Hey,
hebben jullie zin in een Uncharted 2 race? om diegene die als eerste de Platinum heeft?:D
Ik ben nu bij hoofdstuk 22 op Crushing mode en heb alle schatten al:D
daarnaast hoef ik alleen nog maar een paar wapens te halen en dan heb ik platinum
Edit: Ik heb hem!:D:D:D:D:D:D

Ik doe niet mee xD Ik moet nog op crushing mode beginnen en heb net 20 schatten ofsow :O Tegen jou is het niet echt een strijd meer xD Maar ik ga hem wel proberen te halen
[quote]Ik doe niet mee xD Ik moet nog op crushing mode beginnen en heb net 20 schatten ofsow :O Tegen jou is het niet echt een strijd meer xD Maar ik ga hem wel proberen te halen[/quote]
Heb ook net 20 schatten 😛
En ben op 8e chapter crushing:P
Morgen werken 😛
Dus maak geen kans meer helaas :(:dizzy:
Haahahaha dan ben je al verder als mij:P Ik ga vanaaf ff COD4 doen denk ik en morgen op crushing mode beginnen 😉 En goed om me heen kijken (A)
Ik doe mee Luc! Jij kan wel winnen maar ik som even op wat ik nog moet:
Crushing Mode uitspelen!
200 kills met de GAU-19
Stalenvuist
Stalenvuist-expert
Vind 100 schatten.
Online Competitief
Online Co-op
Paars betekent gehaald.
Ik som even op wat ik nog moet:
Alles!!!
ben bij chapter 1 en heb 2 schatten 😛
weet zeker dat ik ga winnen man
ik speel het verhaal 1 x door en dan verdwijnt hij weer in het rekkie 😛
haha kijk hem he, bijna Platinum gehaald gaat die topic openen. beetje lame
dat je uncharted 2 speelt om de trophies is pas lame.. die game heeft een prachtig verhaal en jij speelt m voor de trophies..
sommige geilen op trophies 😀
Status nicccu
Ik heb het verhaal nog niet uitgespeeld, dus zal de plat nog wel effe zoek blijven :p
[quote]dat je uncharted 2 speelt om de trophies is pas lame.. die game heeft een prachtig verhaal en jij speelt m voor de trophies..[/quote]
De eerste x dat ik het spel speelde ging ik gewoon spelen voor het verhaal hoor… pas als ik het heb uitgespeeld ga ik aan de trophies beginnen.
Nog een trophy erbij. xD
wie vindt dat de singleplayer te kort was
[quote]wie vindt dat de singleplayer te kort was[/quote]
Ik niet, Uncharted Drake’s Fortune was korter. xD
Edit:
Alleen nog Crushing mode!!!
Crushing mode voltooid:D
[quote]dat je uncharted 2 speelt om de trophies is pas lame.. die game heeft een prachtig verhaal en jij speelt m voor de trophies..[/quote]
Doe ik ook:D
1e keer voor verhaal 😛
maar als ik nog is speel gaat natuurlijk om trophies xD
Wat bedoel je daarmee? Trophies maken juist de game antrekkelijker en dan speel je het langer. Wat ga je doen met Uncharted 2 zonder trophies? Juist 1x uitspelen en niet 3x omdat je nog van alles moet vinden voor trophies! En die schatten horen ook een beetje bij het verhaal. Ik speel het spel omdat de verhaallijn echt gewoon goed is! En omdat de game trophies heeft. Als hij geen trophies had had ik hem besteld via een internet site voor 40 euro ofsow en had ik er geen 65 aan uitgegeven.
Ps. Ik ben trouwens op 41% van de trophies d8 ik ^^
Ik heb 91% trophies, alleen nog Crushing mode. xD
Good luck 😉 Ik ga morgen beginnen alleen ik zou niet weten hoe ik die boss ga verslaan die is egt F**** moeilijk! :O
[quote]Good luck 😉 Ik ga morgen beginnen alleen ik zou niet weten hoe ik die boss ga verslaan die is egt F**** moeilijk! :O[/quote]
Op moeilijk is hij echt tergend inderdaad ja. 🙁
[quote]Op moeilijk is hij echt tergend inderdaad ja. :([/quote]
4e keer had ik hem :D!
