Ik vroeg me af of hier mensen zijn die dit spel kennen. Machinarium is een point and click spel die zich in een fictieve wereld afspeelt.
Ik vind het echt een top spel, beste point and click in tijden 😀
Als je de demo gespeeld hebt koop het spel dan in plaats te downloaden, het kost mr 12 euro en het is maar een kleine studio die blijkbaar veel in zijn mars
heeft.
Vertel hier je mening 🙂

Je topic zit in de verkeerde sectie maar ik heb hem even voor je verplaatst;)
[quote]Je topic zit in de verkeerde sectie maar ik heb hem even voor je verplaatst;)[/quote]
Woeps sorry verkeerd gelezen :$
Hij is wel leuk, maar ga er geen 20 dollar aan geven…
[quote]Hij is wel leuk, maar ga er geen 20 dollar aan geven…[/quote]
De demo is wel leuk! ^^
dom spel 😐
Ik kan dat armpje en beetje niet vinden :|:$
[quote]dom spel 😐
Ik kan dat armpje en beetje niet vinden :|:$[/quote]
Jij bent gewoon slecht, weet je hoe makkelijk. xD Daarbij kan je niet veel. :rofl:
[quote]Jij bent gewoon slecht, weet je hoe makkelijk. xD Daarbij kan je niet veel. :rofl:[/quote]
ow hahahxD:$
Vinne denk niet dat het een spel voor jou is. Het word namelijk pittiger en pittiger. Ik speel het nu nog steeds en het word steeds vetter… en moeilijker xD
[quote]Vinne denk niet dat het een spel voor jou is. Het word namelijk pittiger en pittiger. Ik speel het nu nog steeds en het word steeds vetter… en moeilijker xD[/quote]
Waar ben je nu? Ik heb hem ook en zit vast in een gevangenis.
[quote]Waar ben je nu? Ik heb hem ook en zit vast in een gevangenis.[/quote]
Veel verder mr ik verklap niks, je ziet iig op een leuk plekje,is best grappig 😛
[quote]Veel verder mr ik verklap niks, je ziet iig op een leuk plekje,is best grappig :P[/quote]
Ik ben ook veel verder nu, maar het is wel veel leuker dan ik dacht. xD
Demo is heel leuk, zeker een aanrader voor clickers :p
Echt heel kut, ik heb me xp opnieuw geinstalleerd en nu ben ik mijn savegame kwijt 🙁 ff snel opnieuw beginnen 😛