hey heb en vraagje
mijn pas3 loopt de laaste tijd heel veel vast maar dan zecht die ook van bijvoorbeeld als ik cod5 er in doe(maak eigelijk niet veel uit maar ja) zecht tie van kan die cd niet opstarten en dan is er een fout en nummer en zo
ik weet het niet meer
kunnen jullie mij helpen?
alvast bedankt

Sony bellen 😉
Als je binnen garantie zit heb je mazzel, zit je er buiten dacht ik €150.- (A)
Kan je beter een slim kopen 😉
en nu in verstaanbaar nederlands xD
das waar maar hij doet het wel bij andere spellen
kijk deze titels liep tie vast
need for speed undercover-cod4-cod5-fear2en ga maar door
maar bij wipe out niet dus ik snap het niet meer
Zijn je die games geschadigd of vol met vetplekken?
nee dat niet gelukig zou zonden zijn
[quote]nee dat niet gelukig zou zonden zijn[/quote]
Dan is Sony bellen je enige optie
Probeer dan eerst je frimware te herstellen voordat je sony belt.
[quote]das waar maar hij doet het wel bij andere spellen
kijk deze titels liep tie vast
need for speed undercover-cod4-cod5-fear2en ga maar door
[b]maar bij wipe out niet dus ik snap het niet meer[/b][/quote]
WipeOut vanaf je HDD? (gedownload?) .. dat zou een verklaring kunnen geven. Aangezien hij dan geen spellen hoeft te lezen, maar is het bij ál je blu-ray ps3 spellen / en blu-ray films ( en/of normale DVD’s?)
Ik heb er last van gehad dat hij continue bij GH5 bij een bepaald nummer zelfde stuk vast liep. En later steeds meer freezes bij andere games kreeg… Via Sony het advies gehad om te recoveren. Zodoende dat gedaan en het werkte allemaal weer 🙂
// Dawes
Als je ff de error-nummer op schrijft en googled dan zullen daar vast wel topics over zijn.
waarschijnlijk is je blu-ray laser doorbrand, het klinkt gek, maar ik had precies ’t zelfde probleem
[quote]WipeOut vanaf je HDD? (gedownload?) .. dat zou een verklaring kunnen geven. Aangezien hij dan geen spellen hoeft te lezen, maar is het bij ál je blu-ray ps3 spellen / en blu-ray films ( en/of normale DVD’s?)
Ik heb er last van gehad dat hij continue bij GH5 bij een bepaald nummer zelfde stuk vast liep. En later steeds meer freezes bij andere games kreeg… Via Sony het advies gehad om te recoveren. Zodoende dat gedaan en het werkte allemaal weer 🙂
// Dawes[/quote]
—————————
nee niet bij alle blu-ray spellen maar ik heb wipeout op cd he dus niet gedownlode
Nummer opschrijven, online kijken op info. Werkt het nog niet Sony bellen.
ik heb op google gekeken dus heb het wel gevonden andere mensen haden er ook last van en zij zegen dan je sony moet bellen dus ik ga dat proberen jullie horen van me als het is gelukt
ik heb trouwens sony gebeld en ze gaan hem maken voor me dus van mij apart is deze topic klaar en kan er een slotje op
bedankt voor de hulp:)
Deze post op het officiele PS forum van Sony kan ook goed van pas komen om een recovery te doen.
[url=http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message?board.id=147&thread.id=28562]http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message?board.id=147&thread.id=28562[/url]
Hierdoor kun je in het herstel menu van je ps3, maak wel eerst een backup naar een usb stick of zo.