ik ben persoonlijk een fallout junkie dus was blij dat de DLC eindelijk naar PS3 kwam en nu het uit hoort te zijn kan ik nergens vinden ?? niet in de psn store en niet in het menu van fallout. waar zijn ze te vinden?
Topic: Fallout 3 DLC
24 oktober 2009om 11:46

[quote]ik ben persoonlijk een fallout junkie dus was blij dat de DLC eindelijk naar PS3 kwam en nu het uit hoort te zijn kan ik nergens vinden ?? niet in de psn store en niet in het menu van fallout. waar zijn ze te vinden?[/quote]
De trophies stonden eerst ook al tussen de Fallout 3 trophies maar die zijn ook verwijderd. De Game of the Year Edition lag al wel in de winkel.
bij mij staan ze er nog tussen
Ze staan er inderdaad nog tussen.
Maar voor de PS3 moet je de GOTY kopen, heel jammer.
Niet in de ps store te vinden, heb alles afgezocht als mede-junkie.
[quote]Ze staan er inderdaad nog tussen.
Maar voor de PS3 moet je de GOTY kopen, heel jammer.
Niet in de ps store te vinden, heb alles afgezocht als mede-junkie.[/quote]
Het komt op een gegeven moment wel in de Store hoor!
het hoort er al in te staan
word het niet eens tijd om microsoft te schoppen!!? met die rotgeintjes om dlc’s tijdenlijk exclusive te maken door met groot geld te gooien…
een maat van mij zei dat ze pas later in NL en BE store komen, maar waarom moet wij wachten en de rest van europa niet? ik wil hem weer graag 100% halen 😛
[quote]Het komt op een gegeven moment wel in de Store hoor![/quote]
Zal uit eindelijk wel uitkomen in de Store ja, maar nog ff wachten en Fallout is al een tijdje uit.
Jammer inderdaad dat Micro$oft met grote zakken geld om de hoek komt kijken.
je moet voor de dlc toch de GOTY kopen?
[quote]je moet voor de dlc toch de GOTY kopen?[/quote]
Nee, zal op een gegeven moment toch wel in de Store komen…. Hoop ik…
a.s. donderdag komt alle DLC in de store (zeggen ze).
Ik zelf heb al de GOTY editie liggen en ben er al klaar mee :huh:
[quote]a.s. donderdag komt alle DLC in de store (zeggen ze).
Ik zelf heb al de GOTY editie liggen en ben er al klaar mee :huh:[/quote]
Vond je de game zo saai dan? :O
nee, ik ben er gewoon klaar mee haha
heb alle quests al gedaan en alle trophies al binnen :yahoo:
naja bijna alle, moet alleen nog level 30 nog halen met goede, neutrale en slechte karma en dan ben ik terug op 100% van de trophies. Platinum had ik in januari al gehaald ofzo 🙂
[quote]Nee, zal op een gegeven moment toch wel in de Store komen…. Hoop ik…[/quote]
Er is duidelijk gezegd dat de dlc in de Store zou komen. Ik vind het zelf een beetje jammer, had er een psn kaart voor gekocht in september en kon hem ineens nergens vinden.:huh:
Ik ga niet nog eens de game met de dlc kopen, gaat me een beetje te ver.
Wel jammer dat het zo moet lopen.
[quote]a.s. donderdag komt alle DLC in de store (zeggen ze).
[/quote]
Laten we het hopen. Ik ga niet nog eens een full price game aanschaffen.
:dizzy:
Het is er wel al in de US PS Store
ja in de UK store ook al een tijdje.. maarja ff afwachten. jullie dan, ik heb ze al 😛
ik dacht dat het een tijdje geleden in een update stond van de [url=http://www.ps3-sense.nl/2009/10/playstation-store-update-eu-8-oktober/]EU PSN-Store?[/url]
// Dawes
klopt maar als je dan naar de DLC in de store ging dan kreeg je een foutmelding. Teminste dat had ik begrepen
Wat houdt deze dlc eigenlijk in?
Word je speelwereld nog veel groter?
Is het de moeite waard?
Het is een nieuw gebied en nieuwe missies, ik d8 dat je nu ook een hoger level kan worden door de DLc…
maar voor mij is het niet meer waard omdat het veels te laat komt, hij was al zowat een hlaf jaar geleden beschikbaar voor de X360,,, dus nah..
Cool. Maar ik speel wel eerst de originele verhaal af.
Ik heb al 3 Trophies :yay:
Dus heb nog wel ff te gaan :ninja_hide:
Kvond fallout 3 echt een kutspel alsk eerlijk ben xD had de game nooit moete kope:P
je moet er geduld voor hebben
vind het een meesterwerk :paperbag:
Toch maar de GOTY edition besteld via cdwow.nl
36,99 is de moeite ook niet… los kosten ze 9,99…
[quote]je moet er geduld voor hebben
vind het een meesterwerk :paperbag:[/quote]
Dat geduld heb ik dus niet, zal er wel aan liggen:P vond t maar teveel loopwerk xD
[quote]Dat geduld heb ik dus niet, zal er wel aan liggen:P vond t maar teveel loopwerk xD[/quote]
Dat valt wel mee, je kunt versneld van A naar B ( als er geen vijanden in de buurt zijn )