Forum

Topic: Gast 1,2,3 ipv IP

Anoniem's avatar

Eya,
Als nu bij een bericht een gast post kom er z’n IP te staan. Kan je niet gewoon dat IP Gast 1/2/3/etc noemen en dat aan het IP koppelen (alleen in dat bericht dan)? Nu staat er helemaal xx.xxx.xxx.xxx en ik zie echt niet, vooral in berichten met veel reactie’s, of dezelfde persoon nou 1 of 2 keer post.

-Roy

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 656 XP
    Killermen's avatar

    Eya,
    Als nu bij een bericht een gast post kom er z’n IP te staan. Kan je niet gewoon dat IP Gast 1/2/3/etc noemen en dat aan het IP koppelen (alleen in dat bericht dan)? Nu staat er helemaal xx.xxx.xxx.xxx en ik zie echt niet, vooral in berichten met veel reactie’s, of dezelfde persoon nou 1 of 2 keer post.

    -Roy

    Dat kan helemaal niet uitgevoerd worden via de IP volgens mij, want in België (waar ik woon dus), heeft bijna iedereen een variabel IP-adres (een IP-adres dat veranderd) dus zou het wel wat moeilijk worden om dit toe te passen.

  2. 1 XP
    TheMagicN's avatar

    kan het dan ook niet worden
    gast(%username%)

    %username% = dus de naam die een gast zelf mag kiezen ?

  3. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    kan het dan ook niet worden
    gast(%username%)

    %username% = dus de naam die een gast zelf mag kiezen ?

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    kan het dan ook niet worden
    gast(%username%)

    %username% = dus de naam die een gast zelf mag kiezen ?

    Dat kan al:P Alleen meestal de mensen die aan het zeiken zijn in de comments durven hun nickname niet in te vullen [doh]

  5. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Dat kan al:P Alleen meestal de mensen die aan het zeiken zijn in de comments durven hun nickname niet in te vullen [doh]

    dat kan niet ja alleen als je via je ps3 naar sense gaat

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    dat kan niet ja alleen als je via je ps3 naar sense gaat

    Euw,,, dan zou dat ook op de desktop versie van sense moete zijn:P kzal t is ff overlegge:P

  7. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Euw,,, dan zou dat ook op de desktop versie van sense moete zijn:P kzal t is ff overlegge:P

    nee hoor is niet zo getest 😛

    –edit–
    bewijs:
    http://www.ps3-sense.nl/2009/10/trophies-nba-live-10/#comment-19976