Topic: PSN CARDS niet meer (België, Brussel)

04 oktober 2009om 20:19

Vrijdag kwamen de PSN cards uit, zaterdag ging ik naar wel 15 winkels om te hopen over er nog 20 EUR cards waren. De eerste Sony Center die ik tegenkwam had ze op, het was uitverkocht. De vele winkels die volgden zoals de Bart Smit, Media markt, Freerecordshop en de Fnac hadden ze ook al niet.

Internet, de vele internetwinkels die ik heb bezocht hadden ook al geen PSN CARDS. zowel 20 als 50 kon ik niet bestellen. Er staat overal niet meer leverbaar.

Ik wil graag weten of ik ze nog kan kopen. In alle winkels kon ik bij de Fnac nog 50 EUR halen maar dat wou ik niet. Tevens waren er daar nog maar 11. Komen er meer ladingen want ik wil echt wel enkele kaarten hebben.

Als iemand weet waar ik 20 EUR BE kan halen zeg het me dan, please.

10 reacties

1. User  avatar
    1191 XP

Bol.com

10tks

0
  2. User  avatar
    3388 XP

xD Droogkloot! 😛 Mischien naar de NL rijden? Weet niet of je een beetje dicht bij de grens woont :$ Of aan iemand hier vragen of hij er 1tje wil kopen en wilt opsturen

0
  3. User  avatar
    643 XP

[quote]xD Droogkloot! 😛 Mischien naar de NL rijden? Weet niet of je een beetje dicht bij de grens woont :$ Of aan iemand hier vragen of hij er 1tje wil kopen en wilt opsturen[/quote]
    er staat Brussel in de titel, dus dat is niet dicht bij de grens :p Ik vind ook maar enkel €50 bij [url=http://www.consoleshop.be/product/76728/playstation-network-card-be-50-euro.html]consoleshop.be[/url], dus zou ik eens checken bij gamemania.

0
  4. User  avatar
    1377 XP

[url]www.gamecards.nu[/url]

Lekker makkelijk 😉

0
  5. User  avatar
    1390 XP

ik heb mijne bij music store gekocht. 😛
    maar je moet niet bij de gewone games gaan zoeken hè?
    dan kun je lang zoeken xD
    gewoon aan de balie vragen en ze toveren er eentje onder de toonbank weg ^^

0
  6. User  avatar
    162 XP

Lol ik was vandaag eens gaan piepen in de freerecordshop ik zag ze jammer genoeg niet staan :'( maar k’heb er ook niet achter gevraagt want ik zou er toch geen kopen…. Maar k’wou eens zien hoe ze eruit zagen 😉 Weet er iemand of dat ze nu in een gamedoosje zitten ?? Want dan snap ik waarom ze al uitverkocht zijn 😉

0
  7. User  avatar
    3388 XP

Ze zitten in een gamedoosje en ja je moet ze bij de kassa vragen 😉

0
  8. User  avatar
    1390 XP

zei ik toch? 😛

0
  9. User  avatar
    1983 XP

Ik weet het al. het is overal op en een nieuwe lading komt pas vrijdag, bij de Gamemania. Ik hoop dat ze er dan zijn, anders ga ik een paniekaanval in de winkel faken:rofl1:

0
  10. User  avatar
    1390 XP

succes ermee xD

0