Platina!:D:D:D:D:D:D
[quote]Platina!:D:D:D:D:D:D[/quote]
omfg serieus ! 😐
kijk ik mijn sig:D
ligt dat nou aan mij of kreeg je geen eens 1% erbij op ? 😛
tijd teveel ofzo? xD
Ik hoef alleen nog crushing voor platinum! 😀 Mijn doel is om nummer 2 te zijn met de platina. xD
serieus dikke no lifers hier 😀
[quote]serieus dikke no lifers hier :D[/quote]
Hoeveel % trophies heb jij? Check mijn signature om te zien maar mijne is 91%. xD
is het halen van die trophies van deze game dan zo makkelijk? dat jullie ze nu al bijna allemaal hebben??
[quote]is het halen van die trophies van deze game dan zo makkelijk? dat jullie ze nu al bijna allemaal hebben??[/quote]
Ik heb 91% dus ja. xD Alleen 100 schatten is irritant maarja. xD
ik heb 55%, iemand tip waar ik het beste stalenvuist-expert kan halen?
[quote]ik heb 55%, iemand tip waar ik het beste stalenvuist-expert kan halen?[/quote]
Chapter 4 op Very Easy, dan een schot met Defender.45 en dan slaan, 99% kans dat hij dood is.
lol dan is het spel toch niet leuk meer… als je een race houdt om de trophies
[quote]lol dan is het spel toch niet leuk meer… als je een race houdt om de trophies[/quote]
Wel als de game een topgame is. xD
[quote]Chapter 4 op Very Easy, dan een schot met Defender.45 en dan slaan, 99% kans dat hij dood is.[/quote]
THnx ook ff proberen 😉
[quote]Chapter 4 op Very Easy, dan een schot met Defender.45 en dan slaan, 99% kans dat hij dood is.[/quote]
Gehaald.:)
Heb nu 71% trophies:D
Zit in chapter 19 op Crushing. xD
Ik heb al wat losse chapters gedaan op moeilijk want moet crushing nog vrijspelen door moeilijk uit te spelen :O Maar ik zit nu op 60% moet nog 70 schatten :$ Moet nog 70kills met een SAS shotgun en 200 Kills met een mini gun. 250 headshots heb ik ook al bijna ^^ Moet er nog iets van 50 ofsow en dan moet ik die multiplayer dingen nog en dan heb ik platina ^^ Duurt nog ff dus:P
[quote]Zit in chapter 19 op Crushing. xD[/quote]
Makkelijker als Drake’s Fortune?
[quote]Makkelijker als Drake’s Fortune?[/quote]
Cker. Drake’s Fortune is moeilijker. xD
Mooi dan kan ik deze wel Platinum halen xD
Mooi dan kan ik deze wel Platinum halen.:$
Chapter 20 in Uncharted 2, vandaag denk ik de platinum te kunnen halen.
ik hoef alleen nog maar 4 schatten maar die liggen allemaal in 1 level ! 😛
[url]http://www.youtube.com/profile?user=InfraRedPS#g/u[/url]
Voor de schatten:P
Ik heb platinum gehaald ! xD
Ik zit in chapter 22 op Crushing. xD
nice nice, was hele dag weg dus hele nacht gamen 😀
Chapter 23 op Crushing is wel irritant.
Ik haal vandaag wel alle schatten trophies en morgen speel ik dan crushing wel uit
Ik ben onderweg naar de platinum 🙂
Schatjes zoeken en ondertussen chrused doen 🙂
// Dawes
[quote]Ik ben onderweg naar de platinum 🙂
// Dawes[/quote]
Iedereen hier denk ik:P Ik kan morgen niet spelen 🙁 Vandaag en gisteren ook al geen trophy kunnen hunten :O Overmorgen kan ik weer de volle dag bezig zijn ^^
Morgen denk ik wel platinum, chapter 23 op Crushing nu. Wel irritant, die kamer waar chapter 23 begint.
moet nog 48 schatten.
moet nog 200 kills met GAU-19
Verpletterend uitspelen.
Tadaaa dan heb ik platinum:D
Nog 3 chapters op Crushing en ik heb platinum. Dit ga ik vandaag proberen, ik kijk alleen heel erg tegen de eindbaas op. xD
Wat is er met die eindbaas dan? Is die moeilijk ofzeu
je kan ook tweaks gebruiken he;) dan krijg je gewoon trophies.
[quote]je kan ook tweaks gebruiken he;) dan krijg je gewoon trophies.[/quote]
Ja maar op Crushing kan dat pas als je hem op Crushing uitgespeeld heb.
