Heey allemaal,
Ik had onlangs de Fat princess demo gespeeld op mn ps3 en ik vond het Geweldig:)
Alleen vaak hoor ik dat de samenwerking niet goed gaat met je team en dat merkte ik ook vaak in de demo. Dat bijv je team bezig is met allerlei andere zaken terwijl de princes gewoon wordt ontvoert. Nu kost de game 15 euro, en vroeg me dus af aan de mensen die de game hebben gekocht:

in een woord ja!
ik ga de demo zo even spelen dus,….
Ik heb net de full game gekregen (Geshared voor Mushroom Wars) en ik vind het ook geweldig! Vraag anders op PSN deddentje even, die shared misschien wel voor wat leuks (ik ken hem real life 😉 )
Ik heb de game en vind hem niet de €15,- waard. Online, wat het sterkste punt zou zijn van de game, werkt gewoon niet goed omdat iedereen zijn eigen gang gaat.
kijk, als je nou een paar vrienden hebt of een clan of iets dergelijks, kun je hard ownen xD
ik heb de game gespeeld en moet ook eerlijk bekennen dat de game wel grappig is en lekker speelt maar dat er geen element in zit dat mij plezier gaat geven. Ik zou deze game waarschijnlijk na een 5 tal uren op de kast laten liggen (bij wijze van spreken).
Ik mis iets aan de game en dat is voornamelijk Teamwork.
Toch blijft het een pracht game, zeker met die nieuwe update van vorige week, met Hamsterdam / New Pork 🙂
Bedankt jongens voor de feedback.
Ik denk dat ik hem uiteindelijk wel koop als een paar vrienden hem hebben 😉
Ik wil em wel sharen voor iets leuks hoor! Ik vind er niet zoveel aan..