Ik verkoop mijn psp slim&lite, omdat ik een pspGo wil kopen.
Het pakket bevat:
– Yu-Gi-Oh GX tag force 3(zeldzaam!)
– Resistance retribution
– GTA liberty city
– Daxter
– NFS carbon
– Tekken 5
– God of War chains of olympus
– Memory card 1GB
– Lader
– Garantie bij Intertoys (tot eind januari)
– Handleidingen
– De doos
– Schoonmaakdoekje
– Stevig tasje
En natuurlijk de psp zelf, hij is onbeschadigt en zo goed als nieuw!
Geen dode pixels of wat dan ook.
Het scherm is zelfs voor de vakantie nog vervangen!
Graag voor meer info of interesse pm of mailen naar: [email][email protected][/email] Naast dit pakket heb ik ook een ps3 pakket en een ps3 60gb te koop/ruil.

Scherm is voor de vakantie nog vervangen? En hij heeft nog garantie tot eind januai dat vindt ik vrij knap aangezien je het stickertje moet verwijderen om je PSP open te maken waardoor je garantie vervalt
[quote]Scherm is voor de vakantie nog vervangen? En hij heeft nog garantie tot eind januai dat vindt ik vrij knap aangezien je het stickertje moet verwijderen om je PSP open te maken waardoor je garantie vervalt[/quote]
Als je naar een professionele monteur gaat lukt dat wel.
Die verwijdert langzaam het stickertje en plakt hem als die klaar is er netjes weer op. Je ziet geen enkel verschil
een topic is genoeg hé 🙂
[quote]Scherm is voor de vakantie nog vervangen? En hij heeft nog garantie tot eind januai dat vindt ik vrij knap aangezien je het stickertje moet verwijderen om je PSP open te maken waardoor je garantie vervalt[/quote]
stickertje??:$
Als je wat meer van PSP’s weet snap je wel waarover ik het heb 😉 Stickertje zit onder je accu en onder dat stickertje zit nog een schroefje:P