Ik heb bij Mw2 ook gelijk een Strategy Guide gekocht en daar staan enkele hints en tips voor Thropies, daarom zal ik een paar hier neerzetten zodat jullie er wat aan hebben om snel de Thropies te halen.
De eerste missies spreken voor zich, de veteran missies ook neem ik aan.
Pit Boss – Run The Pit in S.S.D.D and Finish in under 30 seconds.
De beste tactiek hiervoor is gewoon simpelweg 2 handpistooltjes meenemen, bijvoorbeeld Desert Eagle en M9.
Colonel Sanderson – Kill 7 chickens in under 10 seconds in The Hornets Nest.
Je kan deze op 2 manieren gaan doen.
1 – Dual magazined Uzi, eerst de ene leegschieten op kippen, daarna de andere.
2 – Je gooit simpelweg een granaat tussen de kooitjes.
No Rest For the Wary – Knife an enemy without him ever knowing you were there in Single Player or Special Ops.
Het slimste is om hem voor deze thropie op RECRUIT/EASY te zetten, en dan gewoon helemaal doorrushen in een willekeurig level om zo achter ze te komen en dan willekeurig 1 vijand er uit pikken en in de rug kniven.
Desperado – Kill 5 enemies in a row using 5 different weapons or atts. in SP or Spec Ops.
Gewoon na elke kill een nieuw wapen van de grond pakken, die liggen er vaak in overvloed dus er is zat keuze.
Ten plus foot-mobiles – Kill at least 10 enemies with one Predator missle in SP or Spec Ops
Deze kan je het beste halen in WOLVERINE als je in de Burger King zit (A).
Je krijgt Predator Missle en dan komen er groepen vijanden vanaf rechts en daar gewoon middenin laten landen en klaar.
Knock-knock – Kill 4 enemies with 4 shots during Slow-mo breach in SP or Spec Ops.
Het simpelste is als je binnen bent op elke vijand 1 shot vuren op het hoofd of op de borst, PAS OP VOOR DE HOSTAGES!
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, enkele spreken al voor zich maar toch heb ik even een paar op een rij gezet.
Succes allemaal!
Larssonio

volgens mij zijn deze trophies allemaal niet erg moeilijk, die 7 chickens is misschien nog de moeilijkste maar die had ik zelf in 1x, eerst alle vijanden daar afmaken en dan ff teruglopen alle kippen kapot knallen. geen zak aan:)
PS. zit op 70% 😀
heb die strategy guide ook xD fkin dik en mar 5 euro^^
[quote]No Rest For the Wary – Knife an enemy without him ever knowing you were there in Single Player or Special Ops.
Het slimste is om hem voor deze thropie op RECRUIT/EASY te zetten, en dan gewoon helemaal doorrushen in een willekeurig level om zo achter ze te komen en dan willekeurig 1 vijand er uit pikken en in de rug kniven.
[/quote]
… Of je speelt gewoon Cliffhanger, kan je ook op veteran doen 🙂
Toch tnx voor de paar tips 😛