Topic: Race om de Uncharted 2 Platinum.

19 oktober 2009om 16:59

Hey,

hebben jullie zin in een Uncharted 2 race? om diegene die als eerste de Platinum heeft?:D

Ik ben nu bij hoofdstuk 22 op Crushing mode en heb alle schatten al:D
daarnaast hoef ik alleen nog maar een paar wapens te halen en dan heb ik platinum

Edit: Ik heb hem!:D:D:D:D:D:D

108 reacties

1. User  avatar
    491 XP

Ik heb PLATINUM!!!
    Btw, een trucje dat ik ergens heb gelezen om het uit te spelen op crushing:
    Je kunt toch gelijk welke ’tweak’ activeren door het volgende te doen:
    Eerst verander je (in opties – in game) de moeilijkheidsgraad naar moeilijk.
    Dan zet je bv. doden met één schot aan, dit kun je aangezien je het al uitgespeeld hebt op moeilijk.
    Dan sla je het spel op, ga naar het hoofdmenu.
    In het hoofdmenu verander je (in opties) de moeilijkheidsgraad naar verpletterend/crushing.
    Ziezo, nu kan je verpletterend/crushing uitspelen met om het even welke ’tweak’.
    Het werkt echt en je krijgt er alle throphies voor.

Oh ja en voor alle mensen die zitten te sukkelen voor 200 kills met de GAU 19 of zo: Speel het op een moeilijkheidsgraad waarin je het verhaal al eerder hebt uitgespeeld, en KOOP dan het wapen. Je betaalt EEN keer een som (van 20 000 of zo) en kan dan STEEDS (je mag niet in dekking zitten weliswaar) dit en andere wapens trouwens ook laten spawnen. Lekker handig!

En ten laatste nog een filmpje om Lazarevic gemakkelijk te verslaan op moeilijkere niveaus:
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ISffods2NxQ[/ame]

Have fun mensen en ga voor die platinum. Uiteindelijk is ie niet zo moeilijk!
    Speel er wel niet te lang op zodat je ps niet oververhit geraakt zoals bij mij wel het geval was onlangs : /

0
  2. User  avatar
    414 XP

[quote]
    Have fun mensen en ga voor die platinum. Uiteindelijk is ie niet zo moeilijk!
    Speel er wel niet te lang op zodat je ps niet oververhit geraakt zoals bij mij wel het geval was onlangs : /[/quote]

Versta toch niet waarom mensen altijd perse een platinum willen halen :S Vroeger speelde je een game omdat die fun was. Nu spelen mensen games omdat ze trophies hebben, en eens ze alle trophies hebben verkopen ze die meestal.

0
  3. User  avatar
    1100 XP

ben nu chaper 25 op het einde op verpletterend:D

0
  4. User  avatar
    1100 XP

ben bij chapter 26 op crushing:D

0
  5. User  avatar
    1100 XP

:yay:Platinum!!!:$

0
  6. User  avatar
    3650 XP

[quote]:yay:Platinum!!!:$[/quote]

Zeker weten 1e :PXD

0
  7. User  avatar
    1100 XP

[quote]Zeker weten 1e :PXD[/quote]

sommige mensen hebben een normaal leven;)

0
  8. User  avatar
    3650 XP

[quote]sommige mensen hebben een normaal leven;)[/quote]

Zegt iemand met 8 platina’s xD:rofl1::rofl1::rofl1::rofl1::rofl1::rofl1::rofl1:

0