Lees vaak dat het mensen niet lukt een film af te spelen (blu-ray bv.) die groter is dan 4Gieg, vanaf hun harde schijf. Ik kopieer draadloos met PS3mediaserver de film van mijn compu naar de harde schijf van de PS. dat duurt vaak wel even, tussen de 1 a 2 uur, maar 12 gB is ook niet niks.
Als ik er nu een externe schijf aanhang, zit ik dan wel vast aan de 4 Gb maximaal? En als ik een nieuwe – grotere – harde schijf installeer, en fat32 formateer, kan ik bovenstaande dan blijven doen?:dizzy:

FAT32 is gelimiteerd tot maximaal 4Gb aan bestandsgrootte en daar kan je niks aan veranderen.
Met FAT 32 kan je max 4GB bstand opzeten.
Als je met NTFS formateer kan je met gerust die vilm van 12GB er op zetten.
Ik weet aleen niet zeker of PS3 met NTFS om kan gaan. dat moet je ff zelf checken.
[quote]Met FAT 32 kan je max 4GB bstand opzeten.
Als je met NTFS formateer kan je met gerust die vilm van 12GB er op zetten.
Ik weet aleen niet zeker of PS3 met NTFS om kan gaan. dat moet je ff zelf checken.[/quote]
De PS3 kan geen NTFS lezen helaas
Maar hoe kan het dan dat ik ‘door de lucht’ er wel 12 gieg inkrijg??:wacko2:
Omdat die harde schijf geen 12 gig kan door je fat formatie.
[quote]Maar hoe kan het dan dat ik ‘door de lucht’ er wel 12 gieg inkrijg??:wacko2:[/quote]
Dat wordt over het netwerk gedownload
Je externe harde schijf is FAT(32) geformatteerd waardoor bestanden groter dan 4GB niet ondersteunt worden. Hiervoor moet je grotere bestanden opsplitsen.
Als je het via je netwerk op je PS3 zet komt het direct op je interne harde schijf die niet FAT is geformatteerd (JTFS dacht ik. Dus niet NTFS) die wel bestanden groter dan 4GB ondersteunt.