Topic: Tekken 6 (+ online)

25 oktober 2009om 13:59
[img]http://cache.kotaku.com/assets/resources/2007/02/tekken6arcade.jpg[/img]

Wie is hier zo goed in [b][u]tekken[/u][/b]?
Ik ben er zelf helemaal niet zo goed in, ben niet zo zelfverzekerd in tekken als sf4 (waar voor ik heel goed ben 😛 hehe)

Laatste tekken deel die ik had gespeeld was [i]tekken 3[/i] op de ps2.
Dus wilde wel aantal tegen jullie spelen, als jullie het natuurlijk gaan kopen.

11 reacties

1. User  avatar
    1390 XP

ik druk altijd op hetzelfde knopje en dan kom ik er wel xD
    daarom ergert mijn neef zich ook dood als ik met hem speel. hij zegt de hele tijd: druk niet op t zelfde knopje man! zo kan ik nooit wegkomen! xD

0
  2. User  avatar
    107 XP

Je bedoeld zeker tekken 4 op de ps2? Deel 3 had ik kapot gespeeld op de psone. Ik ga m wel halen, komend week. Ben erg benieuwd naar de online gedeelte.

0
  3. User  avatar
    120 XP

ik heb zelf tekken 3 gehad op psone(de beste vind ik zelf) toen tekken 4 op ps2, deze was ook erg vet maar na dark ressurection en shit is in tekken 5 de gameplay erg veranderd en naar mijn mening teveel buttonbash geworden. ben eigenlijk benieuwd naar de game play. als de gameplay onveranderd blijft dan zeg ik fuck tekken:p
    jammer dat er geen demo is

0
  4. User  avatar
    670 XP

ik speel tekken vaak op ps3 😛 hahaha

0
  5. User  avatar
    3388 XP

Een maat van me z’n broer is helemaal tekken verslaafd! Die is echt fuking pro derin 😉 hij heet marin nogwat:P zal wel is opzoeken 😉

0
  6. User  avatar
    421 XP

Ja laat maar komen,
    hoe meer tegen ervaren vechter speel hoe beter des voor mij 😀

0
  7. Abati's avatar

Hey boys ik ben een tekken fan, en mijn ps is (abati24) wie heeftt er sin om online te spele. Ben best wel goed in ! laat maar wete

0
  8. User  avatar
    1700 XP

Vriend van me heeft hem ook en die vind hem wel leuk,
    ik ben zelf niet zo’n Fan maar.. Ik heb gehoord dat 1 van de hoofdpersonages Lars heet? 😛

0
  9. User  avatar
    1158 XP

Wie wil tegen mijn gtaking1991

0
  10. User  avatar
    150 XP

Als iemand tegen mij wil kun je me gewoon toevoegen: muhammet
    Ik ben geen pro, maar gewoon normaal, dus als je gewoon leuk potje wilt spelen 😛

0
  11. User  avatar
    3 XP

Ik speel tekken 6 voeg me maar toe: Indo-Mie.

0