Forum

Topic: Lead and Gold: Gangs of the Wild West

Anoniem's avatar

De Zweedse ontwikkelaar Fatshark heeft de third-person multiplayershooter Lead and Gold: Gangs of the Wild West aangekondigd. Het spel zal als downloadbare game aangeboden worden in de PSN store en zal daarnaast ook op de PC en XBox 360 verschijnen. Een game die intressant is voor degene die graag een western game willen hebben maar geen zin hebben om de volle prijs te betalen voor western games als Call of Juarez of Red Dead Redemption.

In Lead and Gold typische plaatsen van het Wilde Westen, zoals mijnschachten, muffe Salloons en houten woestijndorpjes. Het is een multiplayer game waarbij je o.a. speltypes als team deathmatch kunt spelen maar geeft je ook de mogelijkheid om alleen te oefenen tegen AI tegenstanders.

De grafische kracht van Lead and Gold wordt geleverd door de DIESEL-engine van de ontwikkelaar GRIN. Deze engine werd ook gebruikt in Bionic Commando, Terminator Salvation en Wanted: Weapons of Fate.

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=ITL_MfomTLI”]de trailer[/ame]

Release datum en prijs zijn helaas nog niet bekend, maar hou deze game in de gaten 😉 Ik denk dat ik hem wel ga halen als hij uit komt, zeker nu de PSN cards er zijn, altijd vet toch een leuke multiplayer 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 593 XP
    tovenaar's avatar

    hmmm altijd leuk

  2. 86 XP
    kanzlooz's avatar

    game is dus uitgekomen maar niet beschikbaar in NL, ik heb even navraag gedaan waarom niet, of ze soms niet wilden dat nederlanders hun games speelden en ik kreeg de volgende reply

    Yes, we’ve purposely banned Holland and all it’s people from playing our games . On a serious note however, there seems to have been a snafu with the process/translation which we are working to solve asap. So hopefully you’ll be able to play it soon.

    Kind regards
    Susana Meza

    nog even wachten en dan is deze game ook hier beschikbaar in de store 🙂

  3. 86 XP
    kanzlooz's avatar

    game is uit, kost 15 euro.. ben nu aan het instaleren 🙂