelf bij een ps3 maken en kan je een aino winnen [url]http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/10656[/url]
Weet niet of je nog op zoek bent, maar ik heb de Samsung Star en ben er echt tevreden van. Top GSM!
De Nokia N97 heb ik nou al geruime tijd in me bezit en hij werkt heel fijn, met dat QWERTY toetsenbord wat lekker makkelijk typt. Zeker een aanrader!
Star is indd wel goed 😉
De Nokia N900 is perfect. Met linux erbij heb je echt een super GSM.
[quote]Ja oké, maar je hebt dan wel dingen die handig zijn. Ik wil wel een mooie telefoon, maar mening is mening hè. ;)[/quote]
Dus een telefoon van 100 euro is per definitie niet mooi en niet handig?
[quote]Dus een telefoon van 100 euro is per definitie niet mooi en niet handig?[/quote]
Dat zeg ik niet. Maar op een telefoon van €100,- heb je niet hetgeen wat je wilt hebben als je naar een smartphone op zoek bent. Ik wilde een smartphone en die heb ik nu. Die koop ik niet omdat een telefoon van €100,- net zo goed is.
Eigenlijk zeg je dat wel, lees nog maar eens je reactie terug 😛 Waarschijnlijk bedoel je iets anders, maar zo kan je het wel opvatten 🙂