Topic: Mw2 aan de kant voor AcII?

12 oktober 2009om 19:41

Omdat ACII een paar dagen later uit komt dan MW2, vraag ik me af, wie MW2 aan de kant gaat schuiven voor ACII?

ik weet het nog niet, maar ik denk ’t wel

33 reacties

1. User  avatar
    3388 XP

Denk niemand 😉 MW2 wordt een top game!!!!

0
  2. User  avatar
    1536 XP

Ik denk dat je een stealth game met een shooter vergelijkt.

0
  3. User  avatar
    80 XP

ja maar ja.. ik zal MW2 niet opzij leggen voor AC2, ik ga AC2 niet halen namelijk 😛

0
  4. User  avatar
    3650 XP

Uncharetd 2 maakt meer kans 🙂 bij meeste 😛

Koop ik btw zelf wel eerder dan MW2 xD

0
  5. User  avatar
    764 XP

[quote]Uncharetd 2 maakt meer kans 🙂 bij meeste 😛

Koop ik btw zelf wel eerder dan MW2 xD[/quote]

ik ook niccu.

Uncharted :yahoo:

0
  6. User  avatar
    106 XP

Ik ga sowieso voor MW2, miss koop ik AC2 later nog wel

0
  7. User  avatar
    2574 XP

ik wil uc2 en ac2 ook wel maar eerst mw2 dan zien we wel verder

0
  8. User  avatar
    3343 XP

[b][u]Uncharted 2[/u][/b], Assassin’s Creed 2 en dan Modern Warfare 2. 😛

0
  9. User  avatar
    420 XP

Just Cause ? 🙂 Daar praat echt niemand over, terwjil ik de trailers wel nice vind. Beetje GTA achtig 🙂

0
  10. User  avatar
    6621 XP

[quote]Just Cause ? 🙂 Daar praat echt niemand over, terwjil ik de trailers wel nice vind. Beetje GTA achtig :)[/quote]

Heb je 1 gespeeld, vond het echt bagger drm doet 2 me niets.

Ik wilde eigenlijk deze week uncharted 2 bestellen mr kom er net achter dat ik geen geld heb wat ik echt heeeel kut vind want nu gaat me hele planning naar zijn moer.

ik zou ac2 niet aan de kant zetten voor mw2, ac heeft alleen een singel player dus als je dat hebt uitgespeeld kun je weer online gaan schieten met mw2.

0
  11. User  avatar
    2449 XP

met een beetje pijn in mn hart heb ik AC II helaas aan dek ant moeten schuiven:P maar deze game haal ik sowieos nog wel ff

0
  12. User  avatar
    59 XP

Je vergelijking is totaal niet relevant.
    Een FPS game vergelijken met een adventure game.
    Het is niet: OF AC2 OF MW2.
    Ik denk dat de meeste uiteindelijk allebei halen en sommige niet eens MW2 of AC2. Wie fan is van adventure games haalt AC2 en wie gewoon houdt van online koppen knallen haalt MW2.

0
  13. User  avatar
    3388 XP

Agree 😉 Denk dat het per persoon verschild. De meeste halen denk ik gewoon MW2 ^^

0
  14. User  avatar
    558 XP

Modern Warfare 2 haal ik zowieso, AC 2 weet ik nog niet, heb deel 1 nog nieteens gespeeld.
    Moet ik nog steeds een keertje halen 😛

Dus voor mij is de keuze snel gemaakt 😉

0
  15. User  avatar
    420 XP

[quote]Heb je 1 gespeeld, vond het echt bagger drm doet 2 me niets.
    [/quote]

Ja, heb ik gespeeld. Vond ook niet bijster geweldig. Maar op de PS3 geeft het een andere beleving. En vond ik het best wel leuk en groot eruit zien.. ben benieuwd naar de reviews..!

// Dawes

0
  16. User  avatar
    863 XP

ik koop GEEN MW2

Ja voor de mensen die ’t niet geloven

-SANDER, GEBRUIKER VAN PS3-SENSE.NL VERKLAARD BIJ DEZE DAT HIJ GEEN MODERN WARFARE 2 VOOR DE PS3 GAAT KOPEN, NIET OP DE RELEASEDATUM NOCH LATER IN HET JAAR OF 2010, HET SPEL KOMT NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT IN ZIJN KAST TE STAAN.

dus bij deze.

0
  17. User  avatar
    6621 XP

[quote]ik koop GEEN MW2

-SANDER, GEBRUIKER VAN PS3-SENSE.NL VERKLAARD BIJ DEZE DAT HIJ GEEN MODERN WARFARE 2 VOOR DE PS3 GAAT KOPEN, NIET OP DE RELEASEDATUM NOCH LATER IN HET JAAR OF 2010, HET SPEL KOMT NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT IN ZIJN KAST TE STAAN.

dus bij deze.[/quote]

Ik denk dat de zin onder je naam genoeg zegt 😛

0
  18. User  avatar
    969 XP

AC2 wordt wel vet, alleen koop ik het pas in 2010 ofzo, ik ga voor MW2 !!!!!!!!

0
  19. User  avatar
    903 XP

Moet eerst een nieuwe tv zien te regelen en MW2!!

0
  20. User  avatar
    863 XP

[quote]Ik denk dat de zin onder je naam genoeg zegt :P[/quote]

Het is geen broodje aap verhaal deze keer.

