Ik was best goed in FIFA 09, ik verloor misschien 2 potjes van de 10. Maar in FIFA 10 gaat het echt helemaal mis. Ik vind het echt moelijk schieten, en mijn pasen zijn veel minder strak.
Kan iemand mij helpen, is FIFA 10 gewoon ff wennen?
Ik was best goed in FIFA 09, ik verloor misschien 2 potjes van de 10. Maar in FIFA 10 gaat het echt helemaal mis. Ik vind het echt moelijk schieten, en mijn pasen zijn veel minder strak.
Kan iemand mij helpen, is FIFA 10 gewoon ff wennen?
is een kwestie van wennen, maar je hebt gelijk dat het moeilijker is dan fifa 09;)
[quote]is een kwestie van wennen, maar je hebt gelijk dat het moeilijker is dan fifa 09;)[/quote]
Oke, dacht het al want zo als ik al zei, ik was goed in 09 en dan opeens ben ik gewoon super slecht in 10. Ik heb eigeinlijk best veel 09 gespeeld sinds mijn aankoop van 10 omdat het tot nu toe zo slecht gaat met 10 lol.
met fifa 10 moet je echt voetbal spelen en niet vanaf de middellijn gaan schieten en dat die dan over de keeper heen valt
ik vind fifa sowieso niks aan duss xD
dat is met alles fifa 09 is ook moelyker dan 2008 en 2008 is moelyker dan 2007 en zo blijf je door gaan
Ja maar met FIFA 10 merk je echt veel meer verschil als met voorgaande FIFA’s hoor, ik vindt het ook nog steeds wennen, online is af en toe echt f*cked up 🙂
kan iemand mij helpen: ik maak een selectie bij fifa 10, speltype coach. maar als ik een match speel zijn er spelers gewisseld en zijn al mijn spelers 5 of meer punten gezakt. doe ik iets fout of zit er een fout in mijn spel? help mij plz.
Ik was wel goed in fifa 10, maar toen fifa 11 kwam wist ik het al, ik ben goed in Fifa 11 :p
@Basjeslagmolen
Dan wijzig je waarschijnlijk je opstelling net voor de wedstrijd.
Dit kan ook in het menu van de coach dan slaat die ze wel op dus bekijk dat eens ?:)
2009 was nep, je kon scoren van waar je maar wilde. 2010 was al stukken beter je moest hier echt voetballen. In 2011 is dit al helemaal, denk dat het hierna niet veel beter kan 😀
FIFA 11 is een heel stuk lastiger als 10, veel realistischer. In 10 won ik met Feyenoord elk jaar de champions league, in 11 gaat dat niet zo makkelijk