@Mormel, ja die eindbaas is moeilijk ja. 🙁
niet zo heel erg hoor;)
[quote]niet zo heel erg hoor;)[/quote]
Nee, voor me gevoel is Moeilijk moeilijker dan Crushing. xD
[quote]Nee, voor me gevoel is Moeilijk moeilijker dan Crushing. xD[/quote]
Zijn even moeilijk 😉
Crushing zijn er alleen meer mannetjes xD Dus kan je goed schieten maakt het niet uit 😛
Verder is die eindbaas niet zo heel moeilijk 😉
[quote]Zijn even moeilijk 😉
Crushing zijn er alleen meer mannetjes xD Dus kan je goed schieten maakt het niet uit 😛
Verder is die eindbaas niet zo heel moeilijk ;)[/quote]
Al uitgespeeld op Crushing jij of niet?
Ik heb nu 40 schatten 😀 En ben nog bezig op moeilijk en moet verder nog die online dingen en 200 Kill GAU:P Waar kan je die het beste doen? Owja ik moet ook nog 75 mannetjes doden zonder dood te gaan (i know it’s a shame xD) en 250 headshots
Op crushing mode ga ik dernaast youtuben voor die schatten zodat ik ze allemaal heb
[quote]Al uitgespeeld op Crushing jij of niet?[/quote]
neej chapter 14 xD
En dan nog keer op easy voor schatten :$
Want geen zin tegelijkxD en op easy moet tog voor die 75 xD
Egt lullig op hard zit op op 69 zonder dood xD
[quote]neej chapter 14 xD
En dan nog keer op easy voor schatten :$
Want geen zin tegelijkxD en op easy moet tog voor die 75 xD
Egt lullig op hard zit op op 69 zonder dood xD[/quote]
Lullig:P Ik moet ook nog easy 75 kills zonder dood maar ik zet dan gewoon die tweak aan ”in 1 schot dood” 😛 Kan nu nog niet maar als ik op crushing ga kan het wel :yay:
Makkelijke manier om je kills te maken met wapens en je survivalexpert trophy.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=bb6lLEkSwIg[/ame]
heb 91% trophies.
alleen nog op verpletterend uitspelen en heb platinum:yay:
Ik heb de platina al. xD
[quote]Ik heb de platina al. xD[/quote]
Leyer xD Ik moet nog op moeilijk (bijna klaar) en op crushing uitspelen en dan heb ik hem zo’n beetje maar crushing wordt easy:P zet gewoon wat tweaks aan xD
ik kan de eindbaas niet verslaan op hard
[quote]Leyer xD Ik moet nog op moeilijk (bijna klaar) en op crushing uitspelen en dan heb ik hem zo’n beetje maar crushing wordt easy:P zet gewoon wat tweaks aan xD[/quote]
Dat kan dus niet. xD
[quote]Dat kan dus niet. xD[/quote]
Dacht ik al, wel bedankt voor de tip van de kills in chapter 19 :p
[quote]Dacht ik al, wel bedankt voor de tip van de kills in chapter 19 :p[/quote]
Is goed man, ik heb het zelf niet gebruikt, alleen bij de GAU. xD
Ik ben nu op hard bezig en ik kan gewoon tweaks gebruiken 😉 Zoals zwaarte kracht en spiegelen enzo:P Moet alleen die in 1x dood nog unlocken. Of kan het echt niet? :O Maar hoe haal je die GAU kills? Chapter 19?
[quote]Ik ben nu op hard bezig en ik kan gewoon tweaks gebruiken 😉 Zoals zwaarte kracht en spiegelen enzo:P Moet alleen die in 1x dood nog unlocken. Of kan het echt niet? :O Maar hoe haal je die GAU kills? Chapter 19?[/quote]
Check mijn video. En op Hard kan het als je hem eenmaal heb uitgespeeld maar als je Uncharted Drake’s Fortune heb gespeeld, weet je dat je op Crushing geen tweaks kan gebruiken, wel geen zwaartekracht maar wat schiet je daar mee op?
