Wat vinden jullie de slechte game op de PS3 en waarom?
Topic: Slechte game PS3
24 oktober 2009om 20:05
Wat vinden jullie de slechte game op de PS3 en waarom?
ICONE xD!!!!
Terminator Salvation, omdat ik het echt te eentonig vond.
[quote]Terminator Salvation, omdat ik het echt te eentonig vond.[/quote]
haha ik heb ff geleend van Mediamarkt voor platinum wat een bagger spel is dat zeg
[quote]haha ik heb ff geleend van Mediamarkt voor platinum wat een bagger spel is dat zeg[/quote]
Ja, hij is echt slecht. xD
soldier of fortune payback! wat een kut verhaal….
Motorstorm pacific rift… saai
Killzone 2.. die vind ik echt bar slecht xD
[quote]Killzone 2.. die vind ik echt bar slecht xD[/quote]
Nou hij is wel vet hoor! Je moet het alleen niet te lang spelen 😉 Ik vondt SOCOM egt hard zuigen!
[quote]Nou hij is wel vet hoor! Je moet het alleen niet te lang spelen 😉 Ik vondt SOCOM egt hard zuigen![/quote]
ik was er na een half uur al zat van 😛
ik schoot iedere keer door als ik wou richten..
en de bewegingen reageerden te sloom, het enorme pad in story mode die je moet volgen.. no ty
viking; battle for asgard
wat een verschrikkelijke saaie game was dat..
BAJA edge of control, wat een slechte game is dat kerel… ziet er niet uit, bijna ps2 kwaliteit. owja je kunt gewoon verticale heuvels/bergen oprijden zonder snelheid te verliezen 😛 te slecht gewoon. geen wonder dat ik hem toen voor 10 pleuros meekreeg bij mediamarkt…
en natuurlijk nascar 2009! moeilijk om te kiezen welke het slechtste is
Terminator salvation, hij is alleen goed voor trophies.
prototype, damn wat een kutspel. waardeloze game play ook
@rovu
je bent gek
tis echt geen kutspel (zolang je het houdt bij 1x uiitspelen)
en ik heb geen kutspellen
(maar kheb prototype ook niet :P)
haha jah die reactie krijg ik vaker maar ik vond het spel veel te chaotisch en ik weet niet eens precies wat er mis is met de gameplay maar er is iets goed mis
[quote]viking; battle for asgard
wat een verschrikkelijke saaie game was dat..[/quote]
Viking is geniaal en underrated.
Def Jam ICON: Gekocht omdat ik DF New York ook heb gespeeld en die was echt goed. ICON is echt een klote spel, omdat de gevechten niet meer leuk zijn, geen upgrade mogelijkheid.
Formule One: Gekregen van een collega van m’n pa. Na een tijdje begint dat motor geluid te irriteren en ben niet zo’n circuit racer.
Socom Confrontation: De versies op de PSP met name de eerste 2 delen waren verslavend. Dit deel is echt vreselijk, omdat je elkaar niet meer kunt reviven en vind vergeleken met andere shooters niet fijn spelen.
The Chronicles of riddick: assault on dark Athena. echt jongen ultraomg! dat is zo`n slecht
spel
[quote]haha jah die reactie krijg ik vaker maar ik vond het spel veel te chaotisch en ik weet niet eens precies wat er mis is met de gameplay maar er is iets goed mis[/quote]
klopt, ik ben het met je eens. Prototype gameplay is gewoon raar en niet uit te leggen
Socom=kut:@
Def jam icon zowieso!
In vergelijking met de andere def jam’s was dit echt bagger.
Voor de rest heb ik geen slechte games (gelukkig) gekocht
Pain
Is leuk voor ongeveer 10 minuten
[quote]Pain
Is leuk voor ongeveer 10 minuten[/quote]
Kost ook niks xD
nou hij heeft mij 15 euro gekost!!!
[quote]nou hij heeft mij 15 euro gekost!!![/quote]
jha das niet veel 🙂
Normaal koste games 65 xD
ik koop ze altijd voor 60 🙂 (59,95)
Valkyria chronicles,
man wat een kutspel..
xD
Modern warfare 2 wat een bagger spel
[quote]Modern warfare 2 wat een bagger spel[/quote]
En dat meen je?
Vind het ook zo interessant om al die goed onderbouwde meningen te lezen met rationele argumenten :’) *Sarcasme mode off*
Morgen Nederlands Poëzie toets :’)
op dit moment modern warfare 2 omdat hij net 3 dagen uit is en nu al weer versie 1.03 heeft:|
[quote]op dit moment modern warfare 2 omdat hij net 3 dagen uit is en nu al weer versie 1.03 heeft:|[/quote]
Mw2 is niet slecht maar MW1 was wel stukken beter 😉 Maarja gameplay blijft verslavend 😀
Need For Speed: SHIFT!!!! broem broem KOTS. wat een boutgame is dat mensen…
wacht nog steets op een need for speed zoals hot pursuit en hot pursuit 2..
underground ging ook nog wel maar alles wat daarna kwam is als poepen met je broek aan, douchen met je schoenen aan en sex zonder geslachtsorgaan..
[quote]Need For Speed: SHIFT!!!! broem broem KOTS. wat een boutgame is dat mensen…
underground ging ook nog wel maar alles wat daarna kwam is als poepen met je broek aan, douchen met je schoenen aan en sex zonder geslachtsorgaan..[/quote]
haha xD:rofl:
[quote]Need For Speed: SHIFT!!!! broem broem KOTS. wat een boutgame is dat mensen…
underground ging ook nog wel maar alles wat daarna kwam is als poepen met je broek aan, douchen met je schoenen aan en sex zonder geslachtsorgaan..[/quote]
:rofl1:
Vind het ook een slechte besturing.Grafisch ziet het er goed uit maar de besturing vind ik echt slecht.
