Hey allemaal,
Ik ben tv aan het kijken en voor de verandering is het weer reclame.
En toen kwam die reclame van Vodafone weer met die Zwarte vrouw, en die pokkie of poekie of weet ik veel. En die vind ik zo onwijs vervelend! Niet omdat ik racistich ben ofzo, maar gewoon omdat het me zo`n vervelend mens lijkt.
Hebben jullie ook reclame die jullie het liefste metene van de tv afwillen?
zeg het ff hier dan.

De altijd veel te oude wii reclames
AHHH die poeki word gek van dat geschreeuw 😐
De LOI reclames zo SAAI!!
Die pokkie foetsi is niet van vodafone, beetje jammer dat je niet oplet en zomaar de verkeerde beschuldigd van dingen die ze niet gedaan hebben, het was namelijk een reclame van Hi 😛
[quote]Die pokkie foetsi is niet van vodafone, beetje jammer dat je niet oplet en zomaar de verkeerde beschuldigd van dingen die ze niet gedaan hebben, het was namelijk een reclame van Hi :P[/quote]
HI is geweldig:P
Ik vind reclames van tv series altijd jammer, omdat ik ze toch wel zie:P
die iedereen die in nederland woont moet nederlands leren reclame
Die van KPN: Bedrijfsbuffel
Het slaat gewoon echt HE-LE-MAAL nergens op.
die van vodafone ook, met die poppen.. :S
Reclames moeten ze afschaffen! Vindt ze allemaal vervelend. Maarja ik vindt er op dit moment niet echt 1tje iritant ofzo
Carspotter 😐
[quote]Carspotter :|[/quote]
Ja die wel!!!!!!!!!!!!!!! En dat postcode gebeuren!!! Dat wordt je egt helemaal leip van! :disgust1:
DRIEEEEEEEENUUUULLLLLLLLLVIIIIIIIIIEEEERRRRRNNUUUUUUULLLLLLLL!!!!!!!!!!!
Die is echt ver** k*t
En SBS6 spant sowieso de kroon met meest irritante kutreclame, ik had t vandaag ernog over, met dat HOLE IN THE WALL zooi. Gewoon tijdens je serie freezed het beeld, en dan komt GerardJoling met ze uitgescheurde ster lopen vertellen dat je MOET kijken naar hole in the wall. EN ook veranderd hun logo opeens in een half scherm vullende balk, dat vertelt dat de o zo goede serie vanuit Amerika nu ook EINDELIJK in Nederland op tv te zien is, en dan speciaal 2x aflevering moeten uitzenden. ZO MIS Ik HOUSE gvd
oftewel: fuck op met je tv rechten sbs6, en ga weg met je piet paulusma, :”en nu, het weer, van gisteren.”
[quote]DRIEEEEEEEENUUUULLLLLLLLLVIIIIIIIIIEEEERRRRRNNUUUUUUULLLLLLLL!!!!!!!!!!!
Die is echt ver** k*t
En SBS6 spant sowieso de kroon met meest irritante kutreclame, ik had t vandaag ernog over, met dat HOLE IN THE WALL zooi. Gewoon tijdens je serie freezed het beeld, en dan komt GerardJoling met ze uitgescheurde ster lopen vertellen dat je MOET kijken naar hole in the wall. EN ook veranderd hun logo opeens in een half scherm vullende balk, dat vertelt dat de o zo goede serie vanuit Amerika nu ook EINDELIJK in Nederland op tv te zien is, en dan speciaal 2x aflevering moeten uitzenden. ZO MIS Ik HOUSE gvd
oftewel: fuck op met je tv rechten sbs6, en ga weg met je piet paulusma, :”en nu, het weer, van gisteren.”[/quote]
Zo en ik lig hier helemaal opgevouwen van het lachen dus heb ik nog een dingetje te zeggen! OETMOEN!!!!! xD
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=S3oGtuX1Ll8[/ame]
Reclame waar ik tot nu toe meeste hekel aan gehad heb.
Als die k* ringtone of wat dan ook reclames. Sms nu naar 6464 en weet altijd waar je vrienden zijn. optyfen.
1888:P
vreselijkxd
Die pkkie was de 1eX wel leuk 😛
En ik haat reclames niet xD Kan ik altijd ff drinken etc pakken en pissen xD
En dat Hole in de wall vind ik orginele reclame xD
Beter als weer een reclame blok niet waarxD?