[quote]Check mijn video. En op Hard kan het als je hem eenmaal heb uitgespeeld maar als je Uncharted Drake’s Fortune heb gespeeld, weet je dat je op Crushing geen tweaks kan gebruiken, wel geen zwaartekracht maar wat schiet je daar mee op?[/quote]
Dat is humor xD Maar oké ik geloof je wel:p Heb Uncharted 1 nooit uitgespeeld xD Maarja ga hem vandaag ff uitspelen op hard en online trophies halen + alle schatten dan ga ik crushing doen
[quote]Ik ben nu op hard bezig en ik kan gewoon tweaks gebruiken 😉 Zoals zwaarte kracht en spiegelen enzo:P Moet alleen die in 1x dood nog unlocken. Of kan het echt niet? :O Maar hoe haal je die GAU kills? Chapter 19?[/quote]
met die tweaks;)
unlock de GAU-19 en knallen maar;)
ik hoef overigens alleen nog op Crushing:)
[quote]met die tweaks;)
unlock de GAU-19 en knallen maar;)
ik hoef overigens alleen nog op Crushing:)[/quote]
And Crushing isn’t that hard.
Gefelie met je platina sjoerd:)
[quote]Gefelie met je platina sjoerd:)[/quote]
Bedankt Vincent. 😉
Pfffff…… heb er nou al geen zin meer in xD Moet nog 7 chapters op moeilijk en dan nog een keer op crushing….. pffff……. komt later wel:P
haha vertel mij wat, ik moet nu alleen nog op verpletterend spelen maar heb daar nu ook geen zin meer in.
[quote]haha vertel mij wat, ik moet nu alleen nog op verpletterend spelen maar heb daar nu ook geen zin meer in.[/quote]
Begint aardig hard te zuigen als je hem voor de zoveelste keer moet uitspelen:sorry: Ik ga denk ik eens online proberen:wacko2:
[quote]Begint aardig hard te zuigen als je hem voor de zoveelste keer moet uitspelen:sorry: Ik ga denk ik eens online proberen:wacko2:[/quote]
Ben level 6 online. xD Ik heb hem 2x uitgespeeld, op moeilijk en crushing. xD
k heb moelijk uitgespeeld alleen heb geen ingame belonning of trophie gekregen
dus nu kan ik niet verpleterend spelen
ik heb wel allen filmpjes geskipt en heb al een keer uncharted uitgespeelt op normaal
wat moet ik doen
[quote]Ben level 6 online. xD Ik heb hem 2x uitgespeeld, op moeilijk en crushing. xD[/quote]
en voor de schatten;)
[quote]en voor de schatten;)[/quote]
Ja oké. xD
Moet nog 21 schatten ^^ 75 kills zonder dood te gaan, crushing mode 200 Kills GAU en die online dingen 😀 dus dat zijn ff tellen:P 9 trophies 😀 Ga vandaag beginnen op crushing en schatten zoeken ^^
ik ben nu chapter 3 op verpletterend xD
[quote]ik ben nu chapter 3 op verpletterend xD[/quote]
Same here 😉 Maar had er net ff geen zin meer in :$ moet nog 16 schatten waarvan er 3 in in chapter 3 liggen de rest allemaal net 1tje over de laatste paar hoofdstukken verdeeld:P Ik doe denk ik zo nog ff 2 chapters en dan vanaaf nog 1 en dan is het wel weer mooi geweest voor vandaag. Maybe ga ik zo nog ff die 2 online trophies halen ^^ Ik zit nu op 80% van de trophies
alleen de schatten noig en 10 kills aaan riggel met granaatxD
alleen de schatten noig en 10 kills aaan riggel met granaatxD
[b]EDIT:[/b]
PLATINAA!!
[quote]alleen de schatten noig en 10 kills aaan riggel met granaatxD
[b]EDIT:[/b]
PLATINAA!![/quote]
gefeli:yay:
[quote]gefeli:yay:[/quote]
Tnx;);););)
Gefeli inderdaad 😉 :yay: Die 10 kills met granaat dat je aan een riggel hangt is zo fuking easy xD
[quote]Gefeli inderdaad 😉 :yay: Die 10 kills met granaat dat je aan een riggel hangt is zo fuking easy xD[/quote]
je meent het xD
ik mag mezelf inmiddels ook bijschrijven sinds vannacht half 1 🙂
// Dawes
Na de tentamenweek ga ik me ook maar ff vermaken met de uncharted 2 game. Is deel 2 eenvoudiger dan deel 1?
[quote]Na de tentamenweek ga ik me ook maar ff vermaken met de uncharted 2 game. Is deel 2 eenvoudiger dan deel 1?[/quote]
Zoals je ziet en hoort, ja. xD
ik ben nu meer bezig met Fifa 10:D