We begrijpen je 😛
Persoonlijk vond ik Socom te hard zuigen. En NFS Shift.
Ik had bij beiden het gevoel dat de makers teveel vertrouwden dat het zou scoren door dat deze games in het verleden goed ontvangen werden bij gamers. Remember de allereerste NFS spellen en Socom op PS2 :p
[quote]Valkyria chronicles,
man wat een kutspel..
xD[/quote]
Dit is gewoon echt niet zo. Valkyria Chronicles is een uitstekende RPG. De gameplay is echter een tikkeltje anders dan de standaard RPG, maar is erg goed uitgewerkt.
Slechtste game die ik onlangs gespeeld heb is WET. Leuke gameplay voor maximaal 2 uurtjes, daarna repetitief en saai.
Modern Warfare 2 vond ik toch ook wel een teleurstelling. Tjah wat wil je als je zo’n hype om je heen bouwt, die is onmogelijk om echt na te komen.
Pain
Gewoon echt een drol als je een drol en Pain zou vergelijken dan zou ik zeggen dat Pain meer stinkt
[quote]Modern warfare 2 wat een bagger spel[/quote]
[b]True! [/b]
haha
Ikzelf vond Far Cry 2 echt bijzonder crappy. Nadat ik zestien keer mijn jeep tegen een dun takje kapot had gereden en mijn malariapilletjes tien keer op waren geweest (omdat toen die 3fm actie nog niet was geweest had het hoofdpersonage nog geen muggennetten in zijn slaapplaatsen en had hij dus malaria) had ik het helemaal gehad met dat spel. Het was in elk geval de grootste tegenvaller op de PS3 en daarom imo slecht.
[quote]Killzone 2.. die vind ik echt bar slecht xD[/quote]
:dizzy:wtf? Nee man dat spel is echt te leip! Je moet het alleen eerst onder de knie krijgen en niet meteen in de hoek pleuren als het evenniet lukt. Ik koop eigenlijk alleen maar goeie spellen :p Maar kheb laatst een spel gekregen, Beowolf OMG wtf? xD[quote]Modern warfare 2 wat een bagger spel[/quote]
Dat meen je niet 😛
Oke twee van mijn lievelingsspellen zijn afgekraakt :'(
valkyria chronicles is echt een rotspel:P
ik stopte met het spele van de demo na 1 minuut al
weet ik neit echt
maar als het gaat om een spel die heel erg tegenviel is het mw2 wat een schijtspel eigenlijks als je het zo bekijkt
Dat is Resident evil 5….heeft totaal niks met resident evil 0,1,2,3,veronica te maken, net als deel 4
Lost Planet, verkracht op de PS3
Fuel was voor mij een zware tegenvaller. Ik keek hard uit naar dat spel en toen ik het had kon het me niet boeiend houden. Jammer, want er zat wel wat in, in dat game.
:rofl::rofl::rofl:
De demo van Quantum Theory gedaan. Een slechte Gears of War/Uncharted kloon waarvan de graphics op een Xbox (originele, niet de 360 wel te verstaan!) thuishoren!
Cover system werkt voor geen meter, geen aiming modus, geen hud. serieus, waste of time…
Alle series van MoH tot nu toe, en wat heeft iedereen tegen mw2? Ja er zaten wat klote dingen in maar voor de rest vond ik het beste spel van 2010!
ik vond haze gewoon een *$&%* spel want ten eerste vond ik er niks aan en de multiplayer was gewoon in een word shit:P
maar ja je moet er maar van houden.
[quote]Alle series van MoH tot nu toe, en wat heeft iedereen tegen mw2? Ja er zaten wat klote dingen in maar voor de rest vond ik het beste spel van 2010![/quote]
Uncharted 2 al gedaan? Killzone 2? God of War 3? Veel leuker en beter uitgewerkt. IW kan/kon spellen goed coderen voor de PC, maar ze moeten betere console coders aanemen (als ze niet al failliet zijn…).
Fear :/
[quote]Uncharted 2 al gedaan? Killzone 2? God of War 3? Veel leuker en beter uitgewerkt. IW kan/kon spellen goed coderen voor de PC, maar ze moeten betere console coders aanemen (als ze niet al failliet zijn…).[/quote]
Heb ze allemaal gespeeld en de enige die op mij echt verslavend over kwam, uncharted heb ik nog niet eens uitgespeeld xd
Uuuhm, van wat ik gespeeld heb Far Cry 2. Maar er zijn vast wel een pak kuttere games beschikbaar
Ik vind call of duty black ops wel de meest slechte game op het moment
de gameplay hebben ze wel sterk verbeterd en is ook wel leuk
maar grafix zijn echt Playstation 2 kwaliteit
graphics vallen nog wel mee, vooral de framedrops en het niet hebben van relaxte wapens vind ik een probleem. Echt die wapens in BO verder dan 10m kan je het wel schudden!
Untold Legends: Dark Kingdom miss omdat t ook niet egt mijn genre is maar kreeg m bij mn ps3 😛
Darksiders vond ik een hele slechte game.
[quote]Darksiders vond ik een hele slechte game.[/quote]
Een game is niet slecht, als je hem te moeilijk vindt. Ik vind Genji: Days of the Blade een lelijke kut game, van ps2 kwaliteit enze.
Ben ik gek als ik prince of persia zeg laatste deel?
Black ops thank god dat ik hem niet heb gekocht:D