Ok ik wilde een wedstrijd doen wie als eerste bij level
100is
Ik ben nu bij level 31 dus ik moet nog 69 levels omhoog gaan.
Ranglijst:
1.The-bad-bom level 41
2.pikeepikee level 40
3.sayKodelik (srry als ik het fout spel) level 20
4.Patrickg level 17
5.Vinnie1234 level 8
6.PussyHunter level 3

niet egt eerlijk he als je er al bijna bent want ik ben nu pas lvl 3 xD
[quote]niet egt eerlijk he als je er al bijna bent want ik ben nu pas lvl 3 xD[/quote]
Ik ben er nog lang niet kom op 69 levels ik maar 28 levels verder dan jij en met zo’n laag level ga je veel makkelijker omhoog ik moet vier potjes spelen en dan ben ik 1 level up als jij vier potjes speelt zoals ik ze speel zou meteen level 10 hebben
[quote]Ik ben er nog lang niet kom op 69 levels ik maar 28 levels verder dan jij en met zo’n laag level ga je veel makkelijker omhoog ik moet vier potjes spelen en dan ben ik 1 level up als jij vier potjes speelt zoals ik ze speel zou meteen level 10 hebben[/quote]
Ik ben lvl 8 xD
1 potje xD
lame!!! mensen beginnen alleen een wedstrijd wanneer ze van zichzlf weten dat ze al een dikke voorsprong hebben op de rest….. net als die platinum wedstrijdjes
ik ben pas lvl 17
zijn er wel 100 lvls? dan is dat wel jammer want na lvl 60 is er niks meer te unlocken.
ik ben op 29 nu.
ik denk niet dat ik dit ga winnen omdat ik mw2 ga spelen en gow collection box nog ga kopen maar als ik in 1,5 weken de 100 haal heb ik een kans.
wow, ik wou dat ik Uncharted 2 had, maar ik wacht op mw2 en ac2..
Ik ben rank 15. maar ga zo lang spelen dus hou jullie op de hoogte
[quote]lame!!! mensen beginnen alleen een wedstrijd wanneer ze van zichzlf weten dat ze al een dikke voorsprong hebben op de rest….. net als die platinum wedstrijdjes[/quote]
Ja dat viel mij ook al op 😛
[quote]Ja dat viel mij ook al op :P[/quote]
anders kunnen [b]we[/b] niet winnen xD
als ik jullie was zou ik nu snel gaan spelen want je krijgt dubbel geld en ik ben nu level 36
dan heb ik je ingehaald ben nu lvl 38:yahoo:
maar hij begint hem niet als hij zelf hoog is. jullie spelen gewoon weinig of niet goed want in 3 weken moet je makkelijk op lvl 30 kunnen komen.(of je hebt het spel laat gekocht) lvl 38 is 1,6 miljoen cash dan weet je waar je nog voor moet gaan.
[quote]dan heb ik je ingehaald ben nu lvl 38:yahoo:
maar hij begint hem niet als hij zelf hoog is. jullie spelen gewoon weinig of niet goed want in 3 weken moet je makkelijk op lvl 30 kunnen komen.(of je hebt het spel laat gekocht) lvl 38 is 1,6 miljoen cash dan weet je waar je nog voor moet gaan.[/quote]
hey ik heb vanochtend nog effe gespeeld ik heb nu level 40
ik ben nu rank 20
Rank 25 inmiddels
Hoe kan je andere wapens krijgen vanaf het begin? Ik heb alleen nog maar een AK en zo verrotte pistol
je kan andere wapens oppakken in de map.
of als je special editie had start je met gouden wapens (ook ak en pistool) maar die zouden net iets nauwkeuriger zijn.
ben nu 41 nog 19 lvls heb nu al weer 1,8 miljoen cash.
Level 13 ik speel het nooit. ^^
SE heb ik, heb gouden wapens, maar hoezo kan je geen andere wapens vanaf begin doen echt lame