Ik zou graag hulp willen bij het kopieren van mijn nfs shift savegame naar mijn usb stick
maar als ik wil kopieren zeg die kan dit bestand niet kopieren en dat is niet alleen met shift maar ook met undercover en carbon en moh airborne
allemaal ea games waar kan het aan liggen dat het niet wilt wil graag mijn save games op stick hebben
is er een manier om het te doen en weet iemand die
AUB help me

Van een aantal games is de savegame beveiligd en dus niet naar een usb-stick te kopiëren.
[quote]Van een aantal games is de savegame beveiligd en dus niet naar een usb-stick te kopiëren.[/quote]
Precies en waarschijnlijk kan dit dus niet bij Need for Speed Shift.
klopt.
enige oplossing om toch een backup van je savegames te hebben die beveiligd zijn is om een backup te maken van je volledige systeem. 🙂
Met een backup werkt het idd wel 😉
Sorry dat het nogal oftopic is, maar: Zou je de volgende keer een duidelijkere titel kunnen geven? En niet Hulp gevraagd.
[quote]Sorry dat het nogal oftopic is, maar: Zou je de volgende keer een duidelijkere titel kunnen geven? En niet Hulp gevraagd.[/quote]
hij wil toch hulp? ga je nu ineens voor moderatoortje spelen?
ok maar is er een andere manier om die savegames van ps3 af tehalen dan ja ben al zo ver om alles over te doen vindt ik erg irri en btw hoe maak ik backup van de hd van de ps3 dan en hoe krijg ik dat op mijn pc
[quote]Sorry dat het nogal oftopic is, maar: Zou je de volgende keer een duidelijkere titel kunnen geven? En niet Hulp gevraagd.[/quote]
lijk wel of ik op mijn werk zit met dat mensen al de baas spelen hoe je moet posten maarja zolang er een mod niks van zegt is dat goed ok
Als je ff door het menu van je ps3 gaat vind je vanzelf de optie om een back-up te maken.
[quote]Met een backup werkt het idd wel [/quote]
Zeker weten ?? want dat zou wel enorm schelen
Ik heb dit probleem ook..
Mijn ps3 is gisteren kapot gegaan (lens)
Op advies van een Sony helpdesk medewerker heb ik een systeem back-up gemaakt.
en op mijn vraag of de save-games van NFS hierbij zaten zei hij van niet….
zeker weten. ik heb mijn systeem ook een nieuwe harddisk geplaatst en de backup teruggezet en ik had mijn savegames terug..
dank je sjoerd !!
PFFFFF gelukkig !!!!!!!!!! scheelt weer veel kilometers rijden
[quote]Zeker weten ?? want dat zou wel enorm schelen
Ik heb dit probleem ook..
Mijn ps3 is gisteren kapot gegaan (lens)
Op advies van een Sony helpdesk medewerker heb ik een systeem back-up gemaakt.
en op mijn vraag of de save-games van NFS hierbij zaten zei hij van niet….[/quote]
Zou wel genaaid zijn kun je helemaal opnieuw beginnen met je spel na het terug zetten van je backup.
Klopt wel, maar als je een nieuwe PS3 hebt gekocht en de backup van je oude erop wil installeren, dan neemt die de beveiligde save games niet mee, die zijn namelijk verbonden aan je oude PS3 systeem.