Topic: Uncharted Drake’s fortune

06 oktober 2009om 15:03

Heb een vraag, ik moet alleen nog Crushed uitspelen, maar echt lastig komen steeds meer van die gare mannetje aan.

Is er een mogelijkheid dat ik savegame van iemand krijg die Crushed heeft uitgespeeld dat ik dan de trophie krijg ofzo?

Anders doet echt foking lang.

dank

28 reacties

1. User  avatar
    1377 XP

Nop, is niet mogelijk. Je zal het echt zelf moeten doen! Probeer anders eens een trophy guide!

0
  2. User  avatar
    1100 XP

ik ben al bij Hoofdstuk 15 op crushing, daar word het wel lastig.’moet gewoon veel geluk hebben en blijven proberen;)

0
  3. User  avatar
    1390 XP

ik zat vast bij chapter 4, maar toen ik die eenmaal voltooid had, had ik m binnen 4 uurtjes al uitgespeelt..

en toen mijn eerste platina 😀

gewoon veel cover zoeken en de tijd nemen, niet in het rond huppelen als roodkapje xD

0
  4. User  avatar
    3650 XP

Ik zelf vond easy. Helemaal het eind 😛
    Vond begin toch het moeilijkst :$ Maar het kan er aan liggen dat ik het toen voor de 5e keer speelde xD!

Gewoon voor coveren 🙂

[quote]ik zat vast bij chapter 4, maar toen ik die eenmaal voltooid had, had ik m binnen 4 uurtjes al uitgespeelt..

en toen mijn eerste platina 😀

gewoon veel cover zoeken en de tijd nemen, niet in het rond huppelen als roodkapje xD[/quote]

Is dat die plek met die open tuin gedeelte 😛 Das de plek waar ik vast zat xD. Heb ik bijna week over gedaan :$ Toen in 1 keer uitgespeeld:P ook uurtje of 3 a 4 😛

0
  5. User  avatar
    3343 XP

[quote]Ik zelf vond easy. Helemaal het eind 😛
    Vond begin toch het moeilijkst :$ Maar het kan er aan liggen dat ik het toen voor de 5e keer speelde xD!

Gewoon voor coveren 🙂

Is dat die plek met die open tuin gedeelte 😛 Das de plek waar ik vast zat xD. Heb ik bijna week over gedaan :$ Toen in 1 keer uitgespeeld:P ook uurtje of 3 a 4 :P[/quote]

Heb 3 uur en 52 minuten over gedaan om uit te spelen op Crushing. Easy. 😀

0
  6. User  avatar
    3650 XP

[quote]Heb 3 uur en 52 minuten over gedaan om uit te spelen op Crushing. Easy. :D[/quote]

Waar kan je dat zien xD?

0
  7. User  avatar
    3343 XP

[quote]Waar kan je dat zien xD?[/quote]

Bij je savegame. :rofl:

0
  8. User  avatar
    3650 XP

[quote]Bij je savegame. :rofl:[/quote]

Moet je spel dan starten :$

0
  9. User  avatar
    1100 XP

nee;)……

0
  10. User  avatar
    3650 XP

Ik heb alleen me eerste save van crush nog xD
    En me savene van alle 5 keer bij elkaar xD

eerste is 30 min op 25 %

Alles b ij elkaar is 9 uur xD

0
  11. User  avatar
    643 XP

6 uurtjes over gedaan om Crushing uitgespeeld en idd, chapter 4 is de moeilijkste (vind ik persoonlijk)

0
  12. User  avatar
    1100 XP

als 4 de moelijkste is dan moet ik zeker chapter 15 gaan halen:O

0
  13. User  avatar
    1390 XP

[quote]Ik zelf vond easy. Helemaal het eind 😛

Gewoon voor coveren 🙂

Is dat die plek met die open tuin gedeelte 😛 Das de plek waar ik vast zat xD. Heb ik bijna week over gedaan :$ Toen in 1 keer uitgespeeld:P ook uurtje of 3 a 4 :P[/quote]

Ja! ik had precies het zelfde als jou xD

0
  14. User  avatar
    764 XP

Straks maar is goed voor zitten dan pff.

0
  15. User  avatar
    764 XP

Wat ook een lastig stukje is als je in zo blauw kamer achtig iets komt staat links boven en mannetje met een AK en recht voor je een mannetje met gun en boven gast met AK kill je die komen er weer paar echt irritant/

0
  16. User  avatar
    657 XP

Ik kocht uncharted 3 maanden geleden maar als ik begon te spelen werd ik misselijk dus heb ik hem weer ingeruild

0
  17. User  avatar
    1100 XP

[quote]Ik kocht uncharted 3 maanden geleden maar als ik begon te spelen werd ik misselijk dus heb ik hem weer ingeruild[/quote]

hoe kan dat dan?:O dat is niet zo fijn man:|

0
  18. User  avatar
    3343 XP

[quote]hoe kan dat dan?:O dat is niet zo fijn man:|[/quote]

Kan door de bewegende beelden. Geef mij bijvoorbeeld Sims 2 Pets voor de PSP en ik moet ook bijna kotsen.

0
  19. User  avatar
    764 XP

Ben nu bij chapter 11. lol;x begin is wel lastig daarna valt mee.

0
  20. User  avatar
    657 XP

[quote]Kan door de bewegende beelden. Geef mij bijvoorbeeld Sims 2 Pets voor de PSP en ik moet ook bijna kotsen.[/quote]

Het ligt niet aan de beelden ik heb namelijk geen last als ik Uncharted 2 Demo speel of Burnout paradise Of Batman Arkham Asylum speel

0
  21. User  avatar
    3388 XP

Ik heb dat ook hoor bij sommige games, krijg ik echt hoofdpijn en wordt ik misselijk van heel raar :O Maar de laatste tijd heb ik er geen tot weinig last van maar vroeger had ik het echt veel! Bij PS2 en PSP

0
  22. User  avatar
    1100 XP

speel je te veel xD

0
  23. User  avatar
    764 XP

Bijna uitgespeeld ;x

0
  24. User  avatar
    1100 XP

welke chapter?