Topic: Slechte game PS3

24 oktober 2009om 20:05

Wat vinden jullie de slechte game op de PS3 en waarom?

61 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

ICONE xD!!!!

0
  2. User  avatar
    3343 XP

Terminator Salvation, omdat ik het echt te eentonig vond.

0
  3. User  avatar
    764 XP

[quote]Terminator Salvation, omdat ik het echt te eentonig vond.[/quote]

haha ik heb ff geleend van Mediamarkt voor platinum wat een bagger spel is dat zeg

0
  4. User  avatar
    3343 XP

[quote]haha ik heb ff geleend van Mediamarkt voor platinum wat een bagger spel is dat zeg[/quote]

Ja, hij is echt slecht. xD

0
  5. User  avatar
    969 XP

soldier of fortune payback! wat een kut verhaal….

0
  6. User  avatar
    903 XP

Motorstorm pacific rift… saai

0
  7. User  avatar
    1390 XP

Killzone 2.. die vind ik echt bar slecht xD

0
  8. User  avatar
    3388 XP

[quote]Killzone 2.. die vind ik echt bar slecht xD[/quote]

Nou hij is wel vet hoor! Je moet het alleen niet te lang spelen 😉 Ik vondt SOCOM egt hard zuigen!

0
  9. User  avatar
    1390 XP

[quote]Nou hij is wel vet hoor! Je moet het alleen niet te lang spelen 😉 Ik vondt SOCOM egt hard zuigen![/quote]

ik was er na een half uur al zat van 😛
    ik schoot iedere keer door als ik wou richten..
    en de bewegingen reageerden te sloom, het enorme pad in story mode die je moet volgen.. no ty

0
  10. User  avatar
    80 XP

viking; battle for asgard

wat een verschrikkelijke saaie game was dat..

0
  11. User  avatar
    582 XP

BAJA edge of control, wat een slechte game is dat kerel… ziet er niet uit, bijna ps2 kwaliteit. owja je kunt gewoon verticale heuvels/bergen oprijden zonder snelheid te verliezen 😛 te slecht gewoon. geen wonder dat ik hem toen voor 10 pleuros meekreeg bij mediamarkt…

en natuurlijk nascar 2009! moeilijk om te kiezen welke het slechtste is

0
  12. User  avatar
    36 XP

Terminator salvation, hij is alleen goed voor trophies.

0
  13. User  avatar
    120 XP

prototype, damn wat een kutspel. waardeloze game play ook

0
  14. User  avatar
    511 XP

@rovu
    je bent gek
    tis echt geen kutspel (zolang je het houdt bij 1x uiitspelen)

en ik heb geen kutspellen
    (maar kheb prototype ook niet :P)

0
  15. User  avatar
    120 XP

haha jah die reactie krijg ik vaker maar ik vond het spel veel te chaotisch en ik weet niet eens precies wat er mis is met de gameplay maar er is iets goed mis

0
  16. User  avatar
    502 XP

[quote]viking; battle for asgard

wat een verschrikkelijke saaie game was dat..[/quote]

Viking is geniaal en underrated.

0
  17. User  avatar
    571 XP

Def Jam ICON: Gekocht omdat ik DF New York ook heb gespeeld en die was echt goed. ICON is echt een klote spel, omdat de gevechten niet meer leuk zijn, geen upgrade mogelijkheid.

Formule One: Gekregen van een collega van m’n pa. Na een tijdje begint dat motor geluid te irriteren en ben niet zo’n circuit racer.

Socom Confrontation: De versies op de PSP met name de eerste 2 delen waren verslavend. Dit deel is echt vreselijk, omdat je elkaar niet meer kunt reviven en vind vergeleken met andere shooters niet fijn spelen.

0
  18. User  avatar
    1191 XP

The Chronicles of riddick: assault on dark Athena. echt jongen ultraomg! dat is zo`n slecht
    spel

0
  19. User  avatar
    903 XP

[quote]haha jah die reactie krijg ik vaker maar ik vond het spel veel te chaotisch en ik weet niet eens precies wat er mis is met de gameplay maar er is iets goed mis[/quote]

klopt, ik ben het met je eens. Prototype gameplay is gewoon raar en niet uit te leggen

0
  20. User  avatar
    1040 XP

Socom=kut:@

0
  21. User  avatar
    150 XP

Def jam icon zowieso!
    In vergelijking met de andere def jam’s was dit echt bagger.
    Voor de rest heb ik geen slechte games (gelukkig) gekocht

0
  22. User  avatar
    657 XP

Pain
    Is leuk voor ongeveer 10 minuten

0
  23. User  avatar
    3650 XP

[quote]Pain
    Is leuk voor ongeveer 10 minuten[/quote]

Kost ook niks xD

0
  24. User  avatar
    657 XP

nou hij heeft mij 15 euro gekost!!!

