Topic: Meest irritante reclame.

05 oktober 2009om 20:20

Hey allemaal,

Ik ben tv aan het kijken en voor de verandering is het weer reclame.
En toen kwam die reclame van Vodafone weer met die Zwarte vrouw, en die pokkie of poekie of weet ik veel. En die vind ik zo onwijs vervelend! Niet omdat ik racistich ben ofzo, maar gewoon omdat het me zo`n vervelend mens lijkt.

Hebben jullie ook reclame die jullie het liefste metene van de tv afwillen?

zeg het ff hier dan.

54 reacties

1. User  avatar
    61 XP

De altijd veel te oude wii reclames

0
  2. User  avatar
    3650 XP

AHHH die poeki word gek van dat geschreeuw 😐

De LOI reclames zo SAAI!!

0
  3. User  avatar
    1299 XP

Die pokkie foetsi is niet van vodafone, beetje jammer dat je niet oplet en zomaar de verkeerde beschuldigd van dingen die ze niet gedaan hebben, het was namelijk een reclame van Hi 😛

0
  4. User  avatar
    1040 XP

[quote]Die pokkie foetsi is niet van vodafone, beetje jammer dat je niet oplet en zomaar de verkeerde beschuldigd van dingen die ze niet gedaan hebben, het was namelijk een reclame van Hi :P[/quote]

HI is geweldig:P
    Ik vind reclames van tv series altijd jammer, omdat ik ze toch wel zie:P

0
  5. User  avatar
    2574 XP

die iedereen die in nederland woont moet nederlands leren reclame

0
  6. User  avatar
    232 XP

Die van KPN: Bedrijfsbuffel
    Het slaat gewoon echt HE-LE-MAAL nergens op.

0
  7. User  avatar
    2036 XP

die van vodafone ook, met die poppen.. :S

0
  8. User  avatar
    3388 XP

Reclames moeten ze afschaffen! Vindt ze allemaal vervelend. Maarja ik vindt er op dit moment niet echt 1tje iritant ofzo

0
  9. User  avatar
    1299 XP

Carspotter 😐

0
  10. User  avatar
    3388 XP

[quote]Carspotter :|[/quote]

Ja die wel!!!!!!!!!!!!!!! En dat postcode gebeuren!!! Dat wordt je egt helemaal leip van! :disgust1:

0
  11. User  avatar
    511 XP

DRIEEEEEEEENUUUULLLLLLLLLVIIIIIIIIIEEEERRRRRNNUUUUUUULLLLLLLL!!!!!!!!!!!
    Die is echt ver** k*t

En SBS6 spant sowieso de kroon met meest irritante kutreclame, ik had t vandaag ernog over, met dat HOLE IN THE WALL zooi. Gewoon tijdens je serie freezed het beeld, en dan komt GerardJoling met ze uitgescheurde ster lopen vertellen dat je MOET kijken naar hole in the wall. EN ook veranderd hun logo opeens in een half scherm vullende balk, dat vertelt dat de o zo goede serie vanuit Amerika nu ook EINDELIJK in Nederland op tv te zien is, en dan speciaal 2x aflevering moeten uitzenden. ZO MIS Ik HOUSE gvd

oftewel: fuck op met je tv rechten sbs6, en ga weg met je piet paulusma, :”en nu, het weer, van gisteren.”

0
  12. User  avatar
    3343 XP

[quote]DRIEEEEEEEENUUUULLLLLLLLLVIIIIIIIIIEEEERRRRRNNUUUUUUULLLLLLLL!!!!!!!!!!!
    Die is echt ver** k*t

En SBS6 spant sowieso de kroon met meest irritante kutreclame, ik had t vandaag ernog over, met dat HOLE IN THE WALL zooi. Gewoon tijdens je serie freezed het beeld, en dan komt GerardJoling met ze uitgescheurde ster lopen vertellen dat je MOET kijken naar hole in the wall. EN ook veranderd hun logo opeens in een half scherm vullende balk, dat vertelt dat de o zo goede serie vanuit Amerika nu ook EINDELIJK in Nederland op tv te zien is, en dan speciaal 2x aflevering moeten uitzenden. ZO MIS Ik HOUSE gvd

oftewel: fuck op met je tv rechten sbs6, en ga weg met je piet paulusma, :”en nu, het weer, van gisteren.”[/quote]

