Topic: Welke mobiel abbo?

29 oktober 2009om 20:03

Ik wil dus binnenkort een abbonoment afsluiten voor een telefoon + belminuten + smsen en de helemikmak:P Nu had ik al een paar mooie telefoons gezien die ik wel zou willen hebben :$ Het zijn allebei nokia\’s namelijk de Nokia E75 en de Nokia 5800 XpressMusic. Verder heb ik nog niets iets mooi binnen mijn budget gezien (max 20 euro per maand) en nu was mijn vraag wat te kiezen en waar te kopen? Andere suggesties voor abbo\’s zijn welkom maar kom niet met dingen die ver boven mijn budget zitten. En de suggesties moeten zo\’n beetje kunnen wat die nokia\’s ook kunnen vooral veel geheugen moeten ze hebben. GPS maakt verder niet echt uit 😉

Ben trouwens 17 jaar hoef dus niet echt van de zakelijke shit van blackberry enzo 😉

Nokia E75: [url]http://shop.www.hi.nl/hi/mcsmambo.p?M5NextUrl=RAPRD&art_id=TNOE75bl&ab_agid=999[/url]

Nokia 5800 XpressMusic: [url]http://shop.www.hi.nl/hi/mcsmambo.p?M5NextUrl=RAPRD&art_id=TNO5800bl&ab_agid=999[/url]

15 reacties

1. User  avatar
    107 XP

Ik heb zelf in januari de HTC touch diamond gekocht bij vodafone, met 17,50 euro per maand en dan de eerste paar maanden korting dus was het totaal 315 euro. Het is wel een leuk toestel als je er een beetje meer van weet en een goede rom van xda-developers pakt.

0
  2. User  avatar
    1040 XP

Ik heb de HTC touch diamond 2
    Ik denk dat de prijs ook ong op de 20 per maand zal zitten;)

0
  3. User  avatar
    1214 XP

HTC Hero, HTC Touch 2?

0
  4. User  avatar
    3343 XP

[quote]HTC Hero, HTC Touch 2?[/quote]

[quote]Ben trouwens 17 jaar hoef dus niet echt van de zakelijke shit van blackberry enzo[/quote]

Die HTC Touch Pro 2 kost over de €500,- en met abonnement weet ik niet maar veel goeds kan het niet zijn voor je portemonnee.

0
  5. User  avatar
    3388 XP

Heeft iemand 1 van die telefoons en kan die hem een beetje beschrijven wat hij ervan van vindt 😉 Daar vroeg ik eigenlijk een beetje naar :$

0
  6. User  avatar
    3343 XP

[quote]Heeft iemand 1 van die telefoons en kan die hem een beetje beschrijven wat hij ervan van vindt 😉 Daar vroeg ik eigenlijk een beetje naar :$[/quote]

De telefoons kan je zelf zo d.m.v. :google: vinden. ^^

Ikzelf heb sinds kort de Nokia N97 en het is een prachtig ding! 😀

0
  7. User  avatar
    2036 XP

ik ga, als mijn abo afloopt volgend jaar februari, denk ik een samsung galaxy halen ofzo.
    die ziet er echt wel goed uit 😀

0
  8. User  avatar
    187 XP

importeer een iphone, hoef je hem alleen nog maar te laten unlocken

0
  9. User  avatar
    582 XP

bel hi/kpn op en vraag wat ze te bieden hebben… doe ik ook altijd.

natuurlijk wel eerst even kijken wat voor telefoons je eventueel zou willen hebben..

voordeel wanneer je het via de tel afhandelt is dat je voor het toestel zelf minimaal 50 pleuro’s goedkoper uit bent dan wat ze in de telefoonwinkel vragen… ligt natuurlijk aan het bedrag wat je moet bijbetalen voor je tel.

zo heb ik in januari een sony ericsson c905 gekocht.. bij de primafoon moest ik 270 euro bijbetalen voor deze telefoon, dus ik zoals altijd bellen met hi verleng via de telefoon me abbo met een jaar en krijg de tel voor 135 eurotjes..
    reken uit en zie dat het 135 eurotjes heeft bespaard.

0
  10. User  avatar
    582 XP

[quote]Heeft iemand 1 van die telefoons en kan die hem een beetje beschrijven wat hij ervan van vindt Daar vroeg ik eigenlijk een beetje naar [/quote]

:google:
    slimste vraagbaken op het net

0
  11. User  avatar
    3388 XP

Ja maar ik hoor het liever van jullie 😉 Gebruiks ervaring etc 😉

0
  12. User  avatar
    187 XP

Ik heb een sony Ericsson C902 met een 2 jarig T-mobile abo.Over de tel ben ik wat minder,hij maakt super mooie foto`s maar hij loopt vaak vast en 1x moest hij naar tmobile toe omdat hij niks meer deed 😛 Over de abo service van t mobile ben ik wel heel tevreden.

0
  13. User  avatar
    1214 XP

goeie website is [url]www.nieuwemobiel.nl[/url] veel reviews en je ken van alles vergelijken

0
  14. User  avatar
    670 XP

iphone 3gs

0
  15. User  avatar
    1214 XP

[quote]iphone 3gs[/quote]

Valt niet echt binnen het budget right..

0