0
  25. User  avatar
    3650 XP

[quote]nou hij heeft mij 15 euro gekost!!![/quote]

jha das niet veel 🙂

Normaal koste games 65 xD

0
  26. User  avatar
    120 XP

ik koop ze altijd voor 60 🙂 (59,95)

0
  27. User  avatar
    2449 XP

Valkyria chronicles,
    man wat een kutspel..
    xD

0
  28. User  avatar
    764 XP

Modern warfare 2 wat een bagger spel

0
  29. User  avatar
    3343 XP

[quote]Modern warfare 2 wat een bagger spel[/quote]

En dat meen je?

0
  30. User  avatar
    778 XP

Vind het ook zo interessant om al die goed onderbouwde meningen te lezen met rationele argumenten :’) *Sarcasme mode off*

Morgen Nederlands Poëzie toets :’)

0
  31. User  avatar
    1100 XP

op dit moment modern warfare 2 omdat hij net 3 dagen uit is en nu al weer versie 1.03 heeft:|

0
  32. User  avatar
    3388 XP

[quote]op dit moment modern warfare 2 omdat hij net 3 dagen uit is en nu al weer versie 1.03 heeft:|[/quote]

Mw2 is niet slecht maar MW1 was wel stukken beter 😉 Maarja gameplay blijft verslavend 😀

0
  33. User  avatar
    582 XP

Need For Speed: SHIFT!!!! broem broem KOTS. wat een boutgame is dat mensen…

wacht nog steets op een need for speed zoals hot pursuit en hot pursuit 2..
    underground ging ook nog wel maar alles wat daarna kwam is als poepen met je broek aan, douchen met je schoenen aan en sex zonder geslachtsorgaan..

0
  34. User  avatar
    1100 XP

[quote]Need For Speed: SHIFT!!!! broem broem KOTS. wat een boutgame is dat mensen…

underground ging ook nog wel maar alles wat daarna kwam is als poepen met je broek aan, douchen met je schoenen aan en sex zonder geslachtsorgaan..[/quote]

haha xD:rofl:

0
  35. User  avatar
    187 XP

[quote]Need For Speed: SHIFT!!!! broem broem KOTS. wat een boutgame is dat mensen…

underground ging ook nog wel maar alles wat daarna kwam is als poepen met je broek aan, douchen met je schoenen aan en sex zonder geslachtsorgaan..[/quote]

:rofl1:

Vind het ook een slechte besturing.Grafisch ziet het er goed uit maar de besturing vind ik echt slecht.

0
  36. User  avatar
    571 XP

We begrijpen je 😛

0
  37. User  avatar
    85 XP

Persoonlijk vond ik Socom te hard zuigen. En NFS Shift.

Ik had bij beiden het gevoel dat de makers teveel vertrouwden dat het zou scoren door dat deze games in het verleden goed ontvangen werden bij gamers. Remember de allereerste NFS spellen en Socom op PS2 :p

0
  38. User  avatar
    774 XP

[quote]Valkyria chronicles,
    man wat een kutspel..
    xD[/quote]

Dit is gewoon echt niet zo. Valkyria Chronicles is een uitstekende RPG. De gameplay is echter een tikkeltje anders dan de standaard RPG, maar is erg goed uitgewerkt.

Slechtste game die ik onlangs gespeeld heb is WET. Leuke gameplay voor maximaal 2 uurtjes, daarna repetitief en saai.

Modern Warfare 2 vond ik toch ook wel een teleurstelling. Tjah wat wil je als je zo’n hype om je heen bouwt, die is onmogelijk om echt na te komen.

0
  39. User  avatar
    657 XP

Pain
    Gewoon echt een drol als je een drol en Pain zou vergelijken dan zou ik zeggen dat Pain meer stinkt

0
  40. User  avatar
    4 XP

[quote]Modern warfare 2 wat een bagger spel[/quote]
    [b]True! [/b]
    haha

Ikzelf vond Far Cry 2 echt bijzonder crappy. Nadat ik zestien keer mijn jeep tegen een dun takje kapot had gereden en mijn malariapilletjes tien keer op waren geweest (omdat toen die 3fm actie nog niet was geweest had het hoofdpersonage nog geen muggennetten in zijn slaapplaatsen en had hij dus malaria) had ik het helemaal gehad met dat spel. Het was in elk geval de grootste tegenvaller op de PS3 en daarom imo slecht.

