Topic: Midnight Club Los Angeles online

06 november 2009om 12:21

Ik ben sinds kort weer aan de gang gegaan met MCLA. ik zit nog maar op 9% van de trophies maar moet sowieso alle online trophys nog. echter geeft mcla telkens de melding dat de server het niet goed doet. hebben anderen dit ook? nogal raar aangezien binnenkort weer een nieuwe uitgave van mcla uitkomt. lijkt me niet dat je als koper dan zit te wachten op servers die het niet doen…

12 reacties

1. User  avatar
    1390 XP

bij mij doen ze het wel gewoon, heb je misschien NAT type 3?

0
  2. User  avatar
    120 XP

geen id dat zal ik eens nakijken ik dacht eigenlijk 2. wat betekent dat dan? en hoe kun je het evt veranderen?

0
  3. User  avatar
    1390 XP

het betekent dat je internet router te streng beveiligd is en in sommige gevallen spelers niet in de game laten of hij gooit jou er gewoon uit.

ik heb geen idee hoe je dat moet veranderen 😛
    meest simpele optie voor NAT 3 is gewoon een LAN kabel kopen.

0
  4. User  avatar
    120 XP

ok ok, meestal heb ik gewoon draadloos voor de ps3 maar ik heb ook nog een kabel(die ik nu voor mn pc gebruik) die werkt via het lichtnet, dan kan die veranderen dus?

0
  5. User  avatar
    903 XP

heel simpel om je NAT type 3 naar nat type 2 te veranderen…

Je typt het router Ip adres in de zoekbalk van je internetbrowser en dan kom je als het goed is, bij het menu van je router terecht.. daar moet je even zoeken naar het ip adres van jou playstation 3 en dan moet je bij: UPnP > inschakelen klikken

dan heb je als het goed is nat type 2 😀 (tenminste bij mij wel)

0
  6. User  avatar
    120 XP

ik heb inderdaad wel NAT type 2 maar UPnP is uitgeschakeld… maakt dat uit? wat is UPnP?

0
  7. User  avatar
    903 XP

UPnP weet niet egt precies wat het is, maar bij mij helpte het, door het in te schakelen

0
  8. User  avatar
    120 XP

ok ok, straks ff proberen. sommige online trophies zijn wel kut man… 100 vlaggen afleveren en natuurlijk de t mobile trophy.. met 5 vrienden racen..:(

0
  9. User  avatar
    1390 XP

I know

10 tkns

0
  10. User  avatar
    643 XP

[quote]wat is UPnP?[/quote]
    [url=http://tinyurl.com/yenodkl]Let me google that for you[/url]

0
  11. User  avatar