0
  21. User  avatar
    558 XP

Hou je niet van shooters of wat?
    Of boycot je die shit ofzo?

0
  22. User  avatar
    863 XP

Eigenlijk beide.

0
  23. User  avatar
    657 XP

[quote]ik koop GEEN MW2

dus bij deze.[/quote]

Het is niet zo raar dat je hem niet gaat kopen ik ga hem ook niet halen net zo als heel veel meer mensen

0
  24. User  avatar
    59 XP

[quote]Hou je niet van shooters of wat?
    Of boycot je die shit ofzo?[/quote]

Of hij is een online shooter verslaafde met een slechte smaak?:wacko2:

0
  25. User  avatar
    1390 XP

[quote]Je vergelijking is totaal niet relevant.
    Een FPS game vergelijken met een adventure game.
    Het is niet: OF AC2 OF MW2.
    Ik denk dat de meeste uiteindelijk allebei halen en sommige niet eens MW2 of AC2. Wie fan is van adventure games haalt AC2 en wie gewoon houdt van online koppen knallen haalt MW2.[/quote]

wat maakt dat uit?
    ik bedoel mw2 komt op 10 november en AcII 13 of 17 november? dus zou je dan mw2 fftjes aan de kant leggen om eerst ACII te spelen..

0
  26. User  avatar
    863 XP

[quote]Het is niet zo raar dat je hem niet gaat kopen ik ga hem ook niet halen net zo als heel veel meer mensen[/quote]

Maar op dit forum is dat heel zeldzaam!

0
  27. User  avatar
    59 XP

[quote]wat maakt dat uit?
    ik bedoel mw2 komt op 10 november en AcII 13 of 17 november? dus zou je dan mw2 fftjes aan de kant leggen om eerst ACII te spelen..[/quote]

Tuurlijk maakt dat uit. Iemand die van shooters houd speelt MW2 en die van adventure houd speelt AC2. Huge difference?
    2 totaal verschillende games.
    En dan nog iets. ‘S avonds is MW2 het leukst vanwege alle mensen online. Op andere tijdstippen speel je uncharted 2. Dus je kunt ze beide tegelijk spelen… heb ik ook met fallout 3 en killzone 2 gedaan.

0
  28. User  avatar
    1191 XP

Ik snap jullie niet, als hij zegt dat ie mw 2 niet leuk vindt, laat hem dan lekker. Misschien vindt ie een andere shooter wel onwijs leuk waarvan jullie het helemaal niks vinden. Ik vindt bijvoorbeeld ninja Gaiden sigma 2 heel leuk, maar ik ben nog niemand tegengekomen hier die dat spel ook leuk vindt hoor?

0
  29. User  avatar
    3388 XP

Net als SF4^^ Vonden ook weinig mensen leuk:P Iedereen is hier zo’n beetje shooter verslaafd 😀 Tijdelijk zit iedereen nu masaal aan de racegames xD NFS of Dirt 2 xD Maarja Sander waar houd jij dan wel van? Race games? Familie games? Arcade? of wat?

0
  30. User  avatar
    1536 XP

[quote]Ik snap jullie niet, als hij zegt dat ie mw 2 niet leuk vindt, laat hem dan lekker. Misschien vindt ie een andere shooter wel onwijs leuk waarvan jullie het helemaal niks vinden. Ik vindt bijvoorbeeld ninja Gaiden sigma 2 heel leuk, maar ik ben nog niemand tegengekomen hier die dat spel ook leuk vindt hoor?[/quote]
    Box ouwe! NGS2 rocks! Maar koop hem nog niet want ik moet eerst DiRT 2 en Brütal Legend kopen.

0
  31. User  avatar
    863 XP

[quote]Net als SF4^^ Vonden ook weinig mensen leuk:P Iedereen is hier zo’n beetje shooter verslaafd 😀 Tijdelijk zit iedereen nu masaal aan de racegames xD NFS of Dirt 2 xD Maarja Sander waar houd jij dan wel van? Race games? Familie games? Arcade? of wat?[/quote]

Eigenlijk game ik bijna niet :$

Ehm.. spellen die ik uitgespeeld heb zijn Skate, Skate 2, GTA IV, Assassins Creed, Flower (ja lol is ook een spel), Resistance 1.

Spellen waar ik nog midden in zit maar nooit tijd/zin voor heb:

Bioshock
    MGS4
    Resistance 2
    Fatsoenlijke carriere FIFA 09 XD

En nog meer maar weet ik ff niet.

0
  32. User  avatar
    511 XP

Ik haal/ heb AC2 sowieso, en MW2 ga ik ook gwn halen xd

0
  33. User  avatar
    59 XP

[quote]Ik snap jullie niet, als hij zegt dat ie mw 2 niet leuk vindt, laat hem dan lekker. Misschien vindt ie een andere shooter wel onwijs leuk waarvan jullie het helemaal niks vinden. Ik vindt bijvoorbeeld ninja Gaiden sigma 2 heel leuk, maar ik ben nog niemand tegengekomen hier die dat spel ook leuk vindt hoor?[/quote]

Ik heb daar ook helemaal geen commentaar op gegeven. Ik heb commentaar gegeven op degene die vroeg of hij die shit boycotte. Verder ging mijn discussie erom of het uberhaupt wel relevant is om AC2 te vergelijken met MW2 wat hier in deze topic gedaan wordt.

0