0
  41. User  avatar
    492 XP

[quote]Killzone 2.. die vind ik echt bar slecht xD[/quote]

:dizzy:wtf? Nee man dat spel is echt te leip! Je moet het alleen eerst onder de knie krijgen en niet meteen in de hoek pleuren als het evenniet lukt. Ik koop eigenlijk alleen maar goeie spellen :p Maar kheb laatst een spel gekregen, Beowolf OMG wtf? xD[quote]Modern warfare 2 wat een bagger spel[/quote]
    Dat meen je niet 😛
    Oke twee van mijn lievelingsspellen zijn afgekraakt :'(

0
  42. User  avatar
    2449 XP

valkyria chronicles is echt een rotspel:P
    ik stopte met het spele van de demo na 1 minuut al

0
  43. User  avatar
    2574 XP

weet ik neit echt
    maar als het gaat om een spel die heel erg tegenviel is het mw2 wat een schijtspel eigenlijks als je het zo bekijkt

0
  44. User  avatar
    4682 XP

Dat is Resident evil 5….heeft totaal niks met resident evil 0,1,2,3,veronica te maken, net als deel 4

0
  45. User  avatar
    533 XP

Lost Planet, verkracht op de PS3

0
  46. User  avatar
    8 XP

Fuel was voor mij een zware tegenvaller. Ik keek hard uit naar dat spel en toen ik het had kon het me niet boeiend houden. Jammer, want er zat wel wat in, in dat game.

0
  47. User  avatar
    502 XP

:rofl::rofl::rofl:

0
  48. User  avatar
    32 XP

De demo van Quantum Theory gedaan. Een slechte Gears of War/Uncharted kloon waarvan de graphics op een Xbox (originele, niet de 360 wel te verstaan!) thuishoren!
    Cover system werkt voor geen meter, geen aiming modus, geen hud. serieus, waste of time…

0
  49. User  avatar
    400 XP

Alle series van MoH tot nu toe, en wat heeft iedereen tegen mw2? Ja er zaten wat klote dingen in maar voor de rest vond ik het beste spel van 2010!

0
  50. User  avatar
    433 XP

ik vond haze gewoon een *$&%* spel want ten eerste vond ik er niks aan en de multiplayer was gewoon in een word shit:P

maar ja je moet er maar van houden.

0
  51. User  avatar
    32 XP

[quote]Alle series van MoH tot nu toe, en wat heeft iedereen tegen mw2? Ja er zaten wat klote dingen in maar voor de rest vond ik het beste spel van 2010![/quote]

Uncharted 2 al gedaan? Killzone 2? God of War 3? Veel leuker en beter uitgewerkt. IW kan/kon spellen goed coderen voor de PC, maar ze moeten betere console coders aanemen (als ze niet al failliet zijn…).

0
  52. User  avatar
    764 XP

Fear :/

0
  53. User  avatar
    400 XP

[quote]Uncharted 2 al gedaan? Killzone 2? God of War 3? Veel leuker en beter uitgewerkt. IW kan/kon spellen goed coderen voor de PC, maar ze moeten betere console coders aanemen (als ze niet al failliet zijn…).[/quote]

Heb ze allemaal gespeeld en de enige die op mij echt verslavend over kwam, uncharted heb ik nog niet eens uitgespeeld xd

0
  54. User  avatar
    508 XP

Uuuhm, van wat ik gespeeld heb Far Cry 2. Maar er zijn vast wel een pak kuttere games beschikbaar

0
  55. User  avatar
    1512 XP

Ik vind call of duty black ops wel de meest slechte game op het moment
    de gameplay hebben ze wel sterk verbeterd en is ook wel leuk
    maar grafix zijn echt Playstation 2 kwaliteit

0
  56. User  avatar
    400 XP

graphics vallen nog wel mee, vooral de framedrops en het niet hebben van relaxte wapens vind ik een probleem. Echt die wapens in BO verder dan 10m kan je het wel schudden!

0
  57. User  avatar
    115 XP

Untold Legends: Dark Kingdom miss omdat t ook niet egt mijn genre is maar kreeg m bij mn ps3 😛

0
  58. User  avatar
    60 XP

Darksiders vond ik een hele slechte game.

0
  59. User  avatar
    4682 XP

[quote]Darksiders vond ik een hele slechte game.[/quote]
    Een game is niet slecht, als je hem te moeilijk vindt. Ik vind Genji: Days of the Blade een lelijke kut game, van ps2 kwaliteit enze.

0
  60. User  avatar
    764 XP

Ben ik gek als ik prince of persia zeg laatste deel?

0
  61. User  avatar
    552 XP

Black ops thank god dat ik hem niet heb gekocht:D

0