Topic: QoS Online met groep?

03 november 2009om 21:51

Heey,

Ik heb nu al een tijdje QoS en het is gewoon een geweldig spel. Maar helaas niet zo populair als een KZ2 en een COD. Nou wil ik vragen wie er een keer online wil gamen. Gewoon met een hele groep? Ik speel nu wel is met nis-gens. Ong even goed. maar wie wil nog meer keer mee doen? Kunnen we ff Privat match doen.
En dan een keer op maandag dinsdag of vrijdag avond of zondag de hele dag 😉
Dan moet je daar ff op stemmen 😉

Vincent

13 reacties

1. User  avatar
    2574 XP

ik wil wel mee doen 😀
    en ik heb nog wel 2 pers

0
  2. User  avatar
    3650 XP

Als je even stemt wanneer je kan 😉

0
  3. User  avatar
    420 XP

Zondag aaf na voetbal wil ik best wel eens meedoen

0
  4. User  avatar
    107 XP

ja ik wil ook wel meedoen, het maakt niet veel uit wanneer, maar het is zo irritant dat er altijd maar 1 potje ofzo is

0
  5. User  avatar
    3650 XP

[quote]ja ik wil ook wel meedoen, het maakt niet veel uit wanneer, maar het is zo irritant dat er altijd maar 1 potje ofzo is[/quote]

Stem nog even dan is het makkelijker te zien 😉

En we spelen natuurlijk als jullie het willen kunnen en na het 1e potje nog willen nog meer potjes ^^

0
  6. User  avatar
    107 XP

ik bedoelde eigenlijk dat er altijd maar een paar mensen online zijn en dat er dus maar 1 potje is

0
  7. User  avatar
    2574 XP

[quote]ik bedoelde eigenlijk dat er altijd maar een paar mensen online zijn en dat er dus maar 1 potje is[/quote]

moet je ff je internetverbinding checken ik kom toch altijd wel aardig wat mensen tegen want ik switch vaak tussen bond escape en team conflict en ik kom bijna nooit bij dezelfde

0
  8. User  avatar
    107 XP

ok, het zal wel aan mij liggen, maar ik doe vaak territortity control ofzo of team conflicht, ik ben slecht in mijn eentje

0
  9. User  avatar
    2574 XP

koert wat is je psn ?

0
  10. User  avatar
    3650 XP

@ bartfield:

Stemmen als je het spel niet hebt is niet de bedoeling!

0
  11. User  avatar
    107 XP

[quote]koert wat is je psn ?[/quote]

mijn psn is Sambalb1j

0
  12. User  avatar
    2574 XP

[quote]mijn psn is Sambalb1j[/quote]
    ok voeg ik je vanmiddag toe ;p

0
  13. User  avatar