Zo en ik lig hier helemaal opgevouwen van het lachen dus heb ik nog een dingetje te zeggen! OETMOEN!!!!! xD

0
  13. User  avatar
    403 XP

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=S3oGtuX1Ll8[/ame]

Reclame waar ik tot nu toe meeste hekel aan gehad heb.

0
  14. User  avatar
    6621 XP

Als die k* ringtone of wat dan ook reclames. Sms nu naar 6464 en weet altijd waar je vrienden zijn. optyfen.

0
  15. User  avatar
    1040 XP

1888:P
    vreselijkxd

0
  16. User  avatar
    3650 XP

Die pkkie was de 1eX wel leuk 😛

En ik haat reclames niet xD Kan ik altijd ff drinken etc pakken en pissen xD

En dat Hole in de wall vind ik orginele reclame xD
    Beter als weer een reclame blok niet waarxD?

0
  17. User  avatar
    511 XP

[quote]Zo en ik lig hier helemaal opgevouwen van het lachen dus heb ik nog een dingetje te zeggen! OETMOEN!!!!! xD[/quote]

Hahaha 😛 das nu toch wel weer leuk
    Met mijn haat mensen aan lachen maken :mellow::D

0
  18. User  avatar
    3343 XP

[quote]Hahaha 😛 das nu toch wel weer leuk
    Met mijn haat mensen aan lachen maken :mellow::D[/quote]

Ja toch is gewoon lachen. xD

0
  19. User  avatar
    1390 XP

de meest irritante reclame vind ik die ene van dat wijf dat de hele tijd zit te schreeuwen: me pokkie me pokkie! die en die moet ik nog bellen!

echt waar, hou toch eens je kop! xD

Edit:
    o w8 daar hebben we t over! xD
    lekker slim van mij.. maar ja idd die is irritant!

0
  20. User  avatar
    1191 XP

[quote]Zo en ik lig hier helemaal opgevouwen van het lachen dus heb ik nog een dingetje te zeggen! OETMOEN!!!!! xD[/quote]

Als officieel Piet Paulusma hater:

En dan nu vanuit Drachten, Oatmun!

0
  21. User  avatar
    356 XP

òke welke ik F*cking vervelend vind is die Martin van car glass

zit u een steretje flikker toch op man met ze HPX2 Harsj 😛 wordt er ni goed van die mag van mij verdwijnden en die martin ook en paul en rené en al die knupels van car glass

0
  22. User  avatar
    356 XP

Die is echt ver** k*t

oftewel: fuck op met je tv rechten sbs6, en ga weg met je piet paulusma, :”en nu, het weer, van gisteren.”[/quote]

I will say it again [b]YOU ARE A GOD !!!![/b]
    [i](and a mad man :dizzy:)[/i]

0
  23. User  avatar
    107 XP

ik zat gisteren die hard te kijken, vliegt er opeens een bijl door het scherm, is het een reclame voor een vaag programma

0
  24. User  avatar
    1512 XP

die nieuwe van vodafone is K*T

die met die mensen met zo een raar masker op

0
  25. User  avatar
    3343 XP

Die is echt ver** k*t

[quote]Als officieel Piet Paulusma hater:

En dan nu vanuit Drachten, Oatmun![/quote]
    Daarom heb ik voor jullie dan een heel leuk filmpje en dan weer ontopic, ik haat overigens die van Carspotter, SBS6 is inderdaad gewoon #@!$ maargoed check hem!

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=lUYy3deDm1Q[/ame]

0
  26. User  avatar
    863 XP

[quote]òke welke ik F*cking vervelend vind is die Martin van car glass

zit u een steretje flikker toch op man met ze HPX2 Harsj 😛 wordt er ni goed van die mag van mij verdwijnden en die martin ook en paul en rené en al die knupels van car glass[/quote]

lol m’n stiefbroer werkt bij carglass.

