Topic: PSPgo nu echt gehackt

13 november 2009om 11:16

Ondanks alle beveiligingsmethodes is het hackers toch gelukt om Sony’s PSPgo-spelcomputer te kraken. Eén persoon is het in elk geval al gelukt om Sega CD-games af te spelen op het apparaat.

Op een YouTube-filmpje van de hacker in kwestie is te zien hoe hij een Sega CD-emulator opstart en een game van deze oude spelcomputer op zijn PSPgo speelt.

Eerder wist een hacker de Go al te kraken zodat hij een bericht op het scherm kon laten zien. Nu is het dus ook mogelijk om spellen van oude spelcomputers op de handheld te spelen. De vraag is nu of het ook mogelijk is om gekopieerde PSP-games te spelen.

Overigens laat de hacker, Neon genaamd, in het filmpje weten dat hij deze kraakmethode niet bekend gaat maken.

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=9lVCV1LGHiA”]YouTube filmpje[/ame] [i]Bron:[url=”http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/5312841/__PSPgo_nu_echt_gehackt__.html”]Telegraaf.nl[/url][/i]

18 reacties

1. User  avatar
    420 XP

Staat dat zelfs in de telegraaf, omg.. wat een krant.

0
  2. User  avatar
    3388 XP

[quote]Staat dat zelfs in de telegraaf, omg.. wat een krant.[/quote]

Nee joh? :O xD Maarja dit wist ik al en ze willen het niet releasen dus de PSPGo is nog niet openbaar gehacked en hebben er dus niks aan. Het is alleen een klap in je gezicht dat hun het wel hebben en jij niet:disgust1:

0
  3. User  avatar
    232 XP

Misschien is dit wel een filmpje dat wordt afgespeeld op een PSPgo?

0
  4. User  avatar
    20030 XP

PSPGo is wel ideaal om N64-games, NES, SNES, Sega etc. op te draaien. Klein apparaatje, en de hele game retro historie in je broekzak. Heb totaal geen problemen met de hack 🙂

0
  5. User  avatar
    3388 XP

[quote]PSPGo is wel ideaal om N64-games, NES, SNES, Sega etc. op te draaien. Klein apparaatje, en de hele game retro historie in je broekzak. Heb totaal geen problemen met de hack :-)[/quote]

Daarvoor heb je zo’n fake PSPGo moet je ff googelen, lijkt er precies op alleen je kan dan al die oude games afspelen

0
  6. User  avatar
    31 XP

Dat is echt geniaal, zijn die ook hier gewoon te krijgen?

0
  7. User  avatar
    571 XP

Je hebt ook gewoon een emulators voor je pc

0
  8. User  avatar
    653 XP

Hij moet het gewoon bekend maken hou hij het heb gemaakt dan is hij pas tof.

0
  9. User  avatar
    3388 XP

FreePlay heeft z’n exploit ook vrijgegeven maar sony heeft die exploit game al uit de store gehaald en het gefixed met firmware 6.20 😉 Dus dat ding is ook weer nutteloos geworden :S

0
  10. User  avatar
    571 XP

Doet me denken aan de oude PSP hack. Je kon toen je PSP hacken mbv de GTA savedata, Sony ontdekte dat en haalde meteen alle GTA LBC spellen uit de schappen en bracht weer een nieuwe versie van GTA LCS uit met andere savedata’s 😛

0
  11. User  avatar
    558 XP

[quote]Doet me denken aan de oude PSP hack. Je kon toen je PSP hacken mbv de GTA savedata, Sony ontdekte dat en haalde meteen alle GTA LBC spellen uit de schappen en bracht weer een nieuwe versie van GTA LCS uit met andere savedata’s :P[/quote]
    Klopt, idd..
    De goede oude 2.6 firmware…
    Iedereen was massaal aan het downgraden toendertijd 😛

0
  12. User  avatar
    571 XP

Klopt ik heb daarvoor speciaal mijn PSP opgestuurd, omdat ik wat dode pixels had met de hoop dat ik een PSP kreeg met een lagere firmware. Na 2 weken kreeg ik een PSP met firmware 2.5 en toen begon het hacken 🙂

0
  13. User  avatar
    114 XP

beetje jammer dat ie de hack niet uitbrengt 😉 😛

0
  14. User  avatar
    159 XP

er is een nieuwe hack met patapon 2 demo daarbij het je een halfbyteloader google het maar ff, je kunt eboots afpelen maar wel hele kleine eboots 😛 wat handig is, is dat de source erbij zit dus wie wil ff een betere loader maaken ?

0
  15. User  avatar
    3388 XP

[url]http://www.psp-hacks.nl/?q=node/1590[/url]

😉

0
  16. User  avatar
    1377 XP

[quote][url]http://www.psp-hacks.nl/?q=node/1590[/url]

;)[/quote]

HAHAHAHAHAHAHAHA

De half-byte loader is dus GEEN e-loader. PSP-Hacks snapt er nog steeds weinig van hea? xD

0
  17. User  avatar
    3388 XP

[quote]HAHAHAHAHAHAHAHA

De half-byte loader is dus GEEN e-loader. PSP-Hacks snapt er nog steeds weinig van hea? xD[/quote]

Ach ik bemoei me der niet meer mee:P

0
  18. User  avatar
    13 XP

Op welke hack dan ook die bekent gemaakt word verzint sony toch wel weer wat op 🙂 lol
    de hackertjes achter der normale pctjes kunnen niet op tegen de ict’ers bij sony.

0