Zit bij trein level ( crushed )maar kom die baas niet voorbij echt zo’n 100 keer geprobeerd iemand tips of trucs?
word er gek van
Zit bij trein level ( crushed )maar kom die baas niet voorbij echt zo’n 100 keer geprobeerd iemand tips of trucs?
word er gek van
je moet naar die man toe lopen en met hem vechten, gewoon blijven drukken;)
Doe ik ook , pakt die me hand vast en slaat die doe ik:triangle: en doet die geen move om te ontwijken echt frustrerend
[quote]Doe ik ook , pakt die me hand vast en slaat die doe ik:triangle: en doet die geen move om te ontwijken echt frustrerend[/quote]
Oké, je moet op hem schieten totdat hij zijn helm verliest, dan gaan slaan. Je moet pas :triangle: drukken als hij in beeld is, anders doet hij het niet. Ik had hier ook last van en het duurt even voor :triangle: in beeld komt.
Ja als hij zijn helm verloren is moet je hem gaan slaan maar sjoerd bij crushing komt het niet in beeld ik heb een trucje om hem te blokken het is namelijk zo dat je maar heel kort de tijd hebt om :triangle: te drukken maar als je :square: en dan :triangle: drukt blok je hem meteen
ik had hem binnen 2x gehaald. eitje;)
[quote]Ja als hij zijn helm verloren is moet je hem gaan slaan maar sjoerd bij crushing komt het niet in beeld ik heb een trucje om hem te blokken het is namelijk zo dat je maar heel kort de tijd hebt om :triangle: te drukken maar als je :square: en dan :triangle: drukt blok je hem meteen[/quote]
bedankt voor tip ff proberen
[quote]bedankt voor tip ff proberen[/quote]
:triangle: komt weldegelijk in beeld!
[quote]:triangle: komt weldegelijk in beeld![/quote]
Oh sorry ik dacht dat ie dat niet deed
En BTW Je moet het wel heel snel doen