Topic: Playstation 3 Eye.

05 november 2009om 00:37

Na aanleiding van mijn post over de modern warfare 2 controller ben ik ook wel benieuwd geworden wat mensen van de eye denken.
Zien jullie liever toekomst zonder controller?
Lekker bewegen of juist lekker met een knuppel tussen je duimen op de bank?
Ook hier ben ik benieuwd naar de voors en tegens.

[img]http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/746/746204/the-eye-of-judgment-conquerors-of-9-fields-20061115111343261.jpg[/img]

7 reacties

1. User  avatar
    2036 XP

die eye is een leuke toevoeging, maar ik denk niet dat je games zonder controller moet gaan ontwikkelen, als je harstikke moe bent maar nog ff snel een potje voetbal wil doen ofzo, moet je dan dat hele veld over rennen? 🙂

0
  2. User  avatar
    571 XP

Is dat soms de game ‘The eye of Judgement’?

Als je een spel speelt moet je zowieso iets in je handen hebben net als bij sport en als je een controller in je handen hebt kun je uren door blijven gamen, maar bij de Wii houd je het bij de meeste spellen geen uren vol.

0
  3. User  avatar
    6621 XP

[quote]Zien jullie liever toekomst zonder controller?[/quote]

Nee totaaaaaal niet.

0
  4. User  avatar
    3388 XP

Ik zie wel een toekomst waarbij je kan kiezen wat je gaat gebruiken 😉 Controller blijft er altijd

0
  5. User  avatar
    9970 XP

Als het maar leuk, en speelbaar is
    een keuze voor voorkeur zou ook zijn, zoals je nu ook al vaak hebt (bv wel of geen sixaxis besturing)

nou moet ik zeggen dat Eyepet erg leuk is gemaakt! vooral waar dat beest allemaal op reageerd.

0
  6. User  avatar
    1983 XP

Het concept van eyepet verbeteren in een tweede deel en denk dan dat de camera echt goed wordt gebruikt.

0
  7. User  avatar
    774 XP

Doe mij maar lekker een controller waar ik me duimen op kan leggen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de Wii een heerlijke console (mede door mijn Nintendo roots en Zelda verslaving), maar ontwikkelaars die niet veel met bewegingssensors werken kunnen hier ook niet goed voor programmeren en dan krijg je dus crap games.

Laat ontwikkelaars eerst maar eens de technologie goed onder controle krijgen. Een toekomst zonder controller is er denk ik niet 😉

0