Topic: Uncharted 2 probleem

19 oktober 2009om 16:05

Ik heb sinds vrijdag de LE van uncharted 2 binnen, en was daar natuurlijk heel blij mee totdat de problemen zich voordeden.

Na een paar keer een halfuurtje te hebben gespeeld, wat allemaal nog goed ging. Ging ik die avond ook weer spelen en na 2 uur sloeg het spel vast op een punt waar eigenlijk een filmpje moest komen. Het spel reageerde helemaal niet meer dus deed ik game beeindigen en toen sloeg heel mijn ps3 vast, het beeld bleef zwart en het blauwe lichtje bleef alleen maar knipperen.

Nu ging ik vandaag weer spelen en na een uurtje te hebben gespeeld in het level waar je die puzzels met spiegels en licht moest doen, al die vijanden afgemaakt en toen wou ik de trap naar buiten nemen en dat ging niet. Ik kwam de trap niet op en het was aan het einde van die trap alleen maar grijs. Dus ik opnieuw laden vanaf laatste opslag punt, en nu sloeg mijn ps3 weer helemaal vast:wacko:

Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan oplossen? Of heeft er nog iemand last van deze problemen?

14 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Ik zelf heb nog geeneen freeze gehad en ik speel op een PS3 60 GB. Ik weet het niet.

0
  2. User  avatar
    3388 XP

Ik heb net 1 freeze gehad :O Echt vervelend! Was net voorbij die boogschut mannetjes:P Maar wat jij hebt ligt denk ik aan je disc

0
  3. User  avatar
    47 XP

Ik ga het zo eens op iemand anders zijn ps3 proberen met mijn disc. Kijken of er dan ook die problemen zijn… Word er helemaal gek van

0
  4. User  avatar
    1100 XP

ik had gister ook een freeze, op het einde van chapter 25

0
  5. User  avatar
    1191 XP

ik heb elke dag wel een Freeze, dan moet je hem weer uitzetten en aan. opzich maakt dit niet zoveel uit want ongeveer elke 3 minuten slaat het spel op.

0
  6. User  avatar
    3650 XP

[quote]ik heb elke dag wel een Freeze, dan moet je hem weer uitzetten en aan. opzich maakt dit niet zoveel uit want ongeveer elke 3 minuten slaat het spel op.[/quote]

Klopt:)
    Ik heb 1 freeze gehad eind chapter 25 🙂

0
  7. User  avatar
    1390 XP

ik heb ook 1 freeze gehad op ch 25??
    is dit puur toeval of..?

0
  8. User  avatar
    233 XP

Yo ik heb het zelfde probleem gehad.
    Alleen kreeg ik dit probleem bij Uncharted Drake’s Fortune :dizzy:
    Je moet je savedata verwijderen, en gewoon opnieuw beginnen :pirate2:

0
  9. User  avatar
    47 XP

Probleem blijkt dus niet aan uc2 te liggen ook andere games lopen vast… Heb al vanalles geprobeert om het op te lossen maar niets helpt, dus stuur ik hem op naar sony:(

0
  10. User  avatar
    233 XP

[quote]Probleem blijkt dus niet aan uc2 te liggen ook andere games lopen vast… Heb al vanalles geprobeert om het op te lossen maar niets helpt, dus stuur ik hem op naar sony:([/quote]

Defecte HD of Blue Ray speler? :shifty:

0
  11. User  avatar
    582 XP

heb er ook last van met vlagen.. heel raar maar bij uc2 nog geen last van gehad..
    wat ik altijd doe is de ps3 zichzelf laten schoonblazen door hoofdschakelaar uit te zetten dan weer aan zetten en ejectknop ingedrukt houden tot hij alle vans op volle toeren laat draaien..(stond laats ook op fp) blijkt te helpen. denk dat ze stofgevoelig zijn ofzo..
    en anders pasta smeren he 😛

0
  12. User  avatar
    47 XP

Heb naar sony gebeld, en omdat mijn ps3 buiten de garantie valt moet ik zowieso 150euro betalen en krijg ik een andere “mooi uitziende” en goed werkende ps3 60gb terug…

0
  13. User  avatar
    47 XP

Ik heb net mijn ps3 zelf gefixt. Heb op internet een heel nieuwe laser+mechanisme besteld en zelf ingebouwt. Hij draait nu weer als een zonnetje:).

:lock:

0
  14. User  avatar
    516 XP

het is bekend dat UC2 last heeft van freezes.vooral op chapter 25 schijnt het erg veel voor te komen…maar ook in het begin kan het je gebeuren..Ik heb de ch.25 freeze gehad en 1x op de rijdende trein. toen ik vervolgens via ‘select chapter’deze punten speelde,had ik nergens last van…

Ik hoopte dat Naughty Dog dit zou patchen, (mss. ook al wel gebeurd,met stille trom,maar dat weet ik niet) want freezes zijn ruk!

0