Sinds gisteren had ik opeens een YLOD ik heb niet hoe het gebeurde maar opeens gebeurde het. En ik had zaterdag ook toevallig Uncharted 2 gekregen en die zit er nu in vast hoe krijg ik die eruit…
Topic: YLOD Disc eruit halen
19 oktober 2009om 18:58

niet die krijg je terug als je je ps3 opstuurt en er bij zegt dat er een game in zit
Ja, of je PS3 openen, en de Disc proberen er zelf uit te krijgen. Moet je eens opzoeken. weet niet echt of het mogelijk is
EDIT: enkele methodes gevonden
do u know how to turn the fans on ? well if u dont turn the switch off @ the back and hold down eject and flick it back on still holding the eject dick button this is how i got mine 2 come out try that should work http://www.nextgenupdate.com/forums/images/smilies/smile.gif
You need to void the warranty, take out the blu-ray drive, take the cover off and remove the disc. Then just reverse the steps you did and there you go.
good idea but wrap the ends with electrical tape so u dont scratch the disk
@ killermen
dat kan niet bij een 60gb!!
maar als die toch al kapot is maakt t niet uit denk ik xD
Niemand die misschien rekening houd met dat er nog garantie op kan zitten?
niet er uit proberen te halen! Dalijk je garantie kwijt… gewoon melden dat er een game in zit en die krijg je netjes weer thuis gestuurd voordat je PS3 terug is 🙂
een hamer en een beitel?
[quote]niet er uit proberen te halen! Dalijk je garantie kwijt… gewoon melden dat er een game in zit en die krijg je netjes weer thuis gestuurd voordat je PS3 terug is [/quote]
zo is dat..
Als je hem helemaal uit zet (met de switch op de achterkant) daarna de stroom inschakelen en de eject toets ingedrukt houden.
Op deze manier forceer je de drive. Zelfde als de linker mouse button op een MAC.