Topic: Ps3 valt uit

08 november 2009om 13:44

Hee

Ik had eerst dit probleem alleen bij fifa 2009. Ik speelde fifa en toen viel me beeld van de ps3 weg voor paar seconden en toen kwam het beeld weer terug. Soms bleeft me beeld zwart en moest ik beetje de kabels van de ps3 verschuiven en toen deed hij het weer. Maar nu heb ik dat ook met andere spellen. Wat is nou het probleem?

7 reacties

1. User  avatar
    511 XP

Heeft niks met het spel te maken dan.
    Ligt aan je kabel, de kabel van je ps3 naar je tv.
    Misschien even goed inpluggen in je ps3 en je tv.
    Anders een nieuwe kabel kopen.

0
  2. User  avatar
    1755 XP

had ik ook met die 3 kabels of met scart, ik deed ze erin, kreeg beeld en geluid en soms viel me beeld weg en moest ik ook aan mijn kabels zitten prutsen. Nja, heb dan maar een LCD tv gekocht met hdmi kabel en sindsdien heb ik dit probleem niet meer. Dus het ligt aan je kabels .

0
  3. User  avatar
    1983 XP

Dit probleem komt voor met scart en niet alleen bij de PS3. De kabels moeten er altijd perfect inzitten en soms verschuiven die een beetje wanneer je je Ps3 verschuift. HDMI is de solution.

0
  4. User  avatar
    653 XP

Ik heb HDMI maar tog kryg ik het steeds. Had is die kabel met die kleurtjes geel rood wit geel waar k aan moet zitten. Maar soms hoef ik niet aan die kabel te zitten en w8 ik 2 seconden:p en komt my beeld weer terug

0
  5. User  avatar
    1299 XP

[quote]Hee

Ik had eerst dit probleem alleen bij fifa 2009. Ik speelde fifa en toen viel me beeld van de ps3 weg voor paar seconden en toen kwam het beeld weer terug. Soms bleeft me beeld zwart en moest ik beetje de kabels van de ps3 verschuiven en toen deed hij het weer. Maar nu heb ik dat ook met andere spellen. Wat is nou het probleem?[/quote]

Dit heb ik ook soms, dan gaat me scherm zwart knipperen en dan na een sec of 2 a 5 komt het weer terug, maar soms ook wel eens gebeurt dat het zwart bleef tot ik de HDMI kabel uit de PS3 trok en terug deed. Gelukkig heb ik dit al een tijdje niet meer gehad, het is vanzelf verdwenen.

0
  6. User  avatar
    433 XP

ik heb trouwens sony gebeld
    ik ga hem opsturen en wordt gelukkig gemaakt dus er kan een slotje op

bedankt voor jullie hulp

0
  7. User  avatar
    653 XP

[quote]ik heb trouwens sony gebeld
    ik ga hem opsturen en wordt gelukkig gemaakt dus er kan een slotje op

bedankt voor jullie hulp[/quote]