Topic: De modern warfare 2 controller.

05 november 2009om 00:26

Ik hoorde een tijdje terug al van deze controller maar was hem alweer vergeten.
Het mooie van deze controller is dat hij 2 instelbare knoppen heeft. Daar tegenover is het nadeel dat dit niet bij elke game een doel zal hebben.
Ik ben benieuwd naar jullie mening over deze controller:
Top of flop?
Een must have voor de diehard cod fans of gewoon dom (zoals de nightvision)?

[img]http://ps3clan.nl/wp-content/uploads/2009/09/cod-mw2-controller-ps3clan-v1-.jpg[/img]

15 reacties

1. User  avatar
    2036 XP

zal zijn nut wel hebben in MW2, maar wat moet je met nog meer knoppen op de controller 🙂
    die functies zal je ook wel gewoon met de sixaxis kunnen doen, wel mooi dat ze van die anti slip dingen aan de zijkant hebben gemaakt..

0
  2. User  avatar
    1100 XP

door die anti slip krijg je de ribbeltjes in je handen staan xD

0
  3. User  avatar
    571 XP

Ze zullen vast niet iets ontwerpen wat achteraf geen nut heeft, dus ik verwacht wel dat het nut heeft voor MW2. Toch wel jammer dat er een USB poort opgeofferd moet worden.

0
  4. User  avatar
    2036 XP

[quote]door die anti slip krijg je de ribbeltjes in je handen staan xD[/quote]

als je hard in die controller knijpt wel ja 😛

[quote]Ze zullen vast niet iets ontwerpen wat achteraf geen nut heeft, dus ik verwacht wel dat het nut heeft voor MW2. Toch wel jammer dat er een USB poort opgeofferd moet worden.[/quote]

het zal zijn nut inderdaad wel hebben, maar ik zie het nog niet echt gebruikt worden in andere games, dat zou betekenen dat het overgrote deel van de gamers deze controller zou moeten hebben.. ofzoiets. 🙂 het is nog vroeg.

0
  5. User  avatar
    6621 XP

Weet je ook hoeveel het kost? Maar lijkt me niks, de dualshock 3 die ik hier heb is niks mis mee en als die op is ga ik verder met me sixasses.

0
  6. User  avatar
    1299 XP

[quote]door die anti slip krijg je de ribbeltjes in je handen staan xD[/quote]En bij veel gamen kan het zelfs pijn gaan doen en blaren veroorzaken, goed over nagedacht xD

0
  7. User  avatar
    502 XP

45,- @ Play.Com

0
  8. User  avatar
    2449 XP

Kwil t wel halen maar 45 euro is net wat te duur, 30-35 is een mooi prijsje… misschien ga ik voor die headset of gewoon de controller faceplate

0
  9. User  avatar
    718 XP

[url]http://www.gametrailers.com/user-movie/mw2-sentry-gun-killstreak/334060?playlist=featured[/url]

0
  10. User  avatar
    2574 XP

[quote]Kwil t wel halen maar 45 euro is net wat te duur, 30-35 is een mooi prijsje… misschien ga ik voor die headset of gewoon de controller faceplate[/quote]
    controller faceplate ??!!!!?!??!?! mis ik hier iets ?
    link ;p

0
  11. User  avatar
    2036 XP

waar kan je deze controller halen?
    en is het in principe gewoon de sixaxis dualshock 3? of helemaal anders??

0
  12. User  avatar
    2449 XP

[quote]waar kan je deze controller halen?
    en is het in principe gewoon de sixaxis dualshock 3? of helemaal anders??[/quote]

Op allerlei online webshops zoals 12game.com en consoleshop.nl 😉

0
  13. User  avatar
    1100 XP

wat is het voordeel hiervan dan?

0
  14. User  avatar
    2036 XP

toch maar voor de gewone gegaan. 🙂
    heb veel berichten gelezen dat madcatz controllers kwalitatief toch niet zo goed zijn.
    en hij heeft niet dat rumble pack ofzoiets..

0
  15. User  avatar
    722 XP

weer een manier om geld te verdienen jah
    orginele ps3 controller werkt goed bij mij

0