Ik heb net Uncharted 2 gekocht!!
1 WOORD: [b][u]GE-WEL-DIG!!!!!!![/u][/b] :wacko2:
Heb vol op redbull gekocht, ga deze game de hele avond spelen 😀
Wil natuurlijk ook online met sommige van jullie spelen.
Voeg me toe: [b]AT1LLA[/b]
See ya maybe online

69 schatten. xD
Lol op verpletterend is al die trophies veel makkelijk man :D. Zijn er veel meer mannetjes 😀
Heb er nu 75. :rofl:
[quote]Lol op verpletterend is al die trophies veel makkelijk man :D. Zijn er veel meer mannetjes :D[/quote]
uh hoezo dat?
97 schatten. xD
[quote]97 schatten. xD[/quote]
wtf, waar liggen ze allemaal dan. welke chapter heb je meeste schatte?
Zo alle 100. Eigenlijk is er ook nog 101 maar geen zin in. xD
Strange relic ligt in chapter 5 in de put als je net over die ontploffende bus bent geklommen.
klim die put in, daar ligt de Strange relic
[quote]Strange relic ligt in chapter 5 in de put als je net over die ontploffende bus bent geklommen.
klim die put in, daar ligt de Strange relic[/quote]
Klopt, die heb ik al. Treasure 101 ligt in nog in chapter 25. xD
[quote]Klopt, die heb ik al. Treasure 101 ligt in nog in chapter 25. xD[/quote]
Hoeft niet:P Kan ook in chapter 1 liggen:P Is maar net waar je overheen bent gekeken xD Ik ga morgen crushing mode doen 😀 Dan ga ik ook ff goed rondkijken
[quote]Hoeft niet:P Kan ook in chapter 1 liggen:P Is maar net waar je overheen bent gekeken xD Ik ga morgen crushing mode doen 😀 Dan ga ik ook ff goed rondkijken[/quote]
je kan hem nu ook op super makkelijk gaan spelen voor de schatten he;)
Zit nou op de helft met schatten, ben nu met ene vent in bergen. Hoeveel schatten liggen daar heb er nu 2 ofzo.
Chapter 5 op Crushing Mode, wel vervelend die kamer met die gozer met schild. 🙁
Jeuj! Ik heb nu ook Uncharted 2 🙂
Gelijk maar op Hard gaan uitspelen? En dan nog maar niet op de treasures letten… Ofwel?
Zou ik niet doen 😛
Ik heb erets op hard uitgespeeld:$
Daarna op Crushing:P
En dan via Youtube alle schatten gezocht. En dan chapter selecteren 😉 Zodra je ze hebt, gelijk chapter stoppen en naar de volgende ;)!
Juah precies. Zo dacht ik ook om het te gaan doen. En dan maar gewoon genieten 🙂
Hard zal niet zo heel moeilijk zijn ofwel?
Sowieso vind ik het niet leuk om op m’n eerste playtrough al schatten enzo te moeten zoeken… Dus dat doe ik dan ook niet.
Leuk spel, met een goed verhaal. Een paar treasures had ik meteen gevonden omdat je wat ziet blinken op de grond, maar sommige zitten goed verborgen…
(Spoiler) Ik heb me kapot gelachen bij het gedeelte waar je in het zwembad springt, en dan “Marco, Polo” trophy krijgt :P. (/Spoiler)
Is uncharted 2 dood of spelen mensen het nog online?