[quote]Zo en ik lig hier helemaal opgevouwen van het lachen dus heb ik nog een dingetje te zeggen! OETMOEN!!!!! xD[/quote]
Hahaha 😛 das nu toch wel weer leuk
Met mijn haat mensen aan lachen maken :mellow::D
[quote]Hahaha 😛 das nu toch wel weer leuk
Met mijn haat mensen aan lachen maken :mellow::D[/quote]
Ja toch is gewoon lachen. xD
de meest irritante reclame vind ik die ene van dat wijf dat de hele tijd zit te schreeuwen: me pokkie me pokkie! die en die moet ik nog bellen!
echt waar, hou toch eens je kop! xD
Edit:
o w8 daar hebben we t over! xD
lekker slim van mij.. maar ja idd die is irritant!
[quote]Zo en ik lig hier helemaal opgevouwen van het lachen dus heb ik nog een dingetje te zeggen! OETMOEN!!!!! xD[/quote]
Als officieel Piet Paulusma hater:
En dan nu vanuit Drachten, Oatmun!
òke welke ik F*cking vervelend vind is die Martin van car glass
zit u een steretje flikker toch op man met ze HPX2 Harsj 😛 wordt er ni goed van die mag van mij verdwijnden en die martin ook en paul en rené en al die knupels van car glass
Die is echt ver** k*t
oftewel: fuck op met je tv rechten sbs6, en ga weg met je piet paulusma, :”en nu, het weer, van gisteren.”[/quote]
I will say it again [b]YOU ARE A GOD !!!![/b]
[i](and a mad man :dizzy:)[/i]
ik zat gisteren die hard te kijken, vliegt er opeens een bijl door het scherm, is het een reclame voor een vaag programma
die nieuwe van vodafone is K*T
die met die mensen met zo een raar masker op
Die is echt ver** k*t
[quote]Als officieel Piet Paulusma hater:
En dan nu vanuit Drachten, Oatmun![/quote]
Daarom heb ik voor jullie dan een heel leuk filmpje en dan weer ontopic, ik haat overigens die van Carspotter, SBS6 is inderdaad gewoon #@!$ maargoed check hem!
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=lUYy3deDm1Q[/ame]
[quote]òke welke ik F*cking vervelend vind is die Martin van car glass
zit u een steretje flikker toch op man met ze HPX2 Harsj 😛 wordt er ni goed van die mag van mij verdwijnden en die martin ook en paul en rené en al die knupels van car glass[/quote]
lol m’n stiefbroer werkt bij carglass.
Elke reclame vind ik k*t 😛
carglass en sbs6 reclames…!!! owja en carspot,cartrack, JAMBA, ringtoneking en die vieze kelly met haar/zijn webcamsex!!!
Die van vodafone met die luizenhoofden en alle andere reclames
ja en vooral het laatste wat tovenaar heeft getypt, daar voor zet ik zelfs mijn tv voor op een andere zender (zo ver het nut heeft)
Die met die poppen van Vodafone :/
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=m14uPY-ekHY[/ame]
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=DPqk_VM_dUM&feature=related[/ame]
Die is leuk man :O
die van carglass is echt vervelend ik wam ook nog deze tegen op youtube moet je maar is zien hier is de link
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=mIbmrtdembo[/ame]
OMG die is leuk xD
echt he:P 10tk
bijna alle reclame is kut.
Zo die van pokkie foetsie daar wilde ik inderdaad mijn haren bij uit mijn hoofd trekken. Maarrrrr sinds de kredietkrisis zijn die irritante lenen.nl postkrediet reclames verdwenen, OMG die waren pas vervelend. Zo’n dikke vadsige vent die dan met een lening een nieuwe keuken had gekocht zodat ie nog meer kon eten en alle kindertjes blij enzo… En dan zo heel nep lachen aaaaaargh! EN dan echt 10x achter elkaar he die reclames, daar werd ik echt depressief van T-T Echt zin om een handgranaat op hun te gooien.
Wat dachten jullie van die irritante reclame met Frans bouwer erin.
Die heeft de loden leeuw.
Van die Nederlandse energie maatschappij ofzeuw
Waarom vind ik die allemaal leuk xD
Ik vind die van Bose KUT in 1 keer geen geluid :|!
[quote]Waarom vind ik die allemaal leuk xD
Ik vind die van Bose KUT in 1 keer geen geluid :|![/quote]
Die van Bose gaat nog wel.
Frans bouwer krijgt niet voor niets die loden leeuw.