0
  27. User  avatar
    60 XP

Elke reclame vind ik k*t 😛

0
  28. User  avatar
    582 XP

carglass en sbs6 reclames…!!! owja en carspot,cartrack, JAMBA, ringtoneking en die vieze kelly met haar/zijn webcamsex!!!

0
  29. User  avatar
    4682 XP

Die van vodafone met die luizenhoofden en alle andere reclames
    ja en vooral het laatste wat tovenaar heeft getypt, daar voor zet ik zelfs mijn tv voor op een andere zender (zo ver het nut heeft)

0
  30. User  avatar
    93 XP

Die met die poppen van Vodafone :/

0
  31. User  avatar
    403 XP

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=m14uPY-ekHY[/ame]
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=DPqk_VM_dUM&feature=related[/ame]

0
  32. User  avatar
    3650 XP

Die is leuk man :O

0
  33. User  avatar
    433 XP

die van carglass is echt vervelend ik wam ook nog deze tegen op youtube moet je maar is zien hier is de link
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=mIbmrtdembo[/ame]

0
  34. User  avatar
    3650 XP

OMG die is leuk xD

0
  35. User  avatar
    433 XP

echt he:P 10tk

0
  36. User  avatar
    863 XP

bijna alle reclame is kut.

0
  37. User  avatar
    492 XP

Zo die van pokkie foetsie daar wilde ik inderdaad mijn haren bij uit mijn hoofd trekken. Maarrrrr sinds de kredietkrisis zijn die irritante lenen.nl postkrediet reclames verdwenen, OMG die waren pas vervelend. Zo’n dikke vadsige vent die dan met een lening een nieuwe keuken had gekocht zodat ie nog meer kon eten en alle kindertjes blij enzo… En dan zo heel nep lachen aaaaaargh! EN dan echt 10x achter elkaar he die reclames, daar werd ik echt depressief van T-T Echt zin om een handgranaat op hun te gooien.

0
  38. User  avatar
    1040 XP

Wat dachten jullie van die irritante reclame met Frans bouwer erin.
    Die heeft de loden leeuw.
    Van die Nederlandse energie maatschappij ofzeuw

0
  39. User  avatar
    3650 XP

Waarom vind ik die allemaal leuk xD

Ik vind die van Bose KUT in 1 keer geen geluid :|!

0
  40. User  avatar
    1040 XP

[quote]Waarom vind ik die allemaal leuk xD

Ik vind die van Bose KUT in 1 keer geen geluid :|![/quote]

Die van Bose gaat nog wel.
    Frans bouwer krijgt niet voor niets die loden leeuw.
    Vieze gore boer is het, met zijn eten uit zijn bek

0
  41. User  avatar
    3650 XP

Vond niet terrecht xD

Die van die camasoutra stadnejs dingen en JAMBA en al die shit zijn irri xD

0
  42. User  avatar
    1040 XP

[quote]Vond niet terrecht xD

Die van die camasoutra stadnejs dingen en JAMBA en al die shit zijn irri xD[/quote]

Ik en 3 kwart Nederland wel.
    Kamasutra is leuk:P
    Jamba=inderdaad kut

0
  43. User  avatar
    3650 XP

Neej gaat irriteren
    ahah ha waar is die tog mee bezig, gaat nu wel vervelen
    SMS Wendy frank on naar 2020 en ontvang gelijk jullie kamasutra standje :|!

