Forum

Topic: Call of duty: Modern warfare 2 invite problemen!

Anoniem's avatar

Zeker veel van jullie hebben dit probleem ook? (denk ik)
Zover ik weet moet je poorten opgooien, maar ja weet niet hoe en waar?
Wat ik gehoord heb als je naar multiplayer gaat zie je:

YOU NAT TYPE:

Bij mij staat er moderate, maar wat ik heb begrepen heb moet OPEN staan.

Wie weet hoe je dit moet oplossen?! :wacko:

UPDATE: het blijkt de probleem van activision te zijn en niet van ons i-net.
momenteel heb je 1.02 update waar niemand online kan gaan zo dat ze dit kunnen oplossen.
Nu wachten we met geduld af naar de update 1.03 af zo dat we weer online kunnen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Heb er geen last van :S Zelf heb ik NAT 3

  2. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Waarschijnlijk moet je even kijken bij Netwerk settings bij instellingen. Daarna Internet Connection Settings. Daar zou je wss een optie hebben om poorten open te zetten of NAT type instellen. Maar dat gaat toch automatisch?

  3. 6677 XP
    Myx's avatar

    ik heb dat ook 🙁 is echt irritant, normaal helemaal geen problemen mee.

  4. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Bij mij staat NAT type: OPEN
    Vanmiddag konden Deddentje en Nis-gens mij nog wel joinen, en join session in progress doet het nu SOMS, maar over het algemeen moet het altijd kunnen doen toch? :O

  5. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Volgens mij heeft MW2 een beetje kuren 🙂

  6. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Ik heb met cod5 er geen problemen mee, maar met cod6 wel.

    Maar bij Nat Type staat bij mij wel OPEN

    Maar ik kan andere mensen niet joine, behalve een paar en die hebben waarschijnlijk ook Nat Type; open

  7. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    volgende oplossing niet zelf uitgeprobeerd maar aan reacties op dat forum te lezen blijkt het te werken:

    If you get the game invite error message, all you have to do is delete your friend and re-add them. Upon doing so, you should no longer have problems joining a party. This has worked 100% for me!

    het is nog steeds wss wel belangrijk dat je allebij nat type 2 en open hebt

  8. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    whahahha beter lees net de twtitter van de ontwikelaar

    Thanks for the feedback from PS3 players we already have a patch in the wings for release. Trophy update asap. Party invite update by Friday

    :D:D:D:D

  9. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    gelukkig. gisteren volgens mij 2 of 3 potjes online gespeeld, rest van de avond bezig geweest om iemand geinvite te krijgen..

  10. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    gelukkig. gisteren volgens mij 2 of 3 potjes online gespeeld, rest van de avond bezig geweest om iemand geinvite te krijgen..

    op het moment is het:
    minimaal: nat type 2 en open hebben willen julie elkaar kunnen joinen
    werkt dat nog niet probeer dan mijn bovenste “tijdelijke” oplossing

  11. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Heb gwn goeie connectie.. bij LBP,GTAIv&Cod5 lukte het ook!
    Dan maar wachten op die update 🙂

  12. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    mij nat type is ook open en ok problemen zal wel update komen allemaal nieuw net uit dat spel ik vindt die spel net als killzone 2 lijken van die machine pistol hahaha lachen man

  13. 2 XP
    yeremy's avatar

    volgende oplossing niet zelf uitgeprobeerd maar aan reacties op dat forum te lezen blijkt het te werken:

    het is nog steeds wss wel belangrijk dat je allebij nat type 2 en open hebt

    Ja maar als ik via me PS3 Settting Network en dan me Internet verbinding test dan zie ik NAT2

    Maar bij NAT type in MW2 staat er Moderate.

  14. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    ik kom nu multiplayer helemaal niet meer in?! wat is dit?!

  15. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik kom nu multiplayer helemaal niet meer in?! wat is dit?!

    niemand komt erin 🙁
    en wou nog wel zo lekker gamen vandaag was al om 1 uur vrij lekker is dat :disgust1:

  16. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    net was er update 1.02 goed is maare nu kom ik helemaal niet erop server complete laden en update rank enzo raar hoor nou 3e update wachten:):):)

  17. 2 XP
    yeremy's avatar

    Ja precies.
    De halve wereld heeft die Game gekocht en is probeert online te spelen
    Severtjes van Activision zullen wel roken.

  18. 33 XP
    BrenCis's avatar

    Nja k heb begrepen dat ze een bedrijf “Demonware” hebben ingehuurd voor de ps3 servers. En dat die zijn overloaded.
    En k en dacht dat er op dit forum ook een guide is hoe je van NAT-type van veranderen.
    Je hebt 3 NAT types en blijkt dat PS3 het beste met NAT-1 en NAT-2 om kan gaan. Correct me if i’m wrong.
    Zelf heb ik in PS3 instellingen NAT type 2 staan en ingame OPEN. Heb gister nog chill lagfree gegamed.

  19. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Nja k heb begrepen dat ze een bedrijf “Demonware” hebben ingehuurd voor de ps3 servers. En dat die zijn overloaded.
    En k en dacht dat er op dit forum ook een guide is hoe je van NAT-type van veranderen.
    Je hebt 3 NAT types en blijkt dat PS3 het beste met NAT-1 en NAT-2 om kan gaan. Correct me if i’m wrong.
    Zelf heb ik in PS3 instellingen NAT type 2 staan en ingame OPEN. Heb gister nog chill lagfree gegamed.

    maar als je nat type 2 hebt hoeft dit nog geen open te betekenen

    mijn neef had bijv
    nat type 2 – moderated

  20. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ik weet nu een systeem dat 100% lukt om invite te kunnen spelen…
    BEST WEL IRRITANT MAAR LUKT WEL…

  21. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik weet nu een systeem dat 100% lukt om invite te kunnen spelen…
    BEST WEL IRRITANT MAAR LUKT WEL…

    Reboot ps3 werkt ook vaak 🙂

  22. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Reboot ps3 werkt ook vaak 🙂

    alleen afmelden en weer aanmelden op PSN werkt beter 🙂

  23. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ok het invite probleem op de kant van infinity is gepatched door middel van patch 1.03
    Nou noet sony zijn kant nog fixen:
    [quote=fourzerotwo]Can someone go wake up the Sony Japanese team and tell them to turn on the Presence server? Only thing preventing invites for #MW2 PS3…[/quote]

  24. Anoniem -
    Anoniem-4370's avatar

    we hebben er last van ondervonden op mw3 ik kan niet eens joinen hoop dat heel snel in orde en dat die uptdate vrij snel komt ik kan niet eens met vrienden spelen

  25. Anoniem -
    Anoniem-6570's avatar

    ik zou graag een oplossing hebben dat we terug normaal kunnen spelen op mw3 met vrienden