Ik heb sinds kort een ps3 slim.
Maar nu heb ik een vraag ik stream met TVersity maar als ik dan een avchd bestand wil openen geeft tie aan bestand beschadigt. Dit gebeurt alleen met avchd bestanden weet iemand mischien waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt:-)

Probeer eens PS3 Media Server, als het daar ook niet mee werkt is het niet mogelijk. Dan zou je de AVCHD-film op een USB-stick moeten zetten of moeten branden.
oke Thnx het programma werkt veel fijner dan tversity muziek streamen wil wel goed alleen wel erg lange pauzes tussen de nummers. maar als ik nu een film wil streamen werkt dit wel alleen stottert het verschrikkelijk.:(
maar dit komt door me laptop want zodra ik een film start staat me cpu tegen de 100%.
ik kan hier zeker niet veel aan doen ofwel?
[quote]oke Thnx het programma werkt veel fijner dan tversity muziek streamen wil wel goed alleen wel erg lange pauzes tussen de nummers. maar als ik nu een film wil streamen werkt dit wel alleen stottert het verschrikkelijk.:(
maar dit komt door me laptop want zodra ik een film start staat me cpu tegen de 100%.
ik kan hier zeker niet veel aan doen ofwel?[/quote]
Ja hier kan je wel degelijk wat aan doen, dit betekent dat je laptop moeite heeft om het te verwerken. Daardoor kun je de bitrate wat omlaag gooien. Bij ‘Transcoding Instellingen’ ga je naar ‘Video kwaliteit instellingen’ en kun je in het dropdown menu een lagere kwaliteit selecteren. Speel hier wat mee, en als je wat verandert hebt niet vergeten op ‘Opslaan’ (bovenin) te drukken en de app te herstarten.
Oke Thnx heb het nu op de laagste kwaliteit gezet,,, dit loopt zo wel beter alleen wel jmmr van de kwaliteit maarja je kan ook niet alles hebben;)
[quote]Oke Thnx heb het nu op de laagste kwaliteit gezet,,, dit loopt zo wel beter alleen wel jmmr van de kwaliteit maarja je kan ook niet alles hebben;)[/quote]
Inderdaad, soms moet je iets inleveren. Maar ik ben blij dat het je gelukt is 😉
Draadloos streamen is en blijft lastig, zeker met HD content enzo. Ik heb gewoon een aparte externe schijf gekocht, deze FAT32 geformateerd met fat32format ([url]http://www.softpedia.com/get/System/Hard-Disk-Utils/FAT32format.shtml[/url]). MKV bestanden (geripte HD-films) die groter zijn dan 4 GB kun je met mkv2vob splitsen en converteren naar bestanden die de PS3 wel kan lezen. Werkt erg goed zo…