Vieze gore boer is het, met zijn eten uit zijn bek
Vond niet terrecht xD
Die van die camasoutra stadnejs dingen en JAMBA en al die shit zijn irri xD
[quote]Vond niet terrecht xD
Die van die camasoutra stadnejs dingen en JAMBA en al die shit zijn irri xD[/quote]
Ik en 3 kwart Nederland wel.
Kamasutra is leuk:P
Jamba=inderdaad kut
Neej gaat irriteren
ahah ha waar is die tog mee bezig, gaat nu wel vervelen
SMS Wendy frank on naar 2020 en ontvang gelijk jullie kamasutra standje :|!
[quote]Neej gaat irriteren
ahah ha waar is die tog mee bezig, gaat nu wel vervelen
SMS Wendy frank on naar 2020 en ontvang gelijk jullie kamasutra standje :|![/quote]
en er zijn mensen die dat nog doen ook:P
OF die van die meiden op je telefoon, die zich aankleden als de acu leeg loopt:P
Die wil ik:$
Maar geen aboo :$ xD
Maar aan andere kant iederen zijkt zo over reclame. IS tog altijd handgig als je ff drinken wil apkken :DxD
[quote]Die wil ik:$
Maar geen aboo :$ xD
Maar aan andere kant iederen zijkt zo over reclame. IS tog altijd handgig als je ff drinken wil apkken :DxD[/quote]
Ja, maar het duurt zomaar 8 minuten en zolang doe ik niet over een glas drinken pakken hoor. xD
Ja man, met dat gewoon doen. Als je dan toch bezig bent frans trek dan bij jezelf ook maar je stekkertje eruit, gewoon doen Frans! Ik had altijd wel respect voor hem maar die energie maatschappijen lichten de mensen gewoon op, waarom werkt hij daar aan mee…? :p
Ja die seks reclametjes van ooooh wat doet ie nou? Als iemand mij zit te humpen en hij pakt ineens zijn mobiel om te gaan zitten smsen, da’s pas KNEUS! Dan wijs ik je meteen het gat van de deur xD En Jamba daar gaan we het maar niet eens over hebben…
[quote]Ja man, met dat gewoon doen. Als je dan toch bezig bent frans trek dan bij jezelf ook maar je stekkertje eruit, gewoon doen Frans! Ik had altijd wel respect voor hem maar die energie maatschappijen lichten de mensen gewoon op, waarom werkt hij daar aan mee…? :p
Ja die seks reclametjes van ooooh wat doet ie nou? Als iemand mij zit te humpen en hij pakt ineens zijn mobiel om te gaan zitten smsen, da’s pas KNEUS! Dan wijs ik je meteen het gat van de deur xD En Jamba daar gaan we het maar niet eens over hebben…[/quote]
Exact
En eigenlijk moet je gewoon digitaal hebben.
Je drukt de tv op pauze.
En op Play als je weer drinken hebt en etc.
ik vind de reclame niet zo boeiend 🙂
http://i49.tinypic.com/10yjkv5.jpg
[quote]Exact
En eigenlijk moet je gewoon digitaal hebben.
Je drukt de tv op pauze.
En op Play als je weer drinken hebt en etc.[/quote]
Juist, da’s vet he 😀 En dan gewoon de reclame doorspoelen da’s vet handig! Op SBS6 is het vooral zooooo erg joh, met de reclame. Man daar zit je een film te kijken en dan krijg je halverwege ineens ShowNieuws. Alsof iemand dát wil zien :p
[quote]Juist, da’s vet he 😀 En dan gewoon de reclame doorspoelen da’s vet handig! Op SBS6 is het vooral zooooo erg joh, met de reclame. Man daar zit je een film te kijken en dan krijg je halverwege ineens ShowNieuws. Alsof iemand dát wil zien :p[/quote]
Dat vind ik nog wel gaan eigenlijk:P
Maar iedereen zeurt. Maar elk uur heb je 12 minuten reclame. Valt opzich wel mee vind ik. Zal nooit langer duren dan boete. SBS had er tijd geleden 1 paar 10.000 euro boete xD.
Dat shownieuws NP vind ik. Is altijd verkorte versie. En vind ook leuk om te kijken ;)!
Haha lol shownieuws: Belangrijk nieuws, Gerard Joling heeft nieuwe toupet komt dat zien! Boeie :p Maar een paar jaar geleden was dat heel erg, toe had je gewoon meer dan 3 kwartier onderbreking van je film. Echt ergerlijk was dat. Da’s nu idd niet meer zo erg 🙂
Amerika FTL!