Forum

Topic: PSN werkt momenteel niet?

Anoniem's avatar

Heeft iemand hier ook last van? Ik ben namelijk ingelogd, maar kan niet in de Playstation store en ook geen enkele game online spelen. Is het PSN even offline of hoe? Want hier heb ik niets van gehoord.

Ook met mijn amerikaans accaunt geraak ik er niet op, maar wel ingelogt.

Als ik de Uncharted 2 demo start zegt hij: de server is op dit moment niet beschikbaar vanwege onderhoud of updates. Probeer het later opnieuw.

Greetz,
spywurm

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Open de store is via netwerk kopje xD?

    by mij werk die via het kopje games ook soms nie 😛

    Verder geen last van :O

  2. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Ik kan ook niet in de Playstation Store.

  3. 8 XP
    Spywurm's avatar

    Nope, als ik deze wil openen zegt die: deze service is niet beschikbaar in uw land/regio. In de us store ook.

    Ik kan ook niet in de Playstation Store.

    En kun jij online gamen of lukt dat ook niet?

    Greetz,
    spywurm

  4. 656 XP
    Killermen's avatar

    Sony is momenteel onderhoud aan het uitvoeren aan PSN. Voor hoelang is onbekend tot zover.

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik kon me al niet aanmelden op de LBP servers xD

  6. 8 XP
    Spywurm's avatar

    Sony is momenteel onderhoud aan het uitvoeren aan PSN. Voor hoelang is onbekend tot zover.

    Ah dan toch, das goed dan. Dacht al dak de enigste was die nie online kon.
    Héhé, dan kank op mijn gemak nu een sigaret roke buite, maar tis wel kl*te weer buite :depressed:

    Greetz,
    Spywurm

  7. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    Open de store is via netwerk kopje xD?

    by mij werk die via het kopje games ook soms nie 😛

    Verder geen last van :O

    sexy foto vinnie, zieje op firstlook!
    oftoppic for tehh win, sorry people 😛

  8. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    misschien kon ik daarom gister niet fifa10 doen tegen iemand uit mijn vriendenlijst..
    hij was wel online, maar als ik hem uitnodigde kreeg ik steeds dat het was mislukt.. 🙁

  9. 6677 XP
    Myx's avatar

    Heb ik ook, was al verbaasd

  10. 945 XP
    JoostNL's avatar

    idd, heb ik ook last van gehad
    Bij GTAIV terwijl iemand anders mij gewoon kon invite, en dat zag ik ook gwn xD

  11. 23 XP
    Sphinx's avatar

    Ik probeer af en toe te gamen Resident Evil 5 co-op of andere games met me maatje.
    Echter geeft hij af en toe aan een connection error. Maar soms doet hij het niet en kunnen we wel gamen samen.
    Nu las ik van de connection error dat het dan aan je router kan liggen. Maar als je af en toe game met elkaar dan moet dat toch niet mogelijk zijn of kan het niet liggen aan je router???

  12. 280 XP
    Julian's avatar

    Ik probeer af en toe te gamen Resident Evil 5 co-op of andere games met me maatje.
    Echter geeft hij af en toe aan een connection error. Maar soms doet hij het niet en kunnen we wel gamen samen.
    Nu las ik van de connection error dat het dan aan je router kan liggen. Maar als je af en toe game met elkaar dan moet dat toch niet mogelijk zijn of kan het niet liggen aan je router???

    Heb je misschien NAT type 3? Dat kan je controleren als je een internetverbinding test doet via de PS3.