0
  44. User  avatar
    1040 XP

[quote]Neej gaat irriteren
    ahah ha waar is die tog mee bezig, gaat nu wel vervelen
    SMS Wendy frank on naar 2020 en ontvang gelijk jullie kamasutra standje :|![/quote]

en er zijn mensen die dat nog doen ook:P
    OF die van die meiden op je telefoon, die zich aankleden als de acu leeg loopt:P

0
  45. User  avatar
    3650 XP

Die wil ik:$
    Maar geen aboo :$ xD

Maar aan andere kant iederen zijkt zo over reclame. IS tog altijd handgig als je ff drinken wil apkken :DxD

0
  46. User  avatar
    3343 XP

[quote]Die wil ik:$
    Maar geen aboo :$ xD

Maar aan andere kant iederen zijkt zo over reclame. IS tog altijd handgig als je ff drinken wil apkken :DxD[/quote]

Ja, maar het duurt zomaar 8 minuten en zolang doe ik niet over een glas drinken pakken hoor. xD

0
  47. User  avatar
    492 XP

Ja man, met dat gewoon doen. Als je dan toch bezig bent frans trek dan bij jezelf ook maar je stekkertje eruit, gewoon doen Frans! Ik had altijd wel respect voor hem maar die energie maatschappijen lichten de mensen gewoon op, waarom werkt hij daar aan mee…? :p

Ja die seks reclametjes van ooooh wat doet ie nou? Als iemand mij zit te humpen en hij pakt ineens zijn mobiel om te gaan zitten smsen, da’s pas KNEUS! Dan wijs ik je meteen het gat van de deur xD En Jamba daar gaan we het maar niet eens over hebben…

0
  48. User  avatar
    1040 XP

[quote]Ja man, met dat gewoon doen. Als je dan toch bezig bent frans trek dan bij jezelf ook maar je stekkertje eruit, gewoon doen Frans! Ik had altijd wel respect voor hem maar die energie maatschappijen lichten de mensen gewoon op, waarom werkt hij daar aan mee…? :p

Ja die seks reclametjes van ooooh wat doet ie nou? Als iemand mij zit te humpen en hij pakt ineens zijn mobiel om te gaan zitten smsen, da’s pas KNEUS! Dan wijs ik je meteen het gat van de deur xD En Jamba daar gaan we het maar niet eens over hebben…[/quote]

Exact
    En eigenlijk moet je gewoon digitaal hebben.
    Je drukt de tv op pauze.
    En op Play als je weer drinken hebt en etc.

0
  49. User  avatar
    203 XP

ik vind de reclame niet zo boeiend 🙂

http://i49.tinypic.com/10yjkv5.jpg

0
  50. User  avatar
    492 XP

[quote]Exact
    En eigenlijk moet je gewoon digitaal hebben.
    Je drukt de tv op pauze.
    En op Play als je weer drinken hebt en etc.[/quote]

Juist, da’s vet he 😀 En dan gewoon de reclame doorspoelen da’s vet handig! Op SBS6 is het vooral zooooo erg joh, met de reclame. Man daar zit je een film te kijken en dan krijg je halverwege ineens ShowNieuws. Alsof iemand dát wil zien :p

0
  51. User  avatar
    1040 XP

[quote]Juist, da’s vet he 😀 En dan gewoon de reclame doorspoelen da’s vet handig! Op SBS6 is het vooral zooooo erg joh, met de reclame. Man daar zit je een film te kijken en dan krijg je halverwege ineens ShowNieuws. Alsof iemand dát wil zien :p[/quote]

Dat vind ik nog wel gaan eigenlijk:P

0
  52. User  avatar
    3650 XP

Maar iedereen zeurt. Maar elk uur heb je 12 minuten reclame. Valt opzich wel mee vind ik. Zal nooit langer duren dan boete. SBS had er tijd geleden 1 paar 10.000 euro boete xD.

Dat shownieuws NP vind ik. Is altijd verkorte versie. En vind ook leuk om te kijken ;)!

0
  53. User  avatar
    492 XP

Haha lol shownieuws: Belangrijk nieuws, Gerard Joling heeft nieuwe toupet komt dat zien! Boeie :p Maar een paar jaar geleden was dat heel erg, toe had je gewoon meer dan 3 kwartier onderbreking van je film. Echt ergerlijk was dat. Da’s nu idd niet meer zo erg 🙂

0
  54. User  avatar
    1191 XP

Amerika FTL!

0