Topic: Hoe zit het met de PS3 slim garantie

18 oktober 2009om 13:49

Ik wou even vragen hoe dat allemaal zit. Ik heb gehoord van een gewoon normale garantie waarbij je de bon nodig hebt. Maar ik heb laatst ook gehoord van een garantie gewoon direct via Sony waar je gewoon een serial nummer nodig hebt (van je eigen PS3 dus).

Welke is het nou, en hoe lang is de PS3 slim garantie want ik dacht 1 jaar, maar dan las ik iets waarbij stond dat Sony het naar 2 jaar verlengd had.

snverhallen

EDIT: En maakt het qua garantie uit waar ik de PS3 koop. Dus bijvoorbeeld, kopen bij Game Mania of Nedgame?

4 reacties

1. User  avatar
    1299 XP

[quote]Ik wou even vragen hoe dat allemaal zit. Ik heb gehoord van een gewoon normale garantie waarbij je de bon nodig hebt. Maar ik heb laatst ook gehoord van een garantie gewoon direct via Sony waar je gewoon een serial nummer nodig hebt (van je eigen PS3 dus).

Welke is het nou, en hoe lang is de PS3 slim garantie want ik dacht 1 jaar, maar dan las ik iets waarbij stond dat Sony het naar 2 jaar verlengd had.

snverhallen

EDIT: En maakt het qua garantie uit waar ik de PS3 koop. Dus bijvoorbeeld, kopen bij Game Mania of Nedgame?[/quote]

Volgens mij gaat alles via Sony, zelfs als je naar de winkel gaat zal deze hem opsturen naar Sony voor je.

0
  2. User  avatar
    3 XP

[quote]Volgens mij gaat alles via Sony, zelfs als je naar de winkel gaat zal deze hem opsturen naar Sony voor je.[/quote]

Dus je hoeft een bon eigenlijk niet, waarom vraagt iedereen dan altijd voor de bon?

En weet je hoelang de garantie is?

0
  3. User  avatar
    1299 XP

[quote]Dus je hoeft een bon eigenlijk niet, waarom vraagt iedereen dan altijd voor de bon?

En weet je hoelang de garantie is?[/quote]

Bon heb je wel nodig, ik kon toen mijn ps3 afleveren bij de winkel, waar je dus de bon nodig voor heb, deze stuurde hem dan op, of ik kon zelf contact opnemen met Sony, dan kon ik hem zelf opsturen en dat moest ik dan met een kopie van de bon doen. Ik denk dat de garantie net als de normale PS3 1 jaar is.

0
  4. User  avatar
    139 XP

Tsja, Sony mag wel 1 jaar garantie geven, je hebt sowieso recht op meer. De PlayStation 3 is een apparaat waarvan je mag verwachten dat deze langer meegaat. Bovendien heeft zulks apparatuur in de Europese Unie minimaal 2 jaar garantie.

Het staat misschien nergens vermeld, maar claimen kun je het zeker. Ik denk overigens niet dat de PS3 Slim meer garantie heeft dan de PS3 phat.

0