Topic: Prince Of persia trophies weg!@!@!

25 oktober 2009om 20:18

Ik strate net weer prince of persia op, voordat ik ging kijken had ik nog 25% heel leuk ik ga spelen en ik krijg ineens een lading trophies ik dacht echt van oké mooi! :$ Maar toen ging ik bij trophies kijken en ik had ineens maar 15!!!!%……..

hoe kan dit? :disgust1:

8 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

[quote]Ik strate net weer prince of persia op, voordat ik ging kijken had ik nog 25% heel leuk ik ga spelen en ik krijg ineens een lading trophies ik dacht echt van oké mooi! :$ Maar toen ging ik bij trophies kijken en ik had ineens maar 15!!!!%……..

hoe kan dit? :disgust1:[/quote]

Komt het niet door die DLC (A)?

0
  2. User  avatar
    3343 XP

Door de DLC natuurlijk. xD

0
  3. User  avatar
    3388 XP

Euuhhmmmmm welke DLC?:P Maar krijg je daardoor alles opnieuw? ofsow? En ik had geen update ofzow hoeven doen

0
  4. User  avatar
    3650 XP

[quote]Euuhhmmmmm welke DLC?:P Maar krijg je daardoor alles opnieuw? ofsow? En ik had geen update ofzow hoeven doen[/quote]

Die van die paar extra levels xD
    Neej kan je via de store halen 😛

Kan wel dat er doordaar iets niet goed ging en dat alles opnieuw kwam:P

0
  5. User  avatar
    106 XP

[quote]Die van die paar extra levels xD
    Neej kan je via de store halen 😛

Kan wel dat er doordaar iets niet goed ging en dat alles opnieuw kwam:P[/quote]

maar als er een dlc te halen is via de store, is er alsnog altijd een update voor dat spel, dacht ik

0
  6. User  avatar
    3650 XP

[quote]maar als er een dlc te halen is via de store, is er alsnog altijd een update voor dat spel, dacht ik[/quote]

Neej hoor 😉

0
  7. User  avatar
    3388 XP

Meestal wel :O Maar die DLC was er al toen ik het spel kocht volgens mij………. dus dat zou heel raar zijn:P

0
  8. User  avatar
    1390 XP

het belangrijkste is dat je al je trophies nog hebt..

0