Forum

Topic: nieuwe forum

Anoniem's avatar

hee iedereen,

eerst wil ik zeggen dat ik het nieuwe uiterlijk heel erg mooi vind

maar ik vind dat je inplaats van die banner (waar op het moment de prijsvraag van flashpoint op staat) moet vervangen door PS3-Sense Forum en dat dan mooi maken enzo.

wat vinden jullie dat er moet worden verandert ??? geef het hier door

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Je bedoelt dat de banner op de frontpage anders is dan degene die je bij het forum ziet?

    Dat valt te fixen (easy zelfs :P) Als meer mensen dit willen zal ik die banner laten maken.

  2. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    idd nicee maar wat ik vind is dat de usernames wat lastig te lezen zijn op die witte achtergrond

    –edit–

    nog iets gevonden als ik nu op een username klik krijg ik niet meer zon handig uitklap venster dat ik kan kiezen dat ik iemand een pm wil sturen

    –edit2–

    wat dikked zij dat banner moet vervangen worden door een van forum dacht eerst onzin maar nu van wel
    klik steeds op die banner en dan kom ik weer bij die post uit ipv forum

    en het report knopje is leliujkkkkkk in deze style

  3. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    mooie forum veel mooier vroeger leek de forum een hele andere site en nu zijn het gelijke ^^

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik vind het forum wel vet! 😀

  5. 1562 XP
    dikked's avatar

    wat ik bedoelde dat dat plaatje bovein (waar operation flashpoint op staat) moet vervangen door een waar PS3-Sense forum op staat want ik vind het van boven nu niet echt op een forum lijke

  6. 141 XP
    jvdr4life's avatar

    Alles mooi, beter geïntegreerd zo, maar die PS3 icoontjes moeten écht terug.

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Is veel mooier hoor, maar ik geef je gelijk dikked, nieuw banner zou mooier worden 😉 dus die komt wrs wel.

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Het ziet er wel vet uit alleen de icoontjes zijn lelijk :S Maar verder is het strak, en owja ik zit nu weer op de 2008 versie maar hoe ga ik weer terug naar 2009 want het wisselknopje zi t niet in de 2008 versie 😉

  9. 141 XP
    jvdr4life's avatar

    http://www.ps3-sense.nl/forum/profile.php?do=editoptions

    Helemaal onderaan kun je op die pagina de Forumlay-out wijzigen 🙂

  10. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    http://www.ps3-sense.nl/forum/profile.php?do=editoptions

    Helemaal onderaan kun je op die pagina de Forumlay-out wijzigen 🙂

    Chilll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bedankt man 😉 :yay::yay: